Реанімаційний Пакет Реформ оголошує конкурс на посаду Виконавчого директора

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RPR

Вакансія РПР
Реанімаційний Пакет Реформ оголошує конкурс на посаду Виконавчого директора

Громадська Спілка “Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ” (далі – Спілка) запрошує в команду Виконавчого директора Спілки.

8 травня Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ як платформа громадських організацій вийшла на новий рівень організаційного розвитку та була офіційно зареєстрована як юридична особа. Для подальшого розвитку та збереження стабільного функціонування Спілки оголошено конкурс на посаду Виконавчого директора.

Детальніше про структуру новоствореної Спілки можна ознайомитись за посиланням.

Ключові сфери відповідальності Виконавчого директора:

  • оперативне управління та координація діяльністю Спілки;
  • організація підготовки спільно з Радою РПР проекту Стратегії діяльності Спілки;
  • участь у написанні та поданні проектних заявок на фінансування до міжнародних донорських установ та партнерів для підтримки діяльності організації;
  • забезпечення реалізації функцій з адвокації, комунікації, міжнародних зв’язків, регіональної діяльності, фандрейзингу, організаційного розвитку Коаліції;
  • організація підготовки і забезпечення виконання річного плану діяльності та річного бюджету Спілки;
  • організація підготовки квартальних та річних звітів, включно з фінансовими показниками;
  • забезпечення здійснення моніторингу та оцінки реалізації проектів в рамках Спілки;
  • забезпечення організації та проведення заходів Спілки (форумів, акцій, круглих столів, експертних обговорень тощо);
  • забезпечення діяльності експертних, консультативних та інших робочих органів Спілки;
  • забезпечення координації роботи з членами Спілки та експертними групами;
  • організація комунікації від імені Спілки з представниками донорів та партнерами Коаліції, взаємодії з представниками громадськості, ЗМІ та органів державної влади;
  • організація підготовки проектів рішень Ради і Загальних зборів, а також технічного забезпечення засідань Загальних зборів та Ради, виконання рішень Ради та Загальних зборів Спілки та звітування перед ними;
  • участь у розробці та забезпеченні реалізації внутрішніх політик та правил організації;
  • організація документообігу, діловодства, ведення бухгалтерського обліку та звітності Спілки РПР;
  • прийняття та звільнення співробітників Спілки, забезпечення дотримання ними внутрішніх документів Спілки, оцінка виконання співробітниками своїх обов’язків, сприяння їх мотивації і професійному розвитку.

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на керівних посадах від 5 років;
  • знання проектного менеджменту і досвід управління проектами не менше 3 років;
  • розуміння процесу формування державної політики, законотворчих процесів;
  • досвід громадської діяльності або роботи у міжнародних/донорських організаціях буде перевагою;
  • вміння розробляти документи (стратегії, звіти, плани);
  • презентаційні навички;
  • сильні організаційні навички і відмінний тайм-менеджмент;
  • вміння працювати в команді, вибудовувати ефективні відносини, об’єднувати зусилля і мотивувати;
  • системне мислення, вміння ухвалювати обґрунтовані та виважені рішення, усвідомлювати їхні наслідки і результати;
  • досконале володіння українською та англійською мовами.

Згідно зі Статутом, Виконавчий директор призначається Радою Спілки (постійно діючим керівним органом Спілки), строком на 2 роки та може бути достроково звільнений за рішенням Ради.

У випадку успішного проходження конкурсу кандидату буде запропонована співпраця строком на 2 роки.

Повний робочий день.

Резюме та мотиваційний лист просимо надсилати до 5 липня 2019 року на електронну пошту [email protected] з темою листа: “Виконавчий директор РПР”.

Резюме розглядатимуться  у порядку надходження.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки