Провідний_а економіст_ка з фінансової роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Провідного економіста з фінансової роботи у Дніпрі.

Загальна мета ролі:

  • Провідний економіст з фінансової роботи забезпечує підтримку реалізації програм ДРБ у східному регіоні, в Дніпровському офісі в зоні його відповідальності.
  • Підпорядковується керівнику групи з фінансової діяльності (FTL), співпрацює з відділом закупівель, бухгалтерами та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання фінансових завдань і надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.

Основні обов’язки:

  • Підготовка платежів, що здійснені готівкою, чеком або банківськими переказами в існуючих формах DRC під назвою Платіжні запити;
  • Обслуговування каси, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі;
  • Підготовка заявок на перерахування грошей на банківські рахунки;
  • Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у Dynamics та Касових книг у Excel для відображення фактичного стану існуючої каси та банківського балансу в усіх валютах;
  • Подача банківських виписок, касових рахунків та касові книги фінансовому менеджеру до 5 числа кожного календарного місяця;
  • Забезпечення видачі авансів та депозитів на основі схвалення регіонального керівника/прямого керівника та їх виплату протягом 4 тижнів після виникнення витрат;
  • Забезпечення використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
  • Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
  • Перевірка та підписання Заявок на закупівлю (PR) та Запити на платежі з фінансової сторони (RfP);
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
  • Переконайтеся, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та законодавства України, точні та своєчасні, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
  • Забезпечити надсилання сканованих ваучерів до фінансового менеджера щомісяця;
  • Перегляньте документи та переконайтеся, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконайтеся, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
  • Спільно з FTL вести файл прогнозу бюджету для у зоні своєї відповідальності (проекти/бюджетні лінії);
  • Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані підрозділом ланцюга постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
  • Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати гайди тощо;
  • За потреби надавати іншу підтримки в Базовому офісі;
  • Бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;

Необхідний досвід та компетенції:

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).
  • Ми очікуємо, що ви матимете принаймні 2 роки досвіду роботи у фінансовій сфері чи у суміжних сферах. 
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office, особливо Excel.
  • Акуратність в оформленні документів. 
  • Фінансова грамотність. 
  • Комунікативні навички. 
  • Досвід роботи в гуманітарних організаціях буде перевагою.
  • Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами. 
  • Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо) буде вважатися перевагою.

Ця посада відкрита лише для громадян України. 

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: безстроковий контракт після успішного завершення тримісячного випробувального терміну
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Дніпра.
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням:Finance Officer – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 01 жовтня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель