Global Trends in Giving Report. Благодійність 2020 — у цифрах і трендах

У світ вийшов Звіт «Глобальні тренди в благодійності 2020» (The 2020 Global Trends in Giving Report). Це дворічний дослідницький проєкт, що прагне краще зрозуміти, як донори та жертводавці воліють ...

NEW_slider_ГП(6)

Громадський Простір

У світ вийшов Звіт «Глобальні тренди в благодійності 2020» (The 2020 Global Trends in Giving Report). Це дворічний дослідницький проєкт, що прагне краще зрозуміти, як донори та жертводавці воліють надавати допомогу, брати участь у благодійних справах та долучатись до благодійних організацій. Звіт, створений Nonprofit Tech for Good за підтримки Funraise, розглядає також вплив технологій на індивідуальну благодійність.

Зараз, у своєму третьому виданні, цьогорічний звіт містить орієнтири для Африки, Азії, Австралії та Нової Зеландії, Канади та США, Європи, Латинської
Америки та Карибів. Також надається загальне середнє значення базових даних.

Звіт «Глобальні тренди в благодійності» — це сестринський звіт Глобального технологічного звіту НУО (the Global NGO Technology Report). Результати обох звітів покликані допомогти НУО та благодійним організаціям визначити, чи ефективно вони використовують технології, надихнути на благодійність та досягнення своєї місії та реалізації програм. Організатори звіту подякували 13 468 донорам та 1817 недонорам (тим, хто не жертвує) у всьому світі, які взяли участь у звіті. 

Пропонуємо Вам основні та найцікавіші цифри, які можуть стати в нагоді благодійним та громадським організаціям, а також усім небайдужим до теми благодійності. 

Screenshot_2

 

Глобальні тренди благодійності у світі

(133 країни, 13,468 донорів)

Згідно зі звітом, називається 10 причин для благодійності для жертводавців у всьому світі: голод та безпритульність (13%), діти та молодь (12%), здоров’я та благополуччя (12%), тварини та дика природа (10%), віра та духовність (8%), соціальні послуги (8%), навколишнє середовище та охорона природи (6%), мистецтво та культура (5%), міжнародний розвиток та допомога (5%), та освіта (4%).

3_G_t_B

55% донорів у всьому світі вважають за краще здійснювати благодійність онлайн через кредитну або дебетову картку. 12% воліють давати через банк/ банківський переказ, 10% напряму / поштою, 10% через PayPal, 8% готівкою, 2% через цифровий гаманець, 2% за допомогою смс та 1% за допомогою мобільних грошей.

51% жертводавців задіяні в регулярних програмах. З них 87% дають щомісяця, 8% щорічно, 3% щотижня та 2% щокварталу.

45% жертвують на краудфандингові кампанії на користь НУО.

13% створюють онлайнові кампанії збору коштів на користь НУО.

9% задіяні в благодійності, пов’язаною з їхнім робочим місцем. 

60% пожертвували НУО у відповідь на пандемію COVID-19.

30% жертвують НУО, розташованим за межами країни їхнього проживання. До п’ятірки країн, до яких здійснювалися пожертвування входять: США (24%), Канада (9%), Австралія (5%), Велика Британія (4%) та Індія (3%).

17% донейтили під час Щедрого Вівторка (#GivingTuesday 2019).

66% жертводавців у всьому світі волонтерують в НУО. З них 73% роблять пожертви для НУО, в яких вони волонтерують. 

Донори по всьому світу також пожертвують НУО через наступні методи: Інтернет-магазин, який приносить користь НУО (56%), онлайн-розіграшів або лотерей (32%), Інтернет-аукціон (22%), жертвування через геймінг (8%) та смарт спікер (1%).

96% донорів у всьому світі вважають, що НУО — необхідні для створення соціальних змін та 90% заявляють, що НУО є етичними та їм можна довіряти.

26% жертводавців у всьому світі кажуть, що електронна пошта — це комунікаційний інструмент, який найбільше надихає на пожертвування. 25% говорять про соціальні медіа, 17% про веб-сайт, 13% про друковану продукцію, 8%  ТБ, 4% телефонний дзвінок, 3% реклама на радіо, 2% текстове повідомлення, 1% рекламний щит та 1% програма обміну повідомленнями.

48% із тих, кого надихнули соціальні мережі, кажуть, що Facebook має найбільший вплив. 24% говорять про Instagram, 9% про Twitter, 8% WhatsApp, 6% YouTube, та 5% LinkedIn.

Метод комунікації, який найімовірніше надихне на повторні пожертви: регулярне спілкування електронною поштою (45%), регулярна комунікація в соціальних мережах (25%), регулярна комунікація через друковану продукцію (13%), записка від руки (10%) та особистий телефонний дзвінок (7%).

92% жертводавців у всьому світі кажуть, що НУО повинні інвестувати фінансові ресурси в цифрові комунікації, щоб залишатися актуальними.

Кілька цифр з Європи

 (35 країн та 2445 жертводавців)

Серед 10 головних причин для благодійності для європейців називають: діти та молодь — 15%, здоров’я та благополуччя — 13%, голод та безпритульність —  8%, міжнародний розвиток та допомога — 8%, права людини та громадянські права — 7%, соціальні послуги — 7%, тварини та дика природа — 6%, навколишнє середовище та охорона природи — 6%, освіта — 5%, мистецтво та культура — 4%.

5 ключових знахідок:

- 34% донорів у Європі кажуть, що соціальні медіа є найкращим комунікаційним інструментом, який надихає на благодійність. 44% зробили пожертви через фандрайзингові інструменти Facebook, порівняно з 16% у 2018 році. 12% внесли пожертви через фандрайзингові інструменти в Instagram.

- Пожертвування через банк / банківським переказом (20%), PayPal (11%) та готівкою (10%) залишилися незмінними з 2018 по 2019 рік. Смс — зросло з 4%
до 9%, пожертвування з кредитних/дебетових карток впало з 46% до 43%, і пожертвування чезе пряму пошту / пошту зменшилися з 5% до 3%.

- 68% жертвують, роблячи покупки в Інтернет-магазинах, які приносять користь НУО, це найвищий показник у світі і на 12% перевищує загальносвітовий показник у 56%.

- Донори в Європі рідше дають через онлайн-аукціони (19%), онлайн-розіграші та лотереї (17%) та геймінг (6%) — порівняно із загальносвітовими середніми показниками відповідно 32%, 22% та 8%.

- Донори в Європі найменше беруть участь у Щедрому Вівторку. Тільки 6% пожертвували в 2019 році, 39% вирішили не брати участі, а 55% ніколи не чули про #ЩедрийВівторок (#GivingTuesday).

1E_a_s

 

Примітно, що 60% донейтили НУО у відповідь на пандемію COVID-19.

57% жертвують на краудфандингові кампанії на користь НУО.

30% пожертвувати НУО, розташованим за межами країни їхнього проживання.

17% створюють онлайн-кампанії для підтримки НУО. 

7% задіяні в благодійності, пов’язаній з їхнім робочим місцем. 

Ще з цікавинок: 64% донорів в Європі волонтерують в НУО;  74% жертвують НУО, для яких волонтерують; 78% жертвують продукти харчування та товари НУО; 98% донорів кажуть, що НУО є необхідними для створення соціальних змін; 91% заявляють, що НУО є етичними і їм можна довіряти.

 

2_G_t_E

 

 

Ті, хто не жертвує: світові тенденції

(89 країн, 1,817 неблагодійників)

42% неблагодійників (тих, хто не жертвує) у всьому світі кажуть, що основна причина, чому вони не дають грошей НУО, полягає в тому, що вони не мають фінансових ресурсів.

52% неблагодійників кажуть, що малоймовірно, що вони дадуть гроші НУО протягом наступних 12 місяців.

Серед інших причин, чому люди не жертвують кошти, вказують:

Віддавання свого часу замість пожертви —  22%

Дарування їжі чи товарів замість пожертви —  18%

Не довіряють організаціям в тому, що вони правильно витратять кошти — 9%

Воліють витрачати свої гроші на сім’ю та друзів — 7%

Не вірять у те, що НУО здатні принести зміни — 2%

 

 Screenshot_4

 

Більше цифр у повному звіті The 2020 Global Trends in Giving Report


Останні публікації цього розділу:

Пандемія і соціальні мережі: що змінилося у 2020-му?

Ефективно благодіяти у часи кризи: алгоритм дій

Як відповісти на негативний коментар в соціальних мережах

Дієвий онлайн-фандрейзинг: досвід "Клубу Добродіїв"

Аудит соціальних мереж. Що змушує ваших фанів від/підписуватися?