Менеджер_ка зв’язків із громадськістю у Фонд державного майна України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yana_sasina

Vacancy вакансія dfrfycsz(12)
Менеджер_ка зв’язків із громадськістю у Фонд державного майна України

Nickol Global Solutions (NGS), cубпідрядник компанії «Deloitte» шукає кваліфікованого кандидата на посаду менеджера із зв’язків з громадськістю для підтримки Проекту USAID «Діяльність у рамках реформи державних підприємств України» (SOERA). Позиція передбачає повну зайнятість, місце роботи – Київ, Україна.

Опис вакансії:

Проект USAID “Діяльність у рамках реформи державних підприємств України” (SOERA) спрямований на підтримку прозорого, відповідального та ефективного сектору державних підприємств (ДП), який відповідає потребам українського народу та його економіки. З цією метою, проект співпрацює з Державним фондом майна України (ДФМУ) для побудови прозорої та зрозумілої комунікації про реформування корпоративного управління державних активів, зокрема щодо приватизації та оренди державних та муніципальних підприємств і активів; релокації бізнесу до безпечних регіонів; та зусиль уряду щодо відновлення економіки України (надалі – “реформа державних підприємств” або “реформа”). Для досягнення цієї мети, публічні комунікації повинні бути чіткими та однозначними, відповідати поточному соціальному дискурсу та вимогам як бізнес-спільноти, так і громадськості.

 Метою USAID SOERA є зміцнення бізнес-операцій у державному секторі та їх прозорості, покращення управління, просування приватизації вибраних державних підприємств та розробка стратегічної моделі управління державних підприємств (ДП), що залишаються у державній власності. Реформа та цілеспрямована приватизація українських державних підприємств зменшить можливості для корупції, збільшить участь приватного сектору та стимулюватиме широке економічне зростання. Цілі, які мають бути досягнуті цією діяльністю, включатимуть:

 Інформація щодо ДП та стратегія.

  1. Координаційний механізм реформ (КМР) та стратегічні комунікації.
  2. Перегляд та вдосконалення політик, законодавства та нормативних актів ДП.
  3. Сприяння приватизації державних підприємств.
  4. Удосконалення корпоративного управління та управління ДП.
  5. Надання технічної допомоги з реагування на надзвичайні ситуації та підготовки до відновлення для Уряду України та ДП

 Важливою складовою роботи з комунікацій у ДФМУ є активна співпраця з новинними ресурсами, медіа, зацікавленими сторонами у реформі державних підприємств, іншими урядовими органами та громадськістю. З цією метою необхідно організовувати різноманітні заходи (прес-конференції, форуми, брифінги тощо), які вимагають детальної організації та належного розповсюдження інформації. Також необхідно проводити медійні інтерв’ю та зустрічі з зацікавленими сторонами та інституціями, для яких необхідно надавати відповідні матеріали та консультації з комунікаційного супроводу, щоб забезпечити чітку та ефективну передачу позиції ДФМУ та основних повідомлень щодо реформи.

 Залучення менеджера відносин з громадськістю допоможе ДФМУ та його прес-службі ефективніше комунікувати переваги заходів з реформування державних підприємств, запроваджених Урядом України. Для задоволення цих потреб ДФМУ потрібні послуги досвідченого професіонала з громадських відносин на повний робочий день (176 годин на місяць).

 Обсяг робіт

Завдання менеджера зі зв’язків з громадськістю:

  • Керувати та здійснювати нагляд за комунікаційними заходами із прес-службою ДФМУ, задля ефективного поширення комунікаційних повідомлень.
  • Розробляти комунікаційні рішення для пояснення переваг дій та рішень ДФМУ та їх позитивного впливу на економічний розвиток.
  • Використовувати різноманітні канали комунікації для координації та підвищення рівня підтримки поточних ініціатив реформи громадськістю та бізнесом.
  • Співпрацювати з медіа, формувати пул медіа; організовувати прес-конференції та заходи для журналістів.
  • Розробляти коментарі та організовувати інтерв’ю з провідними медіа (преса, інтернет, телебачення, радіо).
  • Адаптувати для зовнішнього поширення вміст, що стосується корпоративного управління державними активами, з урахуванням потреб цільової аудиторії ДФМУ.
  • Розробляти механізми для просування повідомлень ДФМУ (промови, веб-сайт, прес-релізи, блоги тощо) для підтримки реформи державних підприємств.
  • Розвивати пул медіа та лідерів думок, які підтримують реформу державних підприємств, для протидії негативним повідомленням.
  • Запускати комунікаційні заходи, які зміцнюватимуть роль ДФМУ як основного драйвера реалізації реформи.
  • Організовувати заходи (зустрічі, брифінги, круглі столи тощо), пов’язані з реформою державних підприємств.
  • Здійснювати моніторинг та аналіз медійного висвітлення реформи державних підприємств через замовлення послуг з медіа-моніторингу.
  • Аналізувати громадську думку та комунікації зацікавлених сторін щодо реформи, рекомендувати відповідні комунікаційні заходи для досягнення цілей державної політики щодо реформи державних підприємств.
  • Вимірювати ефективність комунікаційної стратегії ДФМУ у просуванні реформи державних підприємств та робити рекомендації для досягнення комунікаційних цілей.
  • Розробляти наративи, які підтримуватимуть щоденну комунікацію ДФМУ щодо реформи державних підприємств.
  • Забезпечувати внутрішню та зовнішню координацію в комунікаційних заходах для забезпечення узгоджених повідомлень про реформу.
  • Переглядати та оцінювати вплив поточних зусиль ДФМУ, його сприйняття громадськістю, бізнесом, державними органами та ГО.

 Основні вимоги та професійні навички:

  • Вища освіта у галузі літератури, гуманітарних наук, зв’язків з громадськістю, відносин з медіа, журналістики, стратегічних комунікацій, урядової роботи, маркетингу або інших відповідних галузях.
  • П’ять і більше років досвіду роботи у відносинах із медіа та/або громадськістю для уряду та/або бізнесу.
  • Володіння українською мовою у бізнес-середовищі.
  • Відмінні навички писемного та усного спілкування.
  • Комп’ютерна грамотність: MS Office та пов’язані програми.
  • Підтверджені вміння встановлювати протоколи спілкування, готувати та подавати інформацію, формулювати комунікаційні повідомлення та тісно співпрацювати з медіа.
  • Високий рівень володіння англійською мовою є перевагою.
  • Робота в офісі ФДМУ, Київ.

 Кінцевий термін подачі заявки – 5 червня 2023 року. Тільки відібрані кандидати будуть сконтактовані для подальшої процедури відбору. Податися на вакансію можна за посиланням.

 Про Nickol Global Solutions (NGS)

 Nickol Global Solutions (NGS) надає широкий спектр управлінських, консалтингових та консультаційних послуг, спрямованих на посилення потенціалу та ефективності зацікавлених сторін, у тому числі в державних установах, організаціях громадянського суспільства та компаніях приватного сектора. У США та за кордоном NGS допомагає клієнтам державного та приватного секторів оцінювати та розвивати потенціал; оптимізувати продуктивність і якісні цілі; підвищувати прозорість та підзвітність; вимірювати успіх і інформувати про свою роботу — усе з метою досягнення цілей розвитку навіть у найскладніших умовах роботи. Для додаткової інформації відвідайте https://www.nickolglobal.com/

 NGS надає рівні можливості всім кандидатам і не допускає дискримінації у своїй практиці відбору та працевлаштування. Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від расової приналежності, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичного статусу, віку чи інших характеристик.

 


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant