Адміністративний асистент
ЗАВЕРШЕНО
У наш колектив однодумців ми шукаємо колегу, який/яка розділить з нами прагнення долучатися до справи розбудови демократичної України шляхом мирного діалогу.
Хто ми?
Українська громадська організація малого розміру – Український центр Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» https://dignityspace.org (далі – Простір Гідності/ПГ/ Центр). Ми працюємо в Україні з 2015 року з метою сприяння миру шляхом розвитку компетенцій у сферах врегулювання конфліктів і примирення на різних рівнях суспільства.
Наша діяльність
Основна діяльність Центру полягає у здійсненні довгострокових і короткострокових освітніх та практичних програм з мирного врегулювання конфліктів і примирення антагоністичних груп на різних рівнях українського суспільства. Навчальні та просвітницькі заходи проводяться здебільшого міжнародними тренерами, які мають досвід роботи у країнах після збройних конфліктів. Практична робота в Україні здійснюється випускниками освітнього проекту Інженерами Порозуміння.
Центр сьогодні здійснює 2 ґрантові проекти, один з яких адмініструє навчальну платформу для миробудівників – Школу «Інженери Порозуміння» https://peaceengineers.com. Більше про проекти Центру за посиланням: https://dignityspace.org/projects .
Робота Центру заснована на процесі Ненасильницького спілкування (ННС).
Наша місія
Наша місія полягає в тому, щоб громадяни на різних суспільних рівнях країни врегульовували конфлікти мирним шляхом, заснованим на діалозі для відновлення гідності і досягнення взаєморозуміння у громадах.
Наша мета і цінності
Мета команди Простору Гідності – через просвітницьку і пряму дію поширювати інструменти Інженерії Порозуміння для трансформації деструктивних конфліктів у мирні діалоги, а також і навчати цьому тих, хто готовий здійснювати миробудівну роботу з використанням світових практик й експертизи міжнародних фахівців.
Учасники колективу «Простору Гідності» у своїй роботі керуються щирим бажанням робити внесок у справу розбудови мирної країни; на всіх рівнях свого життя вони прагнуть впроваджувати і розвивати принципи емпатійного спілкування, де панує повага до гідності і людяності кожного.
На цьому етапі ГО «Простір Гідності» розширює коло працівників і шукає колегу на посаду АДМІНІСТРАТИВНОГО АСИСТЕНТА.
Наш ідеальний кандидат на посаду АДМІНІСТРАТИВНОГО АСИСТЕНТА має:
- досвід роботи на посаді – понад 6 місяців;
- вищу/незавершену вищу освіту;
- відмінні навички роботи з комп’ютером (включаючи Gmail та інші додатки Google, MS Office – Excel, Word, PowerPoint тощо);
- усне та письмове володіння робочими мовами Центру: українською – на рівні ділової мови, англійською – на рівні робочої/ділової мови (російською – як перевага);
- здатність ефективно працювати у команді та самостійно;
- організованість, відповідальність, вміння встановлювати пріоритети і їх дотримуватися; • уміння помагати іншим організовуватися і координуватися у роботі;
- здатність та бажання швидко навчатися та застосовувати нові навички на практиці; • уважність до деталей і точність у виконання завдань;
- стійкість до стресових ситуацій і вищий середнього рівень емоційного інтелекту;
- лагідність і стійкість – як риси характеру;
- співзвучні з командою цінності і прагнення в роботі;
- відданість справі та інтерес до розвитку – особистого і колективного.
Додатковою перевагою будуть:
- організаторські навички;
- досвід роботи і знання принципів роботи неприбуткових організацій та функціонування місцевих громад.
Яка робота очікує на АСИСТЕНТА команди?
- асистувати менеджеру(-ам) і координатору(-ам) у виконанні робочих завдань (наприклад: написання листів, організація нарад, проектних та ін. заходів, підготовка, форматування і друк документів, поточна комунікація, тощо);
- допомагати колегам у виконанні робочих завдань (наприклад: збір матеріалів, організація робочих внутрішніх та зовнішніх заходів Центру, комунікація з партнерами, тощо);
- забезпечувати безперебійну і ефективну роботу офісу: контролювати стан офісної техніки, вчасно забезпечувати її профілактику/ремонт, здійснювати замовлення постачальникам товарів та послуг (канцелярії, офісної техніки та ін.), контролювати своєчасну доставку і коректний фінансовий документообіг;
- контролювати документообіг та здійснювати архівацію програмних документів;
- брати участь у нарадах і зустрічах у якості протоколіста і асистента.
Ми пропонуємо такі умови:
⇒ повна робоча зайнятість;
⇒ офіційне працевлаштування і соціальний пакет згідно КЗОТ України;
⇒ ЗП у категорії відповідної посади в неприбутковому секторі з можливістю надбавки 10-15% з перспективою прогресії;
⇒ регламентований робочий графік (9:00 до 18:00) з елементами гнучкості (обговорюються індивідуально);
⇒ можливість віддаленого режиму роботи в умовах місцевого запровадження/посилення карантину;
⇒ зрідка внутрішні / закордонні відрядження у робочих та навчальних цілях;
⇒ можливість відвідувати тренінги з Ненасильницького спілкування, миробудівництва та ін.;
⇒ робоча атмосфера, сповнена можливостей розвитку, викликів, турботи та емпатії;
⇒ триразове харчування у період навчальних заходів офлайн (2-3 тижні/міс).
Очікувана дата початку роботи на посаді: 01.11.2020 (можливе відстрочення за домовленістю).
Контактна особа: Іванна Кошелюк
тел: +38(050)2003707
e-mail: [email protected]
ЗАЦІКАВЛЕНИХ КАНДИДАТІВ ЗАПРОШУЄМО УВАЖНО ОЗНАЙОМИТИСЯ З ІНФОРМАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ТА ВИКОНАТИ КРОКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ за посиланням.