Office Administrator, Краматорськ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DAI Global

вакансія vacancy job
Office Administrator, Краматорськ

DAI, a global development company based in the United States, is seeking an  Office Administrator for its USAID Economic Resilience Activity project. The project hopes to improve the overall economic resilience of eastern Ukraine.

Submission Instructions: Please submit CVs in English to [email protected]. Please include the name of the position you are applying for in the email subject line. Submissions are accepted on a rolling basis until the position is filled. Only short-listed candidates will be contacted. No email or phone inquiries, please.

Objectives and Duties:

  • Support daily administrative and operational needs of the Deputy Chief of Party including, but not limited to:
  • Maintaining calendar schedules;
  • Handling emails, phone calls, correspondence and meeting coordination;
  • Drafting documents and correspondence;
  • Capturing notes, action items, and meeting minutes and entering them into TAMIS as needed;
  • Maintain accurate and complete operational record-keeping and filing systems;
  • Support project administration as assigned;
  • Expense data entry and tracking;
  • Assist in the coordination of staff travel and logistics for events;
  • Assist in maintaining personnel records to ensure compliance with DAI’s FOM and USAID policies;

QUALIFICATIONS:

  • BA or BS degree or equivalent experience
  • 2+ years of administrative assistant experience
  • Fluency in English, Ukrainian and Russian
  • Prior translator experience preferred
  • Experience with Microsoft platforms (Word, Excel, Outlook)

QUALIFICATIONS:

  • High school diploma or equivalent.
  • Excellent writing, speaking, and reading skills in English.
  • Excellent verbal and written communication and interpersonal skills.
  • Computer literate with e-mail, word processing and spreadsheet experience.
  • Ability to multi-task and prioritize tasks.
  • Excellent organizational skills and ability to work as part of a team.
  • At least 2 years work experience in the administrative support field, preferably with USAID or other international donor-funded projects.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України