Вакансія: Керівник/-ця комунікаційного відділу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Grigoriy Kolomytsev

вакансія vacancy робота(2)
Вакансія: Керівник/-ця комунікаційного відділу

Очікуваний початок роботи: листопад 2021 року

Зайнятість: 100 %

Місце: Київ

Центр екологічних ініціатив “Екодія” – це громадська організація, яка об’єднує експертів і активістів навколо ідеї збереження довкілля. Ми ведемо боротьбу за протидію зміні клімату,  чисте повітря для всіх, розвиток сталого транспорту та сільського господарства України. Наша Місія – діяти на захист довкілля через вплив на прийняття рішень і розвиток активної спільноти.

Комунікації – ключова частина нашої роботи як для впливу на прийняття рішень, так і для розвитку спільноти. Команда комунікаторів тісно працює з кампейнерами Екодії по стратегічно важливим темам, щоб підвищити впізнаваність Екодії як небайдужої і конструктивної спільноти, представники якої активно діють задля збереження довкілля. Саме тому ми шукаємо керівника/-цю, який/-а забезпечить успішну зовнішню комунікацію.

Основні завдання:

  • Організація ефективної роботи комунікаційного відділу, з турботою про людей та цінності організації
  • Перегляд та реалізація довгострокової комунікаційної стратегії організації
  • Спільне планування та втілення тематичних PR-кампаній Екодії
  • Комунікація із журналістами та редакторами ключових телеканалів, онлайн-видань, радіо та друкованої преси, ведення бази даних (media relations)
  • За потреби, якісно писати та вичитувати тексти: аналітичні статті, блоги, новини, прес-релізи, пости для соцмереж і наповнення сайту
  • Підвищення впізнаваності бренду, створення брендбуку (brand manager)
  • Відслідковування та використання моніторингових та аналітичних даних про інформаційний простір, успішність охоплення матеріалів та згадки про організацію та експертів Екодії (через Semantrum, Google Analytics та інші за потребою)

  Вимоги до професійної компетентності:

  • Вища освіта.
  • Досвід роботи на керівних посадах у журналістиці, маркетингу чи PR, бажано у дотичній сфері до екології чи енергетики.
  • Успішний досвід ведення медійних кампаній та роботи з журналістами, редакторами
  • Досвід написання журналістських текстів – таких, які захочуть собі взяти всі онлайн-медіа країни;
  • Уміння самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення;
  • Знання англійської мови (рівень В2/upper-intermediate і вище);
  • Поділяти цінності Екодії – https://ecoaction.org.ua/pro-nas
  • Буде перевагою – володіти інструментами просування у каналах класичного маркетингу (медіа, PR, івенти, зовнішня реклама) та веб-маркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, e-mail та інші)

ГО “Екодія” пропонує офіційну заробітну платню, що відповідає рівню оплати праці у громадських організаціях, надихаючий і дружній робочий клімат однієї з найбільших громадських організацій України, можливість отримати нові знання, навички та професійне зростання.

При прийомі на роботу нових співробітників і співробітниць, дотримуючись українського антидискримінаційного законодавства і Політики гендерної рівності та недискримінації, Екодія не допускає упередженого ставлення до кандидатів і кандидаток на підставі ознак раси, переконань, статі, віку, походження, сімейного та майнового стану, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, за мовними або іншими ознаками.

Прохання надіслати окремими файлами українською мовою:

(1) резюме (CV)

(2) мотиваційний лист (коротке пояснення, чому вам цікава ця вакансія й як ваш досвід/знання відповідають вимогам до кандидатів)

(3) контакти людини, що може надати вам рекомендації

не пізніше 9:00 1 листопада 2021 року на [email protected]. Про результати ми повідомимо електронною поштою.

Чекаємо на вас у нашій команді!


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних