Middle менеджер/ка комунікаційних проєктів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Cultpz

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Middle менеджер/ка комунікаційних проєктів

— Маєте досвід реалізації соціальних комунікаційних проєктів «під ключ»? 

— Відчуваєте свідомий інтерес до роботи з культурними та освітніми проєктами?

— Готові робити «гучними» суспільно-важливі проєкти різних напрямків?

Будьмо знайомі!

Ми, Культурна платформа Закарпаття, вже 10 років створюємо глибокі та сучасні проєкти, що досліджують українську ідентичність і розвивають креативні індустрії країни. Крім того, спільно з партнерами, ми реалізуємо проєкти в напрямку соціальних та поведінкових змін та формування культури безпеки.

Детальніше про наші проєкти.

Віримо, що сенсові проєкти мають звучати виразно та глибоко. Тож, аби підсилити їх голос ми відкриваємо конкурс на позицію middle менеджера(-ки) комунікаційних проєктів — core-team організації та координатора(-ки) її комунікацій. 

Основне завдання позиції розробка та реалізація складових комунікаційних  проєктів ГО: від роботи з концепцією та сенсами спільно з головою правління до посткомунікацій в рамках реалізованих проєктів.

Задачі позиції:

  • розробка та реалізація комунікаційних проєктів і стратегій для культурних, соціальних та освітніх ініціатив «під ключ» спільно з junior comms та project leads окремих проєктів;
  • координація внутрішніх та зовнішніх комунікацій ГО в рамках комунікаційних проєктів: з українськими партнерами та іноземними донорами, ЗМІ, інфлюенсерами, проєктними менеджерами ГО, підрядниками, керівництвом організації, ін.;
  • створення та(або) редагування комунікаційних матеріалів: як текстових (пресреліз, річний звіт, дайджест), так і візуальних (презентації, публікації на сайт та в соціальні мережі). Координація процесів контент-продакшну (тексти, фото, відео) включно з постановкою завдань підрядникам, контролем якості та відповідності брендовим стандартам; 
  • координація процесів запуску офлайн комунікаційних продуктів (мерч, білборди, афіші, прес-паки); 
  • запуск і підтримка фандрейзингових комунікаційних кампаній та участь в організації офлайн-івентів (презентації, конференції тощо);
  • формування та просування бренду ГО через комплексні комунікаційні стратегії та ефективну взаємодію зі ЗМІ. Пошук і реалізація нових можливостей для медіапублікацій або сенсових колаборацій;
  • за потреби, підготовка спікерів до інтерв’ю, конференцій, дискусій та інших публічних заходів.

Hard-skills або професійні здобутки, на які звертаємо увагу:

  • В першу чергу, на ваш досвід і бекграунд. Маєте профільну освіту (журналістика, соціально-поведінкові науки, соціологія, міжнародні комунікації, мистецтвознавство,  дизайн,  філологія чи суміжних напрямів) та досвід роботи від 2 років на позиції комунікаційного менеджера в ngo або сенсових державних проєктах — готові поділитися кейсами комплексного управління соціальними проєктами. Бекграунд в копірайтингу, SMM, PR тощо буде перевагою;
  • Вмієте писати та редагувати різні типи текстів (прес-релізи, звіти, публікації тощо) та розумієте принципи створення візуального контенту: композиція, структура візуальних матеріалів тощо;
  • Маєте досвід налагодження та підтримки ефективної комунікації з медіа та партнерами;
  • Володієте англійською мовою на рівні не нижче B1 (як усно так і письмово).

Риси, які цінуємо: уважність до деталей, здатність балансувати між креативністю та системністю, проактивність та високий рівень залучення в розвиток організації.

Що пропонуємо навзаєм?

  1. Проєкти, якими пишаються та які додають в портфоліо, як найкращі кейси;
  2. Ринкову фінансову мотивацію згідно вашого досвіду та талантів (обговоримо межі мотивації вже на першій відеоспівбесіді);
  3. Команду експертів, цінність яких — спільна робота на результат;
  4. Full-time з гнучким «від–до» віддалено (в Україні) або в офісах у м. Житомир чи м. Ужгород і нерегулярні оплачувані відрядження країною;
  5. Розвиток та зростання — розширення зон відповідальності «вшир» відповідно динаміки розвитку організації та ваших амбіцій — ГО радо підтримає ваш запал та осмисленні ідеї;  
  6. Офіційне оформлення та додаткові вихідні дні без бюрократії — ми завжди йдемо на зустріч;
  7. 100% оплачуваний випробувальний термін до 2 місяців, аби «відчутись» краще.

Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі:
відеоспівбесіда з проєктною рекрутеркою —  (опційно: тестове завдання) — онлайн-інтерв’ю з ГО — offer.

Форма подачі на вакансію активна до 1 вересня. До зустрічі на співбесіді?


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з проведення тренінгу для фахівців із соціального супроводу дітей та молоді, які повертаються з ТОТ, депортації або примусового переміщення

Старший/a менеджер/ка проєктів (розвиток потенціалу)

Провідний/а фахівець/чиня програми відновлення житла / Shelter & WASH Technical Officer Shostka

Асистент/ка проєктів

Проєктний/а менеджер/ка

Послуги з надання індивідуальних психологічних консультацій