Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокового консультанта:

ПОЗИЦІЯ:                                             

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ОТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ОТГ.

Програмою DOBRE було виконано повномасштабну комплексну оцінку діяльності, процедур і процесів з управління фінансами в кожній із ОТГ-партнерів. Серед наявних недоліків, вузьких місць та прогалин проблеми з планування, формування, виконання місцевих бюджетів були одними з найвагоміших. Було виявлено низький рівень заповнення паспортів бюджетних програм, слабка система планування та формальне звітування. Саме тому метою даних робіт є покращення вмінь та навичок представників ОТГ з планування, складання, виконання та звітування бюджету ОТГ. Навчальна та консультаційна програма допоможе покращити розуміння бюджетного процесу серед представників ОТГ; зосередити увагу на методологічних аспектах формування бюджету; розвинути спроможність учасників готувати необхідну документацію в рамках бюджетного процесу; знайти шляхи залучення додаткових фінансових ресурсів та їх ефективного використання для потреб місцевого розвитку тощо.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ОТГ тренінгами, консультаціями і виконувати інші завдання для покращення управління місцевими бюджетами в обраних громадах в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Також консультант буде відповідальний за підготовку посібників за результатами оцінювання фінансового управління в громадах, проведеного Програмою DOBRE.

Конкретні завдання для покращення бюджетного процесу на рівні громад:

Завдання 1. Підготовка посібників за результатами оцінювання фінансового управління в громадах (серпень-жовтень 2018)

Програма USAID DOBRE завершила комплексну оцінку фінансового управління 50 громад та планує розробити публікації з основними результатами, рекомендаціями та пропозиціями по кожному напрямку фінансового управління для широкого використання ОТГ у своїй діяльності. Консультант у зрозумілій формі (у тому числі, для невузькопрофільних спеціалістів з фінансового управління) з використанням, у тому числі, інфографіки розробить посібники з коротким описом діяльності, процедур і процесів з управління фінансами; зазначить усі наявні недоліки, вузькі місця та прогалини, а також рекомендації та комплекс заходів, покликаних виправити всі виявлені вади, які сформульовані для громад у звітах з фінансового управління та плані дій. Посібники також повинні містити статистичні дані з фінансового управління ОТГ за результатами проведених попередньо Програмою DOBRE досліджень.

Посібники повинні бути підготовлені за наступними темами (перелік може змінюватися):

  • Співвідношення стратегічних документів ОТГ з бюджетними планами, адміністративне управління, механізми участі громадськості в управлінні бюджетом
  • Формування, затвердження та виконання місцевого бюджету
  • Збір та адміністрування доходів
  • Здійснення закупівель
  • Управління активами
  • Бюджетна, фінансова звітність, бухгалтерський облік
  • Аудит

Посібники консультант буде використовувати у своїй подальшій консультаційній роботі з громадами. У разі виникнення необхідності, консультант може звертатися за додатковими консультаціями до ОТГ та інших технічних спеціалістів, залучених до проведення оцінки фінансового управління в громадах. Консультант відповідатиме за дизайн та верстку посібників.

Опис основних кроків для виконання завдання:

а) Вивчити результати оцінювання фінансового управління в 50-ти ОТГ Програми DOBRE, ознайомитися із звітами (для кожної ОТГ та підсумковими) та планами покращення фінансового управління. Розробити плани та шаблони посібників, короткий опис змісту кожного з них.

b) Розробити посібники за такими напрямками: співвідношення стратегічних документів ОТГ з бюджетними планами, адміністративне управління, механізми участі громадськості в управлінні громадою; формування, затвердження та виконання місцевого бюджету

c) Розробити посібники за такими напрямками: збір та адміністрування доходів; здійснення закупівель.

d) Розробити посібники за такими напрямками: управління активами; бюджетна, бухгалтерська та фінансова звітність, бухгалтерський облік; аудит.

e) Після того, як DOBRE погодить драфт посібників, консультант підготує фінальний варіант посібників.

f) розробити посібник/брошуру з інформацією про кращі/гірші практики ідентифіковані під час проведеного оцінювання фінансового управління.

Завдання 2. Проведення дводенних тренінгів в областях України, в яких працює програма DOBRE (Тернопільська, Івано-Франківська, Харківська, Кіровоградська, Херсонська, Миколаївська, Дніпропетровська) з питань програмно-цільового методу бюджетування, бюджетної, фінансової та бухгалтерської звітності. Часові проміжки (вересень-листопад 2018 для 1,2 когорти громад, лютий-березень 2019 – 3 когорта громад)

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Підготувати інформаційні матеріали для учасників тренінгів. Розробити методологію тренінгів та робочий зошит, які будуть використовуватися під час тренінгу та відображати основні його питання. Робочий зошит повинен містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів для складання та виконання бюджетів ОТГ. Підготувати порядок денний дводенного тренінгу.

Основні питання, які плануються розглядатися під час тренінгу, (перелік може змінюватися в залежності від запиту громад):

  1. Закріплення доходів та видатків за бюджетами ОТГ.
  2. Застосування програмно-цільового методу до формування та виконання бюджету ОТГ.
  3. Особливості бюджетного планування ОТГ.
  4. Звітність про виконання бюджету ОТГ (бюджетна, фінансова та бухгалтерська).

Також в ході тренінгів пропонується проведення практикуму з заповнення паспортів бюджетних програм та звітності, а також ділова гра.

  1. Провести 7 тренінгів для громад-учасників програми Орієнтовна кількість учасників – 30. Обраний консультант допоможе зрозуміти учасникам бюджетний процес на місцевому рівні, інструменти аналізу та моніторингу бюджету, програмно-цільовий метод до формування та виконання бюджету ОТГ, бюджетне планування та звітування тощо. Обраний консультант буде використовувати широкий набір інструментів, включаючи практичні завдання та кейси в кожній частині тренінгу. Консультант також відповість на питання, підготовлені представниками ОТГ до та під час тренінгу. Тренінг буде направлений на представників фінансових підрозділів та бухгалтерії.
  2. За результатами тренінгів консультант повинен прозвітувати у системі оцінки та моніторингу програми DOBRE.

 

Завдання 3. Надання консультаційної підтримки громадам–партнерам  DOBRE (візити в громади – протягом січня- квітня 2019)

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Телефонна та/або он-лайн консультація щодо проблемних питань з бюджетного процесу протягом дії контракту (для всіх громад) з фіксацією в базі наданих консультацій.
  2. Одноденні візити до громад на підставі офіційних запитів від громад–партнерів DOBRE про надання консультаційної підтримки з покращення бюджетного процесу (до 10 громад). Консультації мають виправити наявні проблеми у бюджетному процесі в громадах, виявлених в результаті проведеного оцінювання фінансового управління, перевіргок державних органів та виявлених самостійно ОТГ.

c)     Подати фінальний звіт за результатами консультацій та проведеної роботи.

 

Часові рамки, передбачені для виконання цього завдання, – загальний графік, і діяльність може змінюватися залежно від розкладів та наявності персоналу ОТГ, експертів DOBRE та консультанта. Короткий графік діяльності консультанта:

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та
    консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у
    орієнтований на результат для представників ОТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері фінансового менеджменту та бюджетування на рівні місцевого/муніципального управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ОТГ, допомога в організації громадських зборів.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з місцевих бюджетів” в темі листа до  20 липня 2018 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель