Security officer (Help-Hilfe zur Selbsthilfe) / Координатор/ка з Безпеки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HelpUkraine

help_ua
Security officer (Help-Hilfe zur Selbsthilfe) / Координатор/ка з Безпеки

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на позицію Security Officer зі знанням англійської мови для забезпечення проектної діяльності програми з надання допомоги цивільному населенню.

Про Help: Німецька гуманітарна організація «Help-Hilfe zur Selbsthilfe» (Help) працює по всьому світу протягом вже 40 років. Наразі ми впроваджуємо проекти у більше ніж 25-х країнах. (https://www.help-ev.de/en/about-us).

З часу свого заснування у 1981 році, Help прагне надавати швидку, стабільну та довгострокову допомогу та підтримку людям, що її потребують. Help покращує умови життя та підвищує стійкість людей у скрутному становищі в усьому світі.

Місце діяльності: Київ.

Дата початку роботи: якнайшвидше

ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС:

Зменшити ризики, з якими потенційно зіштовхується команда, активи, приміщення та Help — Hilfe zur Selbsthilfe як організація, шляхом управління інформацією, впровадження відповідної стратегії безпеки (прийняття, захист, стримування) та постійного оцінювання та оновлення інструментів управління безпекою.

Обов’язки та відповідальність:

Завдання 1:

Збір, аналіз та поширення інформації щодо безпеки та контексту.

Активності: Збір інформації.

  • Створення та підтримка мережі контактів (НУО, посольства, громадські організації тощо).
  • Слідкування за міжнародними, національними та місцевими ЗМІ.
  • Систематична організація інформації про безпеку та контекст, зокрема тієї, що може вплинути на роботу Help.

Активності: Представлення.

  • Допомога у регулярних та позачергових зустрічах, пов’язаних з безпекою.
  • Організація та проведення зустрічей з безпеки з безпосередніми учасниками, що виїжджають в місця реалізації проектної діяльності.
  • Зустріч і інформування місцевих стейкхолдерів для просування цінностей та принципів Help в рамках безпекової стратегії.

Активності: аналіз інформації.

  • Аналіз бази даних безпеки для передбачення можливого розвитку конфлікту та тенденцій, пов’язаних з ризиками.
  • Аналіз зібраної інформації і врахування її в контексті наростання безпекової ситуації.

Активності: поширення інформації.

  • Надання оновленої інформації Директору, заступнику Директора та відповідним координаторамщодо ситуації з безпекою.
  • Забезпечення команди найбільш актуальною інформацією щодо безпеки.
  • Підготовка щотижневих, щомісячних та щорічних звітів щодо безпеки та розвитку подій.
  • Підготовка та поширення відповідних попереджень та застережень щодо безпеки.

Завдання 2: оновлення, впровадження та постійний контроль інструментів управління безпекою.

Активності:

  • Підготувати план безпеки відповідно до методології та форматів, описаних в наборі інструментів безпеки HELP.
  • Забезпечувати постійний моніторинг та контроль за планом безпеки.
  • Переконатися, що весь персонал знає план безпеки відповідно до їх профілю.
  • Переконатися, що план постійно оновлюється і підтверджується (догляд).
  • Сприяти розвитку культури безпеки в країні діяльності, займатися питаннями безпеки з персоналом та допомагати йому вирішувати проблеми безпеки.
  • Забезпечити, щоб планування безпеки стало невід’ємною частиною повсякденної роботи та було включено у розробку майбутніх програм.
  • Допомагати у стратегічному та оперативному аналізі та оцінках, а також у вдосконаленні стратегій програми.
  • Здійснювати оцінку ризиків безпеки або місій оцінки в полі, коли це можливо, і регулярно переглядати процедури безпеки та заходи безпеки.
  • Розробляти та регулярно оновлювати план управління безпекою та інструменти відповідно до характеру ризиків безпеки (включаючи докладну оцінку загроз, протоколи безпеки, стандартні процедури щодо особистого переміщення та транспорту, офісу, складу, засобів зв’язку, звіти про інциденти та ін., захист активів).
  • Розробляти відповідні протоколи безпеки залежно від характеру конкретних загроз, таких як IED, VBIED, обстріли, неспрацьовані боєприпаси, міни, IT, або робота з готівкою.
  • Переконатись, що аспекти безпеки враховуються у всіх операційних діях, таких як програмування (включаючи бюджетування), просування та комунікації.
  • Допомагати керівникам програм та операцій у підвищенні стандартів безпеки.
  • Координувати дії з адміністративним та логістичним персоналом, щоб переконатися, що співробітники в полі знають, як ідентифікувати ризики для здоров’я в області, як захиститися від захворювань, травм та стресу та як отримати належну підтримку, медичне лікування або медевакуацію, якщо це потрібно.
  • Співпрацювати з адміністративним / логістичним персоналом для забезпечення відповідних заходів щодо захисту приміщень, обладнання та майна (охоронці, замки, освітлення, сигнальна система та протипожежне обладнання).
  • Розвивати мережу контактів серед місцевих осіб для сприяння роботі HELP та покращення безпеки її діяльності.
  • Організовувати та розповсюджувати відповідну інформацію щодо безпеки та захисту співробітникам і надавати їм можливість висловити свої занепокоєння чи побажання, пов’язані з безпекою.
  • Сприяти безпеці гуманітарного співтовариства шляхом обміну відповідною інформацією щодо безпеки.
  • Забезпечити своєчасну та точну звітність про інциденти безпеки.
  • Координувати навчання з питань безпеки, переконуюючись, що персонал має необхідне обладнання та отримує відповідне навчання.
  • Забезпечити включення планів безпеки у проектні пропозиції та оперативні плани бюджету.
  • Переконатись, що всі прибулі відвідувачі отримують інструктаж з питань безпеки та необхідну інформацію.
  • Переконатись, щоб весь персонал розумів і виконував індивідуальні та загальні відповідальності щодо безпеки. За необхідності забезпечувати дотримання стандартів і процедур безпеки через нагляд та застосування дисциплінарних заходів (після погодження з Country Director).

Завдання 3: оцінка, зниження ризиків та їх контроль.

  • Оцінка ризиків у країні діяльності.
  • Оцінка ризиків місць, де працює Help (включаючи приміщення та програми).
  • Пропозиція конкретних правил безпеки для зниження виявлених ризиків.
  • Прийняття необхідних заходів для зниження вразливості перед загрозами (захист).
  • Прийняття необхідних заходів для зниження впливу (планування непередбачених ситуацій).
  • Прийняття необхідних заходів для зменшення загроз (прийняття).
  • Підтримка керівників проекту щодо ідентифікації відповідних осіб, які важливі для управління безпекою в зонах роботи.
  • Визначення зовнішніх ресурсів відповідно до потреб у навчанні для зниження вразливості та впливу.
  • У разі інцидентів підготовка або підтримка підготовки звітів про інциденти та передача їх відповідним особам у країні діяльності та в головний офіс. Також відповідальний за виконання рішень та рекомендацій щодо інциденту.

Завдання 4: набір, навчання та підвищення усвідомленості команди щодо питань безпеки.

Активності:

  • У разі потреби навчати помічника з питань безпеки для підтримки управління безпекою в країні діяльності.
  • Навчати команду (національну та міжнародну) питанням, пов’язаним з безпекою, з урахуванням їх відповідальності, зокрема, згідно зі стратегією прийняття.
  • Інформувати команду про питання, пов’язані з безпекою, та проводити підсумкові наради з цих питань.

Вимоги:

  • Більше 3 років прогресивного досвіду у сфері управління безпекою в галузі міжнародних неприбуткових організацій (iNGO), військових, поліцейських або урядових структурах.
  • Володіння українською та англійською мовами: Необхідна володіння обома мовами для ефективного спілкування.
  • Здатність працювати в умовах тиску та брати на себе лідерство команди в ворожому середовищі.
  • Вміння займати позицію «авторитетного» профільного спеціаліста для беззаперечного виконання співробітниками наданих інструкцій.

Звітність: Security Officer звітуватиме Директору проекту згідно процедури, встановленої Help.

Зацікавлені кандидати, що відповідають вимогам, запрошуються надіслати резюме (CV) англійською мовою на пошту якомога швидше.

https://help-ukraine.org.ua/vacancies/security-officer/

Будь ласка, вкажіть назву вакансії як тему листа. Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі.

Запрошуємо кандидатів з інвалідністю подавати заявки. Повідомлення отримають лише ті кандидати, що пройдуть відбір для співбесіди.

Help є роботодавцем, який надає рівні можливості та не застосовує дискримінаційні практики під час відбору та зайнятості. Ми не дискримінуємо за расою, кольором шкіри, релігією, статтю, національністю, політичною приналежністю, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним станом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у спілці працівників або іншими факторами.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад