Реєстрація


32% НУО мають стратегію використання соцмедіа – 2017 Global NGO Online Technology Report

Public Interest Registry і Nonprofit Tech for Good оприлюднили основні дані Звіту про використання онлайн-технологій НУО за 2017 рік. Мета дослідження (The 2017 Global NGO Online Technology Report) - ...

ngo
32% НУО мають стратегію використання соцмедіа – 2017 Global NGO Online Technology Report

Public Interest Registry і Nonprofit Tech for Good оприлюднили основні дані Звіту про використання онлайн-технологій НУО за 2017 рік. Мета дослідження (The 2017 Global NGO Online Technology Report) – виявити, яким чином неурядові організації по всьому світу використовують онлайн-технології (веб- та емейл-комунікації, інтернет та мобільні інструменти для залучення фінансування, а також соціальні та мобільні мережі) для залучення донорів. Це, на сьогодні, єдине дослідження світового масштабу, до опитування долучилось 4,908 НУО зі всього світу (Африка, Азія, Австралія і Океанія, Європа, Північна Америка, Південна Америка).  З кожним роком його результати більш точні та інформативні, стверджують дослідники, оскільки число НУО, які беруть у ньому участь, зростає. Минулого року для  Global NGO Online Technology Report 2016 було опитано 2,780 НУО.


Онлайн технології у всесвітньому секторі НУО – ключові показники

  • 92% НУО у світі мають сайт, 78% з яких створили і мобільну версію.
  • 38% НУО активно ведуть блог.
  • 71% регулярно здійснюють емейл-розсилку донорам. Малі організації мають в середньому – 6,203 користувачів, середні –  44,768, великі – 169,339.

How-Global-NGOs-Use-Social-Media

  • 67% приймають онлайн пожертви через картки (78%), PayPal (50%), автоматичну оплату рахунків (42%) та електронні гаманці (6%).
  • 15% регулярно здійснюють смс-розсилку донорам, з них 40% приймають пожертвування з мобільних пристроїв.
  • 92% НУО мають сторінку у Facebook. Малі організації в середньому мають  – 4246 вподобань, середні - 30133, великі – 172132.
  • 72% НУО активно використовують Twitter. Невеликі організації в середньому мають – 3755 підписників, середні - 12815, великі – 80371.
  • 39% НУО мають акаунт в Instagram. Середня кількість підписників для малих організацій – 1465, середніх – 2999, великих – 28392.

Використання інших соціальних мереж: YouTube (55%), LinkedIn (51%), Google+ (28%) та WhatsApp (16%)

  • 52% публікуються в реальному часі у Facebook (79%), Twitter (56%), YouTube (23%) та ін.

How-Global-NGOs-Manage-Social-Media

  • 30% НУО доручають  управління соціальними мережами працівникам відділів комунікацій, 6% – відповідальним за  фандрайзинг, 15% – керівникам, 18% – повністю залежать від волонтерів, 11% наймають спеціального менеджера з соціальних медіа на повний або неповний робочий день.
  • 32% НУО мають документ – стратегію використання соціальних медіа/мереж.
  • 34% користуються платною рекламою у соцмережах.

Global-NGOs-Technology-Effectiveness-Ratings

 

  • 95% вважають соціальні медіа ефективними для просування бренду
  • 71 % вважають соцмедіа ефективними для онлайн фандрейзингу.
  • 80 % згодні, що соцмедіа ефективні для залучення волонтерів
44% НУО, які дуже мало використовують соцмедіа, як причини озвучують: недостатні знання та навички у сфері соціальних медіа, небажання інвестувати фінансові та людські ресурси, побоювання "правових" проблем, внаслідок використання соцмереж.

 

Найпопулярніші Онлайн технології серед НУО всього світу

Facebook – 92%

Twitter – 72%

Е-мейл-розсилка – 71%

Instagram – 39%

СМС-розсилка – 15%


Ефективність онлайн технологій

 
Дуже дієво
У чомусь дієво
Малоефективно
Не ефективно
Емейл-розсилка

28%
52%
18%
2%
СМС-розсилка

35%
39%
22%
4%
Блог

23%
54%
21%
2%
Facebook

26%
48%
22%
4%
Twitter

12%
39%
38%
11%
Instagram

8%
34%
43%
15%
Просування бренду
69%
24%
5%
2%

Збір коштів

30%
35%
28%
7%
Залучення волонтерів

32%
38%
25%
5%
Анонсування подій

36%
40%
20%
4%
Зміна настроїв громадськості

40%
39%
17%
4%

 

Соціальні мережі – чудове поле для поширення інформації про діяльність вашої громадської організації чи ініціативи. Ретельне ведення своїх сторінок. зокрема, регулярність постів, їхня якість, вчасність, цікавість, достовірність – примножать аудиторію ваших симпатиків.

Більше про соціальні мережі, стратегії та поради як ефективно використовувати інші онлайн технології у Базі знань НУО


 Автори дослідження:

Nonprofit Tech for Goodпровідний соціальний медіаресурс для неурядових організацій. Портал Nonprofit Tech for Good, створений і керований Хізер Менсфілд, спеціалізується на наданні цінної і зрозумілої інформації, новин і ресурсів, що мають відношення до технологій НУО, онлайн-комунікацій, залучення коштів за допомогою мобільних і соціальних мереж.

Public Interest Registry –  неурядова організація, оператор домена верхнього рівня .org, 3го в світі за величиною «типового» домена верхнього рівня з більш ніж 10,7 млн. , зареєстрованих доменних імен по всьому світу,  а також нещодавно започаткованими доменами .ngo і. ong

 

Підготувала Алеся Божицька, Громадський Простір

 


Останні публікації цього розділу:

У пошуках контент-ідей для ГО? 10 незайвих порад

Фізичні простори для освітніх заходів: інклюзивні, холістичні та натхненні

Як створити команду мрії? Поради Тетяни Гончаренко

5 складових контент-стратегії для НУО задля ефективності в інфопросторі

Протоколюємо правильно або Як підготувати Meeting Minutes

Хештег править світом? Поради з #hashtag просування для НУО