Помічник керівника (Провідний фахівець з питань забезпечення діяльності Координаційної ради)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Помічник керівника (Провідний фахівець з питань забезпечення діяльності Координаційної ради)

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі –  Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця з питань забезпечення діяльності Координаційної ради (далі КР).

Основні обов’язки кандидата:

  1. Координація роботи та надання адміністративної підтримки Голові координаційної ради. 
  2. Складання розкладу зустрічей та управління календарями. 
  3. Організація відряджень (проїзд і проживання, візи тощо) Голови КР. 
  4. Усний та письмовий переклад ділової документації з/на англійську / українську / російську. 
  5. Підготовка переписки та інших матеріалів, створення резюме документів, доповідей та презентацій Голови координаційної ради.
  6. Взаємодія із співробітниками центрального офісу, в т.ч. членами Ради директорів та керівниками відділів, членами координаційної ради. 
  7. Фіксація повідомлень для Голови КР та Координаційної ради.
  8. Збір та аналіз поштової кореспонденції, яка стосується роботи Голови КР та членів КР.
  9. Координація представництва КР на зустрічах, дотичних до її діяльності.
  10. Участь у засіданнях КР, забезпечення комунікацій членів КР, підготовка документів, пов’язаних з діяльністю КР; збір питань та формування порядку денного засідань КР, протоколювання засідань КР, розсилка протоколів та здійснення моніторингу виконання рішень, які в ньому зазначені.
  11. Інші обов’язки, визначені Головою КР. 

 Провідного фахівця з питань забезпечення діяльності Координаційної ради буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: вища.

Досвід роботи: не менше 2 років досвіду роботи на аналогічних посадах.

Навички:

  • Знання діловодства та ділового етикету.
  • Грамотне володіння письмовою та усною українською, російською, англійською мовами.
  • Досвід роботи з офісною технікою, знання ПК (Microsoft Word, Excel, PowerPoint). 

Знання мов:

  • вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Відповідальність. 
  • Пунктуальність. 
  • Високий рівень організаторських здібностей. 
  • Уважність. 
  • Комунікабельність.
  • Стресостійкість.  

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).

Кінцевий термін подання резюме: 11.04.2018 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами на електрону адресу: [email protected]  до 11 квітня 2018 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактні особи: Качанова Юлія, Ковнір Наталія тел. 467-75-67


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка