Фахівець відділу зв’язків з громадськістю та пресою

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Вакансія
Фахівець відділу зв’язків з громадськістю та пресою

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі – Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця відділу зв’язків з громадськістю та пресою.

Завдання відділу: PR-просування та супровід самої організації та її діяльності, створення позитивного іміджу організації.

 Тип договору: постійний.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Управління брендом:
  • розробка та супроводження брендбуку організації;
  • розробка ко-брендінгу;
  • координація та контроль створення візуалізації та макетів продукції що містить бренд (постановка завдання, відбір виконавців, контроль);
  • координація та контроль робіт з виготовлення продукції що містить бренд (постановка завдання, відбір виконавців, контроль);
  • координація та підготовка публічних заходів;
  • планування та управління залишками продукції що містить бренд.
  1. Фінансовий супровід діяльності відділу зв’язків з громадськістю та пресою:
  • планування та ведення бюджету відділу;
  • підтримка документообігу з підрядниками та залученими експертами;
  • авторизація платежів;
  • планування та оформлення закупок.
  1. Участь у розробці, організація та проведення інформаційних кампаній, публічних акцій, прес-конференцій, брифінгів та інших заходів:
  • участь у плануванні і проведенні РР-кампаній;
  • участь у розробці та проведенні РР-стратегій компанії;
  • участь у розробці та проведенні РР-кампаній;
  • участь в підготовці РР- заходів компанії;
  • участь у розробці стратегії просування компанії в мережі Інтернет;
  • просування компанії в соціальних мережах.

Фахівця відділу зв’язків з громадськістю та пресою буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: вища освіта у галузі фінансів, комунікацій або маркетингу.

Досвід роботи: не менше 2 років на аналогічних посадах.

Навички:

  • Досвід роботи в сфері бюджетування.
  • Досвід роботи в сфері розробки, виготовлення та управління матеріалами що містять бренд.
  • Досвід ведення переговорів з постачальниками послуг.
  • Вільне володіння MS Office (Excel, Word, Power Point тощо).
  • Уміння вести переговори з постачальниками послуг.
  • Робота з соціальними мережами: Фейсбук, Twitter, Google+.

 Перевагою буде:

  • Досвід роботи в сфері комунікацій, перевага надається кандидатам з досвідом роботи в благодійних організаціях.
  • Досвід проведення комунікаційних кампаній та співпраця з медіа.
  • Досвід з координації та підготовки публічних заходів.
  • Досвід роботи у соціальній сфері або НПО.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською/ англійською мовами (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації.

Кінцевий термін подання резюме: 28.08.2017 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою та англійською мовами на ел. адресу: [email protected]  до 28 серпня 2017 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій