Бізнес-аналітик/иня для підтримання реформування Адміністрації судноплавства України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Фонд Східна Європа в межах проєкту «Підтримка цифрової трансформації» спільно з Державною службою морського та внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрації судноплавства) в рамках реформування галузі («удосконалення реєстрів та інформаційно-комунікаційних систем у сферах морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства» або «реінжинірингу послуг щодо реєстрації обліку та у сферах морського і внутрішнього водного транспорту, судноплавства») оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині.

Термін залучення: до кінця 2024 року з можливим продовженням.

Формат роботи: змішаний (офлайн та онлайн).

Основні завдання й обов’язки:

  • Вивчення та детальний аналіз функціонування Державного суднового реєстру України та супутніх реєстрів.
  • Аналіз чинного законодавства, зокрема із регламентації діяльності Державного суднового реєстру України, а також супутніх чи таких, що прямо чи опосередковано пов’язані з ним, для побудови ефективних бізнес-процесів роботи реєстру.
  • Формування технічних вимог щодо створення та/або модернізації інформаційних систем, потрібних для реалізації проєкту.
  • Супровід та консультування розробників ІТ-рішень, потрібних для реалізації проєкту.
  • Моделювання інтерфейсів та концептів інтерактивних форм та інформаційних систем, потрібних для реалізації проєкту.
  • Проведення зустрічей із зацікавленими сторонами для з’ясування вимог до інформаційних систем.
  • Документування функціональності інформаційних систем, розроблення технічних вимог, завдань та специфікацій.
  • Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін.

Вимоги до кандидата (бажані навички та досвід роботи):

  • Вища освіта.
  • Більше ніж три роки досвіду в аналітиці бізнес-процесів.
  • Розуміння проєктування та розроблення програмного забезпечення, формулювання високорівневих вимог до програмного продукту.
  • Уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення.
  • Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-проєктів.
  • Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
  • Досвід роботи з Jira та Confluence.
  • Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma).
  • Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Camunda).
  • Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).
  • Знання англійської мови буде перевагою.
  • Знання законодавства в сфері функціонування Державної служби морського та внутрішнього водного транспорту та судноплавства України буде перевагою.

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 17 липня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_ BA_ Shipping».


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних