Логіст_ка/Logistic Officer до МБФ “Карітас України”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
sdemianovska

Вакансія: Логіст/Logistic Officer

Графік: full time

Локація: Київ

МБФ Карітас України шукає в команду Логіста  – фахівця з хорошими організаційними та комунікативними навичками, який відповідатиме за забезпечення матеріально-технічної підтримки та наглядатиме за загальними логістичними процесами для ефективної діяльності фонду.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Обов’язки:

  • Забезпечення матеріально-технічної підтримки у сфері логістики та проектування, замовлення та постачання необхідного обладнання.
  • Контроль за чергою запитів, а також планування й розподіл завдань відповідно до вимог проектів та політик Фонду.
  • Бути відповідальним за відстеження, отримання та зберігання всіх замовлених матеріалів та супроводжуючих документів.
  • Координація остаточної інвентаризації матеріалів перед відправкою.
  • Керувати запасами та підтримувати їх на робочому рівні, щоб уникнути непотрібних залишків.
  • Відповідати за контроль та облік інвентаризації.
  • Проведення систематичної інвентаризації майна та надання звітів у межах компетенції.

Вимоги:

  • Вища освіта (Логістика, Бізнес-адміністрування, Транспорт або інші суміжні галузі).
  • Від 3+ років професійного досвіду роботи в логістиці або управлінні ланцюгами поставок.
  • Чудове розуміння міжнародних та локальних логістичних операцій, практики та документообігу.
  • Відмінне знання пакету MS Office і логістичного програмного забезпечення, необхідного для проведення досліджень і виконання рутинних й складних завдань.
  • Достатній рівень володіння англійською мовою (усно/письмово) – Upper-Intermediate
  • Знання Інкотермс 2020.

Навички та вміння:

  • Володіти аналітичними навичками: вміти оцінювати складну інформацію з багатьох джерел і робити логічні висновки.
  • Володіти навичками міжособистісного спілкування: вміти встановлювати та підтримувати продуктивні партнерські відносини з клієнтами, завойовуючи їх довіру та повагу, а також підтримувати ефективні робочі стосунки з командою.
  • Мати хороші комунікативні навички: вміти спілкуватися з різними зацікавленими сторонами, зокрема клієнтами, колегами, підрядниками тощо.
  • Володіти організаційними здібностями: вміти планувати, розставляти пріоритети та керувати власною діяльністю та робочим процесом в офісі навіть у стислі терміни.
  • Орієнтуватися на клієнта, розглядати тих, кому надаються послуги, як клієнтів.
  • Мати сильні навички планування, визначення пріоритетів і управління часом.
  • Проактивність, оперативність, орієнтованість  на результат.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політикою та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті.

Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель