Перекладач/ Асистент програм у HealthRight International
ЗАВЕРШЕНО
HealthRight International (Право на здоров’я) – міжнародна організація, яка працює у сфері охорони громадського здоров’я та захисту прав людини, для забезпечення доступу до медичних та соціальних послуг для тих, хто опинився в складних життєвих обставинах. Організація HealthRight International (Право на здоров’я) почала свою діяльність в Україні у 2005 році й діє як представництво іноземної неурядової організації. З метою розбудови місцевого потенціалу ми посилюємо спроможності місцевих надавачів послуг, проводимо тренінги та навчання, залучаємо представників громадянського суспільства до заходів із підвищення обізнаності та адвокації. Проекти організації працюють на вирішення медичних та соціальних проблем, що поглиблюються у зв’язку з порушеннями прав людини. В 2008 році HealthRight International (Право на здоров’я) було створено МБФ «Українська фундація громадського здоров`я».
Посада: | Перекладач/ассистент |
Підпорядковується: | директору представництва |
Зайнятість: | повна (40 годин на тиждень) |
Термін: | грудень 2016 – березень 2017, із можливим продовженням |
Оплата: | за результатами співбесіди |
Місто роботи: | Київ |
Основне завдання
Переклад, асистування у реалізації та програмно-адміністративна підтримка проектів організації HealthRight International (Право на здоров’я) та МБФ «Українська фундація громадського здоров`я», засновником якого виступає HealthRight International (Право на здоров’я).
Основні функціональні обов’язки
- Письмові та усні переклади українською та англійською мовою, пов’язані із підготовкою звітів та заявок донору чи правлінню організації, комунікацією з донорами та штаб квартирою.
- Збір інформації від координаторів та партнерів проектів щодо впливу проектів організації, допомога в підготовці звітів донорам та штаб квартирі.
- Збір інформації від координаторів, партнерів з метою підготовки і поширення інформаційних матеріалів про організацію.
- Допомога в розробці та плануванні інформаційних, публічних заходів, зустрічей з метою поширення інформації про організацію, розвитку організації, фандрейзингу, залучення клієнтів та персоналу в програмну діяльність, тощо.
- Робота з електронними та друкованими документами, копіювання, співпраця із регіональними та іншими партнерами, планування та організація зустрічей, пошук контактної інформації партнерів.
- Супровід та підтримка директора представництва та/або координаторів проектів, представників донорських та партнерських структур під час моніторингових візитів та візитів у регіональні сайти, переклад за потребою під час візитів.
- За потреби:надавати адміністративну підтримку для проектів (логістика, доставка листів, роздрукування інформаційних матеріалів тощо), здійснювати організацію подорожей, формування програм візитів, бронювання квитків та місць у готелі, зустріч та супровід працівників та гостей.
- Додаткова офісна та адміністративна робота у разі потреби.
Вимоги до кандидатів: вища освіта (бажано – соціальна робота, державне управління, охорона громадського здоров’я, психологія, іноземна філологія), бажаний досвід роботи на аналогічній посаді, хороші аналітичні, організаційні та комунікативні здібності, вільне володіння англійською мовою (бажаний досвід синхронного перекладу) та комп’ютером, знання вимог діловодства (написання документів, листів).
Просимо надсилати своє резюме зі супроводжувальним листом та переліком рекомендацій на ел. пошту: halyna.skipalska@gmail.com. Кінцевий термін подання: 21 грудня 2016 р.