Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

tender_ntylth(12) закупівля послуг
Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг фінансового менеджера_ки.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Цінові пропозиції просимо надсилати на пошту  [email protected] з темою листа “FCDO_LDN_2024_62 Послуги фінансового_ї менеджера_ки”. Пропозиції, надіслані на іншу пошту, розглядатись не будуть.

Просимо ознайомитись з вмістом та умовами запиту: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_62.

Кінцевий термін подання заявок: 18 жовтня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: часткова.

Загальні обов’язки:

  • Здійснення платежів у рамках проєкту;
  • Контроль та планування витрат згідно бюджету проєкту;
  • Комунікація усіх фінансових питань з керівництвом проєкту;
  • Підготовка податкової та фінансової звітності до контролюючих органів;
  • Підготовка фінансової звітності для донора;
  • Робота в системі BAS Бухгалтерія;
  • Ведення поточної фінансової документації;
  • Комунікація з донором в рамках проєкту;
  • Супровід аудиторської перевірки проєкту;
  • Керування та реалізація проекту відповідно до стратегії, пропозицій та планів;
  • Контроль та перевірка всіх видів діяльності, пов’язаних з фінансами.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища економічна освіта;
  2. Володіння англійською мовою;
  3. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років;
  4. Досвід роботи в ОГС.
  5. Знання фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях;
  6. Досвід підготовки бюджетів і фінансових звітів;
  7. Стресостійкість, впевненість у своїх силах, можливість виконувати завдання в скорочені строки та під тиском обставин;
  8. Наявність профільних сертифікатів (не є обов’язково, але буде перевагою);
  9. Відмінне знання законодавчих та нормативно-правових актів, податкового законодавства України, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності неприбуткових організацій відповідно до законодавства України.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).
  5. Підписаний кодекс поведінки постачальника.

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:

Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 17 жовтня 2024 року. 


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка по роботі з медіа та PR

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЛЖВ

Технічний/а менеджер/ка проєктів (технічний/а консультант/ка)

Асистент/ка проєктного менеджера

Ведучий/а інформаційних сесій

Експерт/ка зі стратегічного планування регіонального розвитку для проєкту UCORD