Procurement Officer в міжнародний благодійний фонд

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HelpUkraine

help_ua
Procurement Officer в міжнародний благодійний фонд

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на позицію Procurement Officer для забезпечення проектної діяльності з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Про Help:

Німецька гуманітарна організація «Help-Hilfe zur Selbsthilfe» (Help) працює по всьому світу протягом вже 40 років. Наразі ми впроваджуємо проекти у більше ніж 25-х країнах. (https://www.help-ev.de/en/about-us).

З часу свого заснування у 1981 році, Help прагне надавати швидку, стабільну та довгострокову допомогу та підтримку людям, що її потребують. Help покращує умови життя та підвищує стійкість людей у скрутному становищі в усьому світі.

Резюме:

Help шукає кваліфікованого фахівця на посаду Procurement Officer. Фахівець з закупівель працюватиме під наглядом Менеджера із закупівель і відповідатиме за підтримку діяльності програм Help.

Місце діяльності: Київ.

Дата початку роботи: якнайшвидше

Фахівець з закупівель

Обов’язки та відповідальність:

  • Організація закупівлі товарів, послуг та робіт, дотримуючись процедур закупівель Help, проведення дослідження ринку, розробка відповідних документів, вибір постачальників, оцінка ефективності їх діяльності, контрактний менеджмент.
  • Розробка критеріїв вибору постачальників для кожного запиту.
  • Підготовка необхідної документації щодо поставок і фінансових операцій Help.
  • Перегляд, порівняння, аналіз продуктів, послуг та робіт, що будуть придбані.
  • Збір інформації про постачальників, їх кваліфікації, термінів доставки, асортимент продукції тощо.
  • Збір, архівування та регулярне оновлення документів, що стосуються проектів (контракти, пропозиції, накази, додатки, накладні, звіти).
  • Координація роботи партнерів в закупівлях товарів, послуг та робіт.

Кваліфікації та навички:

  • Вища освіта бажана (фінанси, адміністрація, логістика, supply chain, закупки тощо)
  • Необхідне знання англійської мови на високому рівні.
  • ІТ обізнаність.
  • Мінімум 2 роки досвіду в сфері закупівель.
  • Розвинуті комунікативні та особистісні навички, ініціативність, відповідальність.
  • Здатність до ефективного вирішення конфліктів.
  • Здатність працювати як самостійно, так і в складі команди.
  • Здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань.
  • Попередній досвід роботи в громадському/НУО секторі, як місцевому, так і міжнародному, з аналогічним обсягом і типом роботи буде розглядатися як перевага.

Зацікавлені кандидати, що відповідають вимогам, запрошуються надіслати резюме (CV) англійською мовою на пошту [email protected] якомога швидше.

Будь ласка, вкажіть назву вакансії як тему листа. Додаткові підтвердження (дипломи, рекомендаційні листи тощо) на цій стадії не потрібні.

Запрошуємо кандидатів з інвалідністю подавати заявки. Повідомлення отримають лише ті кандидати, що пройдуть відбір для співбесіди.

Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі.

Help є роботодавцем, який надає рівні можливості та не застосовує дискримінаційні практики під час відбору та зайнятості. Ми не дискримінуємо за расою, кольором шкіри, релігією, статтю, національністю, політичною приналежністю, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним станом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у спілці працівників або іншими факторами.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад