ADRA Ukraine запрошує Помічника Директора

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ADRA HR

помічник
ADRA Ukraine запрошує Помічника Директора

ADRA в Україні – один з підрозділів світової мережі ADRA, яка працює більше ніж в 125 країнах та має головний офіс у Вашингтоні, США. Український офіс ADRA було засновано в 1993 році. Наразі ADRA Україна надає гуманітарну допомогу внутрішньо переміщеним особам в 15 областях України. Більше інформації  на сайті www.ADRA.org.ua

Грейд:                                                 7 – для громадян України – ЦПУ

Дата початку роботи:                   02/11/2015

Термін дії контракту:                     1 рік з можливим продовженням

 Місцезнаходження:                       Робота в м. Києві, Дарницький р-н

Призначення посади:

Помічник Директора надає щоденну підтримку як Директору, адміністрації, так і проектним групам організації з певних адміністративних, операційних, організаційних питань, сприяючи вивільненню часових та трудових ресурсів та забезпечуючи найбільш сприятливі умови для ефективної роботи керівника та колективу ADRA в цілому.

Основні обов’язки Помічника Директора:

  • Здійснює роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
  • Організовує проведення телефонних переговорів керівника, його зустрічей, засідань і нарад, (збирає необхідні матеріали, узагальнює, готує порядок денний, веде і оформлює протоколи).
  • Приймає, реєструє, класифікує кореспонденцію і дзвінки, що надходять в організацію, передає у відповідні структурні підрозділи або самостійно готує відповіді.
  • Веде діловодство, здійснює реєстрацію, обробку, архівування вхідної/вихідної та внутрішньої документації.
  • Приймає документи і особисті заяви на підпис керівника, забезпечує своєчасний розгляд документів, поданих структурними підрозділами та конкретними виконавцями керівнику на підпис, забезпечує їхнє якісне редагування.
  • Здійснює контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника, взятих на контроль.
  • Готує документи і матеріали, здійснює переклади на запит керівника.
  • Надає адміністративну допомогу колективу організації.

Основні вимоги:

  •  Досвід аналогічної роботи.
  • Високий рівень володіння усною та письмовою англійською мовою, грамотна українська мова.
  • Уважність та багатозадачність.
  • Врівноважений характер, позитивний настрій та готовність допомагати.

Термін подання:                             02/11/2015 09:00 AM

 Контакти:

Кандидати, які задовольняють вимогам, можуть надсилати свої резюме англійською та українською мовами із зазначенням очікуваної зарплати та контактною інформацією на адресу:  [email protected] . Організація зв’яжеться із відібраними кандидатами.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних