Грант-менеджер на UA: Суспільне мовлення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tamille

вакансія
Грант-менеджер на UA: Суспільне мовлення

UA Суспільне мовлення (Національна суспільна телерадіокомпанія України) — це найбільша незалежна медіакомпанія України.

Ми потребуємо професіоналів, котрі посилять кадровий потенціал компанії!

Основні обов’язки:

  • Підготовка проєктних заявок.
  • Грантовий менеджмент проєктів для забезпечення успішного виконання грантових проєктів.
  • Консультування команди щодо вимог грантодавців.
  • Підготовка фінансових та наративних звітів.

Вимоги:

  • Вища освіта.
  • Успішний досвід проєктного менеджменту та підготовки грантових заявок.
  • Досвід роботи у громадських або міжнародних/донорських організаціях буде перевагою.
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.
  • Навички управління фінансами, включаючи розробку та моніторинг бюджетів та фінансової звітності.
  • Відмінні навички ділового листування та вміння структуровано викладати думки.
  • Увага до деталей, готовність ефективно працювати у стислі терміни, вміння працювати самостійно та у команді.

Ми пропонуємо:

  • Усі соціальні гарантії згідно з КЗпП України.
  • Основну та додаткову відпустку.
  • Офіс поблизу метро Дорогожичі з безоплатною парковкою.
  • Кафе (їдальні), гейм-зони та тренажерну залу на території офісу.
  • Можливість відвідувати тренінги та заходи, які організовує компанія.
  • Можливість долучитися до створення Суспільного мовлення в Україні.

Надсилайте нам своє резюме та мотиваційний лист англійською мовою на [email protected] з темою «Грант-менеджер» та не забудь вказати бажаний рівень заробітної плати.


Останні публікації цього розділу:

Помічник/ця бухгалтера у соціальному проєкті

SMM-менеджер/ка в команду Bihus.Info

Монітор/ка

Експерт/ка з сільського розвитку (Стратегія розвитку сільського господарства та сільських територій в Україні до 2030 року) / ARD Strategy-2030 Rural Development expert

HR-менеджер/ка у Києві

Інженер/ка-Механік/иня / Mechanical Engineer (Consultant)