Координатор/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PMG

тренінг менеджер телефон
Координатор/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

Громадська організація «Повернись до мирного життя» (далі – Організація) оголошує конкурс на вакансію «Координатор\ки» в рамках проєкту «Психологічні ретрити для ветеранів та їхніх родин», що реалізується за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Професійні та кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта (перевага: соціальні науки, психологія, менеджмент, управління проєктами).
  • Досвід роботи на управлінських посадах у проєктах не менше 3 років.
  • Досвід координації програм/проєктів у сфері охорони здоров’я, психосоціальної підтримки чи гуманітарної допомоги буде суттєвою перевагою.
  • Розуміння специфіки роботи з ветеранами, людьми із ПТСР та коморбідними розладами, залежністю від ПАР.
  • Навички організації заходів, закупівель, логістики, підготовки та ведення проєктної документації, управління командою.
  • Досвід роботи з міжнародними донорами та вимогами до звітності.
  • Знання та застосування принципів гендерної рівності та недискримінації.
  • Володіння українською мовою на професійному рівні, англійською — на рівні не нижче Upper intermediate.
  • Високі комунікативні та організаційні навички, здатність працювати в мультидисциплінарній команді.
  • Володіння офісними програмами (Microsoft Office, Google Workspace).

Основні обов’язки та відповідальність:

  • Загальна координація проєкту: планування, розподіл завдань, організація, контроль виконання активностей відповідно до календарного плану.
  • Координація роботи психологів, соціальних працівників, логістів та інших залучених спеціалістів.
  • Організація та супровід проведення психологічних ретритів (логістика, закупівлі, комунікація з підрядниками, забезпечення умов для учасників).
  • Забезпечення належного документообігу, підготовка проміжних та фінальних звітів для донорів.
  • Моніторинг виконання завдань, збір кількісних та якісних показників, ведення проєктної документації.
  • Взаємодія з партнерськими організаціями, донорами та іншими зацікавленими сторонами.
  • Супровід комунікаційних активностей у співпраці з SMM-менеджеркою.
  • Дотримання правил та політик Організації.

Умови роботи:

  • Договір про надання послуг (ФОП).
  • Термін надання послуг: 15 вересня 2025 – 15 січня 2026.
  • Формат роботи — дистанційний з періодичною присутністю в офісі у м. Київ.
  • Можливість професійного розвитку та підвищення кваліфікації.
  • Кандидат(-ка) повинен(-на) мати можливість приступити до роботи якнайшвидше.

Процес подачі заявки:

Надсилайте резюме з описом кваліфікації та досвіду на електронну адресу: [email protected]. У темі листа зазначте: «Координатор/ка проєкту».

Дедлайн подачі заявок: 15 вересня 2025 року, 23:59.

Організація залишає за собою право комунікувати виключно з потенційними кандидатами та завершити процес відбору достроково за наявності відповідного кандидата.


Останні публікації цього розділу:

Оцінювач/ка заявок на грантову програму проєкту UCORD

Молодший юрист/ка в аналітичний відділ

Юрист/ка в антикорупційній сфері

Психотерапевт/ка

Менеджер\-ка простору ENGin у Львові

Фахівець/-чиня з моніторингу та оцінки до House of Europe