Менеджер(ка) з безпеки та доступу/ Safety and Access Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Intersos-Humanitarian2
Менеджер(ка) з безпеки та доступу/ Safety and Access Officer

Опис вакансії

INTERSOS (Італія) — гуманітарна організація, що знаходиться на передовій лінії надзвичайних ситуацій, надаючи допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження, приділяючи особливу увагу захисту найбільш вразливих верств населення.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарних криз: ми надаємо першу допомогу, їжу, притулок, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення базових потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Ми відкриваємо вакансію Менеджер з Безпеки та Доступу (Safety and Access Officer) у м. Харків.

Зміст посади:

Спеціаліст з Безпеки та Доступу підпорядковується Керівнику Представництва та відповідає за впровадження планів з надання гуманітарної допомоги та управління безпекою відповідно до стратегії INTERSOS та відповідно до гуманітарних принципів, гуманітарних потреб, принципів обов’язку обережності та гендерної рівності.

Основні повноваження/обов’язки:

Безпека та Захист

  • Надання технічної підтримки офісу INTERSOS в Україні щодо всіх політик, процедур, інструкцій та планування безпеки персоналу, операційної безпеки та безперервності програми.
  • Забезпечення виконання стандартних операційних процедур і плану дій у надзвичайних ситуаціях.
  • Оцінити, переглянути та оновити плани режиму очікування та евакуації для приміщень INTERSOS в Україні, а також вжити заходів з практичної підготовки на місцях та переконатися в обізнанності усього залученого персоналу
  • Переконатися, що точна та актуальна інформація про безпеку/зв’язок доступна місцевою мовою для усього персоналу, який працює в Україні.
  • Координація з питань безпеки та захисту та реагування на випадок інциденту.
  • Оцінка активів безпеки та захисту та відповідних процедур.
  • Підтримка відділу безпеки та захисту у визначенні потреб та бюджету.

Гуманітарний доступ

  • Надавати технічну підтримку та консультації з питань оцінки нових програм в нових регіонах та регулярно переглядати оцінку вже існуючих локацій
  • Забезпечити, щоб підходи до гуманітарного доступу відповідали контексту та включали основні компоненти залучення громади.
  • Бути обізнаним та готовим реагувати на зміни контексту та ситуації.
  • У складі робочої групі з питань доступу до місії, надавати технічні поради.
  • Координувати з відповідним відділом організацію навчання для відповідних співробітників щодо гуманітарного доступу та переговорів.

Моніторинг, звітність та аналіз

  • Постійно контролювати доступні джерела для збору, обробки та звітування про інформацію, включаючи інциденти та тенденції, що мають відношення до гуманітарного доступу та безпеки.
  • Готувати та поширювати регулярні оновлення серед старшого та відповідного персоналу на місцях.
  • Своєчасно проводити аналіз доступу конкретної території відповідно до вимог програми організації
  • Надавати щомісячні звіти з безпеки

Вимоги:

  • Вища освіта у відповідній галузі (соціальні науки, психологія, соціальна робота, права людини, міжнародне гуманітарне право або інші галузі, пов’язані з соціальним розвитком і гуманітарною роботою)
  • Ступінь магістра з прав людини, міжнародного гуманітарного права або інших суміжних галузей буде перевагою
  • Принаймні два роки досвіду роботи на посаді менеджера з безпеки в гуманітарному контексті/відновленні або відповідний досвід роботи в сфері безпеки, безпеки та аналізу ризиків буде перевагою
  • Добре розуміння практик, процедур і принципів гуманітарної безпеки та їх застосування
  • Підтверджений досвід гуманітарних переговорів (з національними органами влади, місцевими органами влади, недержавними структурами, військовими силами) та гуманітарного доступу в складних надзвичайних ситуаціях
  • Досвід звітування та планування реагування на надзвичайні ситуації
  • Робота в команді та комунікативні навички
  • Навички роботи в мережі
  • Здатність працювати самостійно та у співпраці з дистанційним технічним наглядом
  • Креативність, інноваційність та навички стратегічного мислення
  • Можливість працювати на віддалених територіях
  • Досвід служби в збройних силах та правоохоронних органах не вимагається
  • Володіння англійською на розмовному рівні

Будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою тут: INTERSOS Application

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель