Middle менеджер/ка комунікаційних проєктів
— Маєте досвід реалізації соціальних комунікаційних проєктів «під ключ»?
— Відчуваєте свідомий інтерес до роботи з культурними та освітніми проєктами?
— Готові робити «гучними» суспільно-важливі проєкти різних напрямків?
Будьмо знайомі!
Ми, Культурна платформа Закарпаття, вже 10 років створюємо глибокі та сучасні проєкти, що досліджують українську ідентичність і розвивають креативні індустрії країни. Крім того, спільно з партнерами, ми реалізуємо проєкти в напрямку соціальних та поведінкових змін та формування культури безпеки.
Віримо, що сенсові проєкти мають звучати виразно та глибоко. Тож, аби підсилити їх голос ми відкриваємо конкурс на позицію middle менеджера(-ки) комунікаційних проєктів — core-team організації та координатора(-ки) її комунікацій.
Основне завдання позиції — розробка та реалізація складових комунікаційних проєктів ГО: від роботи з концепцією та сенсами спільно з головою правління до посткомунікацій в рамках реалізованих проєктів.
Задачі позиції:
- розробка та реалізація комунікаційних проєктів і стратегій для культурних, соціальних та освітніх ініціатив «під ключ» спільно з junior comms та project leads окремих проєктів;
- координація внутрішніх та зовнішніх комунікацій ГО в рамках комунікаційних проєктів: з українськими партнерами та іноземними донорами, ЗМІ, інфлюенсерами, проєктними менеджерами ГО, підрядниками, керівництвом організації, ін.;
- створення та(або) редагування комунікаційних матеріалів: як текстових (пресреліз, річний звіт, дайджест), так і візуальних (презентації, публікації на сайт та в соціальні мережі). Координація процесів контент-продакшну (тексти, фото, відео) включно з постановкою завдань підрядникам, контролем якості та відповідності брендовим стандартам;
- координація процесів запуску офлайн комунікаційних продуктів (мерч, білборди, афіші, прес-паки);
- запуск і підтримка фандрейзингових комунікаційних кампаній та участь в організації офлайн-івентів (презентації, конференції тощо);
- формування та просування бренду ГО через комплексні комунікаційні стратегії та ефективну взаємодію зі ЗМІ. Пошук і реалізація нових можливостей для медіапублікацій або сенсових колаборацій;
- за потреби, підготовка спікерів до інтерв’ю, конференцій, дискусій та інших публічних заходів.
Hard-skills або професійні здобутки, на які звертаємо увагу:
- В першу чергу, на ваш досвід і бекграунд. Маєте профільну освіту (журналістика, соціально-поведінкові науки, соціологія, міжнародні комунікації, мистецтвознавство, дизайн, філологія чи суміжних напрямів) та досвід роботи від 2 років на позиції комунікаційного менеджера в ngo або сенсових державних проєктах — готові поділитися кейсами комплексного управління соціальними проєктами. Бекграунд в копірайтингу, SMM, PR тощо буде перевагою;
- Вмієте писати та редагувати різні типи текстів (прес-релізи, звіти, публікації тощо) та розумієте принципи створення візуального контенту: композиція, структура візуальних матеріалів тощо;
- Маєте досвід налагодження та підтримки ефективної комунікації з медіа та партнерами;
- Володієте англійською мовою на рівні не нижче B1 (як усно так і письмово).
Риси, які цінуємо: уважність до деталей, здатність балансувати між креативністю та системністю, проактивність та високий рівень залучення в розвиток організації.
Що пропонуємо навзаєм?
- Проєкти, якими пишаються та які додають в портфоліо, як найкращі кейси;
- Ринкову фінансову мотивацію згідно вашого досвіду та талантів (обговоримо межі мотивації вже на першій відеоспівбесіді);
- Команду експертів, цінність яких — спільна робота на результат;
- Full-time з гнучким «від–до» віддалено (в Україні) або в офісах у м. Житомир чи м. Ужгород і нерегулярні оплачувані відрядження країною;
- Розвиток та зростання — розширення зон відповідальності «вшир» відповідно динаміки розвитку організації та ваших амбіцій — ГО радо підтримає ваш запал та осмисленні ідеї;
- Офіційне оформлення та додаткові вихідні дні без бюрократії — ми завжди йдемо на зустріч;
- 100% оплачуваний випробувальний термін до 2 місяців, аби «відчутись» краще.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі:
відеоспівбесіда з проєктною рекрутеркою — (опційно: тестове завдання) — онлайн-інтерв’ю з ГО — offer.
Форма подачі на вакансію активна до 1 вересня. До зустрічі на співбесіді?