10 простих порад для видимості волонтерських ініціатив

У часі повномасштабної війни виникло багато нових організацій, чимало людей взялися за волонтерство і роблять великі і маленькі щоденні справи, які допомагають Україні долати непрості виклики і ...

Baza-znan

Громадський Простір

У часі повномасштабної війни виникло багато нових організацій, чимало людей взялися за волонтерство і роблять великі і маленькі щоденні справи, які допомагають Україні долати непрості виклики і кризи, і звісно — наближати омріяну Перемогу. Як волонтерським ініціативам бути видимими у насиченому інформаційному полі? Зборів-задач-потреб багато — як не загубитися в цьому потоці? 

Декілька простих, але дієвих порад щодо цього спеціально для Бази Знань дала Марина Говорухіна, експертка зі стратегічних комунікацій ГО Common Sense Communications, громадської організації, що розпочала свою роботу як неофіційна ініціатива у 2021-му році. Сьогодні є частиною Comms Hub, глобальної мережі організацій, що працюють у сфері продемократичних стратегічних комунікацій. Своєю місію організація бачить подолання розриву між неурядовими організаціями та їхніми цільовими аудиторіями завдяки фаховій комунікації. “Ми прагнемо створювати суспільство, засноване на прозорості, інклюзивності та співпраці. Ми віримо, що завдяки ефективній комунікації можна досягти значущих змін і побудувати кращий світ для всіх”, — говорять в Common Sense Communications.

Отож, до порад…

Марина_Говорухіна

  • 1. Активність у соціальних мережах

Регулярні публікації з цікавим контентом, який включає історії успіху, відгуки волонтерів та отримувачів допомоги, фото та відео з місця подій. Важливо дотримуватись єдиного стилю та тону, щоб створити впізнаваний образ.

  • 2. Співпраця з медіа

Прес-релізи, інтерв’ю і проактивність можуть значно підвищити видимість. Розповідайте історії, які зачіпають за живе і викликають емоційний відгук у аудиторії.

  • 3. Партнерства з бізнесами

які підтримують ваші цілі, можуть допомогти охопити ширшу аудиторію.

pexels-rdne-6646870

  • 4. Підтримка від діаспори

Залучення українських громад за кордоном до підтримки ваших ініціатив може стати важливим джерелом фінансової та моральної допомоги. Співпрацюйте з діаспорними організаціями, інформуйте їх про ваші проекти та результати.

  • 5. Використання сучасних технологій

Онлайн-платформи для збору коштів, інтерактивні вебінари та воркшопи, мобільні додатки для волонтерів – все це інструменти, які допоможуть підвищити ефективність та видимість вашої ініціативи.

Корисно також почитати: Як перетворити штучний інтелект на свого помічника: поради та інструменти для НУО. Кому, як не громадським організаціям з власного досвіду знати про користь технологій. Як, наприклад, звичайні пости у фейсбуці можуть гуртувати людей, призводити до зміни законів чи збирати мільйони на безпеку власної держави. Сьогодні ігнорувати всю цю глобальну індустрію ШІ не вийде, бо ми всі уже залучені певною мірою. То чому б не скористатися тими перевагами, які дають технології на основі ШІ? 

  • 6. Активне залучення волонтерів

Створення програми лояльності для постійних волонтерів, організація навчальних програм та тренінгів.

  • 7. Чітка ідентифікація цільової аудиторії

Розуміння, хто ваша аудиторія, і адаптація повідомлень під їх інтереси та потреби. Використання таргетованої реклами для досягнення саме тієї групи людей, яка може бути зацікавлена у вашій діяльності.

  • 8. Прозорість та звітність

Для залучення міжнародних партнерів дуже важливо демонструвати прозорість у фінансових питаннях та звітності. Регулярно публікуйте звіти про витрати, досягнення та результати вашої діяльності.

  • 9. Дослідження міжнародних грантів та програм підтримки

Багато міжнародних організацій надають гранти та фінансову підтримку для волонтерських та благодійних ініціатив. Ретельне дослідження можливостей та подання заявок на гранти може забезпечити додаткові ресурси для вашої діяльності.

  • 10. Менторська підтримка

За словами Марини, до всього цього ще є корисною є менторська підтримка. Її, зокрема, можна отримати в організаціях, що займаються цим професійно, наприклад, в Common Sense Communications. 

Більше корисностей шукайте в Базі Знань

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО

Як НУО спілкуватись із ШІ: цінні поради для ефективних запитів

Зареєструвати громадську організацію в 2024-му? Актуалізуємо важливі аспекти

Гуманітарна допомога. Лобіювання. Бронювання: що нового в законодавстві для ГО?