Менеджер/ка з організації заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ITUkraine

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(3)
Менеджер/ка з організації заходів

Хто ми?

IT Ukraine Association — найбільше профільне об’єднання країни, яке представляє інтереси 230+ компаній і 100 000 спеціалістів. Ми – голос галузі у діалозі з урядом, міжнародними організаціями та медіа. Наша мета – створювати умови для стійкого зростання українського ІТ і відкривати нові можливості експорту та інновацій.

Опис: Місія ролі — перетворювати візіонерські ідеї менеджерів на бездоганно організовані події кількістю 100-500 учасників: від технічного райдера та кейтерингу до останнього бейджа.

Навіщо ця роль

Ми вже проводимо десятки подій щороку – від профільних на 100 гостей до масштабних конференцій на 500. Однак наша мета робити ще більше й якісніше.

Нам потрібна людина, яка:

  • зніме з команди усі «побутові» клопоти — бронювання залу, техніки, кейтерингу тощо;
  • забезпечить, щоб кожна конференція проходила без «форс-мажорів» і зайвих витрат;
  • допоможе масштабувати проєкти як в Україні, так й за кордоном;
  • зробить досвід гостей справді комфортним, щоб кожен захотів повернутися.

Зони відповідальності

% часу

Ваша зона

Приклади задач

50 %

Технічний та логістичний супровід

пошук, переговори та заключення договорів з локаціями (Україна / ЄС / MENA / інші)• AV-підрядники, staging, live-stream, план евакуації, техрайдери 

20 %

Вендори й бюджет

кейтеринг, декор, поліграфія, мерч, тендери / торги, звітність

15 %

Гостьовий сервіс & логістика

реєстрація, бейджі, трансфери, готелі, hostess-staff

10 %

Комунікації з підрядниками

регулярні дзвінки, Trello/Asana, контроль дедлайнів, зміни в райдерах

5 %

Post-event analytics

опитування NPS, фінзвіти, lessons-learnt

Must-have досвіду і компетенцій

  • Освіта в сфері менеджменту подій, туризму, PR, маркетингу або суміжних напрямів — буде перевагою, але головне для нас — практичний досвід організації подій.
  • 2+ років операційного досвіду у B2B-івентах на 100-500 гостей (конференції, виставки, корпоративи).
  • Доведений кейс full-cycle події з бюджетом €30-100 k.
  • Поглиблені знання AV/Streaming та кейтерингових специфікацій.
  • Англійська B2+ (листи, переговори, техрайдери).
  • Excel/Google Sheets (формули, P&L), Project-трекери (Asana/Trello).
  • Вміння вести 5-7 підрядників одночасно й дотримуватись затверджених дедлайнів без мікроменеджменту.

Буде плюсом

  • Наявне портфолію подій.
  • Рекомендації від попередніх роботодавців.
  • Напрацьований нетворк потенційних підрядників.

Формат роботи

Графік: повна зайнятість, гібридний формат роботи (графік: 9:00–18:00)

Розташування офісу: м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)

Відрядження: по Україні 

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну фіксовану частини заробітньої плати (обговорюється індивідуально) + бонус за досягнення поставлених KPI.
  • Підвищення рівня кваліфікацій в партнерських організаціях, в тому числі закордонних. 
  • Робоче місце в комфортному офісі в самому серці Києва. 
  • Відкритий доступ до ком’юніті топ-менеджерів 230+ ІТ-компаній.
  • Можливість впливати на розвиток Української ІТ галузі та її сприйняття за кордоном.

Хочешь працювати з нами? Присилай резюме – [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

ІТ-консультант/ка з розробки модулів для OneImpactUkraine

Водій/ка / Driver - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні

Фахівець/чиня з проведення платежів / Payments Associate SC-6

Менеджер/ка з партнерств та фандрайзингу

Радник/ця з питань розвитку фінансового сектору та фінансування ММСП