Консультант з оцінки фінансового управління в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія vacancy робота(4)
Консультант з оцінки фінансового управління в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів: 

ПОЗИЦІЯ:                                                       Консультант з оцінки фінансового управління
ПЕРІОД РОБОТИ:                                          3 місяці
МІСЦЕ РОБОТИ:                                            Київ
РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:                          до 90 днів

МЕТА:

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це шестирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). DOBRE працює для надання допомоги територіальним громадам (ТГ) в Україні, щоб долати виклики та використовувати можливості, які дає децентралізація, через поліпшення місцевого самоврядування і підвищення рівня залучення громадян до вироблення положень та прийняття рішень. Галузі технічної підтримки ураховують: стратегічне планування; управління фінансами; надання публічних послуг; місцевий економічний розвиток; гендерно орієнтовані та молодіжні політики. DOBRE також працює над посиленням взаємозв’язків та співпраці серед ТГ. Партнерами Global Communities у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр; SocialBoost; Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), Малопольська школа державного управління при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща; та Національний Демократичний Інститут (NDI).

Програма USAID DOBRE співпрацює із 100 громадами у 10 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Тернопільській, Чернівецькій, Чернігівській та Запорізькій.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ .

Метою даної роботи є систематизація даних, отриманих в рамках програми DOBRE по оцінці системи фінансового управління в 100 громадах на основі унікальної методології, аналіз методологічних підходів до оцінки рівня фінансового управління в місцевих громадах, розробка посібника «Оцінка системи фінансового управління в громадах». Проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE за методологією розробленою Програмою DOBRE.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидата який розробить посібник «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах» та проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE.

Конкретні завдання:

Завдання 1: Консультант вивчить наявну методологію Програми DOBRE з «Оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах», «Моніторинг змін у фінансовому управлінні  в місцевих громадах», проведе аналіз наявних підходів до оцінки та моніторингу системи фінансового управління в місцевих громадах.

Приблизний LOE для Завдання 1 – не більше 5 днів

Завдання 2: Консультант проведе оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти Програми DOBRE шляхом анкетування за методологією Програми DOBRE. Результати анкетування будуть представлені у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад.

Приблизний LOE для Завдання 2 – не більше 10 днів

Завдання 3. Консультант підготує на основі опрацювання матеріалів Програми DOBRE, звітів про проведення оцінки фінансового стану в 100 громадах драфт посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах». Драфт посібника повинен відповідати наступній структурі:

  • Вступ;
  • Огляд методологічних підходів (у т.ч. міжнародної практики) по оцінці системи фінансового управління в місцевих громадах;
  • Опис методології оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах, розроблений в рамках програми DOBRE
  • Результати застосування оцінки фінансового управління в 100 громадах України, основні здобутки та недоліки в фінансовому управлінні,
  • Огляд плану дій для покращення фінансового управління у 100 громадах та аналіз подальшого моніторингу імплементації плану дій.
  • Висновки.

Приблизний LOE для Завдання 3 – не більше 30 днів

Завдання 4: Консультант викладе результати анкетування у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад за методологією Програми DOBRE.

Приблизний LOE для Завдання 4 – не більше 20 днів

Завдання 5. Консультант на базі оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів. Результати моніторингу будуть викладені у звіті. Звіт включатиме результати моніторингу та  рекомендації щодо подальших дій громад для підвищення якості фінансового управління.

Приблизний LOE для Завдання 5 – не більше 15 днів

Завдання 6. Консультант на основі врахування зауважень підготує фінальну версію посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах»

Приблизний LOE для Завдання 6 – не більше 10 днів

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультанта відповідно до наступних критеріїв:

  • Вища освіта (економіка, фінанси, державне управління або інші суміжні сфери)
  • Щонайменше 5 років досвіду  роботи з донорськими проектами в сфері місцевих фінансів
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації та місцевих фінансів
  • Навички опрацювання великих масивів цифрової інформації
  • Навички підготовки посібників в сфері місцевих фінансів
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ .

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з закупівельної діяльності для ТГ ” в темі листа до 23 лютого 2022.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Головний/а бухгалтер/ка

Проєктний/а менеджер/ка (Харків)

Експерти/ки з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Старший/а асистент/ка проєкту / Senior Project Assistant

Літературний/а редактор/ка

Відкритий конкурс заявок для формування пулу асоційованих експертів (забезпечення координації на національному рівні, залучення регіональної експертизи, здійснення впливу на формування політики, фасилітації діалогу, залучення громадськості та інтеграції принципів забезпечення психічного здоров'я)