Реєстрація


15-хвилинний комунікаційний план для НУО

У попередніх матеріалах з теми проривного брендингу для НУО ми говорили про те, що брендинг та планування взаємозалежні. Ми уже розглянули концепцію поведінкового брендингу, дізнались про 7 найбільш ...

15 хв
15-хвилинний комунікаційний план для НУО

У попередніх матеріалах з теми проривного брендингу для НУО ми говорили про те, що брендинг та планування взаємозалежні. Ми уже розглянули концепцію поведінкового брендингу, дізнались про 7 найбільш поширених видів брендингових проблем, про термін «прогалина узгодження» (Alignment Gap) в стратегії НУО і сприйнятті аудиторією.  Тепер, коли ми вже окреслили проблему, на цьому етапі варто також чітко визначитись з трьома ключовими питаннями.

Якщо Ви триматимете їх у голові, ваші зусилля будуть більш сфокусованими, і Ви матимете набагато більше шансів отримати бажані результати. Перші два питання можуть здатися досить простими, але часто саме найпростіші речі нас і плутають. Третє з цих ключових питань часто не помічають, а це впливає на результати долання «прогалин узгодження», що може стримувати весь процес від просування вперед.

1. Якою є ваша аудиторія? 

2. Що ви хочете, аби ваша аудиторія дізналась про вас? 

3. Що ви хочете, аби вона зробила? (реальні дії) 


Використання цих трьох питань як частини комунікаційної та брендингової діяльності допоможе Вам готувати більш прямі та чіткі документи (меседжі), які досягатимуть чітко визначених задумів.

15-хвилинний комунікаційний план – це швидкий та легкий інструмент, який краще, звичайно, використати до старту нового проекту. Це допоможе вам організувати думки та чітко визначити проблему і кроки, необхідні для її вирішення. Це може зберегти згаяний час, витрачений на переробку всього проекту кілька разів, коли відразу головна мета не була чітко сформована. Ви можете перейняти цей інструмент без змін або ж адаптувати його під себе для використання під час нарад, аби зберегти нові ідеї та швидко їх втілити в практичні проекти, що ґрунтуються на засадах ефективних узгоджених комунікацій.

Лише кілька хвилин, витрачених на завчасне застосування цього інструменту, можуть зберегти години роботи для подальшого перегляду проекту. 15-хвилинний план під час наради допоможе не забути важливі деталі. Тож після ви не будете відчувати, що згаяли час, бо знатимете напевно, яким буде наступний крок.

Завантажити шаблон 15 хв комунікаційного плану


Останні публікації цього розділу:

Як розробити і використати онлайн-опитування

Рита Поліщук про унікальність бренду для НУО

32% НУО мають стратегію використання соцмедіа - 2017 Global NGO Online Technology Report

Як допомогти будинкам для літніх людей?

Редполітичні моменти у роботі з Громадським Простором

Формування комунікаційної стратегії: поетапна інструкція з прикладами