Молодіжна організація СТАН шукає комунікаційника/цю та PR

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ГО СТАН

97089360_2917813098297898_3684110938056687616_n
Молодіжна організація СТАН шукає комунікаційника/цю та PR

Привіт, друже чи подруго! Ми громадська організація СТАН, що вже більше 10 років об’єднана цінностями свободи, поваги до людської гідності, взаємодопомоги, різноманіття культур і думок втілює найрізноманітніші проєкти, підсилюючи низові ініціативи та активних громадян, зокрема, з вразливих та маргіналізованих груп. А також займається залученням молоді задля глобальних змін.

Кличемо тебе до себе в дружній колектив, де допоможемо тобі зростати, надамо можливість вчитися, подорожувати та знайомитись з цікавими людьми з усієї України.

А якщо ти матимеш власні ініціативи – допоможемо втілити їх в життя. Ще один бонус – класний офіс та гнучкий графік роботи.

Хочемо щоб ти займався/лась?

  • підготовкою медіа стратегії проєкту відносно цілей та цінностей організації;
  • розробкою контент-плану та роботою над його реалізацією;   
  • підготовка медіа-матеріалів, анонсів, прес-релізів про події в межах проєкту, поширення цих матеріалів у ЗМІ (у співпраці із регіональними координаторами)
  • створення комунікаційних платформ для учасників освітніх програм у соціальних мережах; 
  • медійне висвітлення активностей в межах програм; 
  • розробка і втілення сторіс-політик (які сторіс постяться під час подій, в активний проєктний період і міжпроєктний; як з їх допомогою активізується спільнота);
  • проведення дослідницьких інтерв‘ю; 
  • комунікація із підрядниками-експертами з візуалізації; 
  • консультування щодо питань організації подій задля підвищення їх медійності;
  • щомісячне звітування координатору проєкту виконання медіа-стратегії проєкту. 

Що ми очікуємо?

  • знання української мови: граматика та стилістика;
  • вміння розповідати про складне просто, писати тексти, прямо «в серденько»;
  • вміння спілкуватися з різними групами людей;
  • здатність креативно мислити та працювати в команді;
  • розуміти процес створення та впровадження комунікаційної стратегії;
  • досвід адміністрування груп/профілів організацій, чи проєктів у Facebook, Instagram, Telegram;

Надсилай своє резюме та короткий мотиваційний лист з текстами, якими ти пишаєшся сюди [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Старший(-а) радник(-ця) з питань фінансування у сфері охорони здоров'я\ Senior Health Financing Advisor

Головний/а бухгалтер/ка у громадську організацію

Асистент/ка з Управління Ресурсами/ ICT Assets Management Assistant

WASH technical expert / Технічний/а експерт/ка з водопостачання і водовідведення

Організаційний/а менеджер/ка, помічник/ця керівника

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ