SMM-менеджер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


лого_ІЗІ
SMM-менеджер/ка

Обов’язки:

  • розробка і впровадження SMM-стратегії та контент-плану;
  • створення контенту для соцмереж (текстів та візуалу, відео);
  • робота з візуальними редакторами, зйомка простого відео;
  • генерування ідей та підготовка швидких реакцій на інформприводи; 
  • залучення нової аудиторії та просування дописів у мережах;
  • щомісячна аналітика; 
  • участь у підготовці пресрелізів, дайджестів, інших комунікаційних матеріалів; 
  • ведення медіа-моніторингу.

Вимоги:

  • вища освіта з журналістики, PR/комунікацій чи суміжних сфер;
  • релевантний досвід роботи від 1 року;
  • розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж (Twitter, Facebook, Instagram, Telegram, Youtube, Linkedin, TikTok); 
  • досвід роботи з візуальними та відеоредакторами (Canva, Figma, Photoshop, Premiere та ін.); 
  • вміння знімати відеоконтент та монтувати;
  • відмінне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper Intermediate;
  • вміння працювати самостійно та у команді;
  • наявність портфоліо з результатами в SMM буде перевагою.

Умови роботи: 

  • оплата визначається за результатами співбесіди;
  • full-time зайнятість;
  • робота з офісу в центрі Києва, 1 день на тиждень – дистанційно;
  • співпраця на умовах контракту з ФОП;
  • випробувальний термін 1−2 місяці;
  • відрядження разом із командою по Україні.

Щоб взяти участь в конкурсі, будь ласка, надішли своє CV та мотиваційний лист  на адресу: [email protected] із темою «SMM-менеджер/ка до ІЗІ» із зазначеним бажаним рівнем заробітної плати. Конкурс відбувається у 2 етапи: співбесіда з відібраними кандидатами та коротке тестове завдання.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка