Адміністративний асистент

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DignitySpace

ШУКАЄМО АСИСТЕНТА (1)
Адміністративний асистент

У наш колектив однодумців ми шукаємо колегу, який/яка розділить з нами прагнення долучатися до справи розбудови демократичної України шляхом мирного діалогу. 

Хто ми? 

Українська громадська організація малого розміру – Український центр Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» https://dignityspace.org (далі – Простір Гідності/ПГ/ Центр). Ми працюємо в Україні з 2015 року з метою сприяння миру шляхом розвитку компетенцій у сферах врегулювання конфліктів і примирення на різних рівнях суспільства. 

Наша діяльність 

Основна діяльність Центру полягає у здійсненні довгострокових і короткострокових освітніх та практичних програм з мирного врегулювання конфліктів і примирення антагоністичних груп на різних рівнях українського суспільства. Навчальні та просвітницькі заходи проводяться здебільшого міжнародними тренерами, які мають досвід роботи у країнах після збройних конфліктів. Практична робота в Україні здійснюється випускниками освітнього проекту Інженерами Порозуміння.  

Центр сьогодні здійснює 2 ґрантові проекти, один з яких адмініструє навчальну платформу для миробудівників Школу «Інженери Порозуміння» https://peaceengineers.com. Більше про проекти Центру за посиланням: https://dignityspace.org/projects .  

Робота Центру заснована на процесі Ненасильницького спілкування (ННС). 

Наша місія 

Наша місія полягає в тому, щоб громадяни на різних суспільних рівнях країни врегульовували конфлікти мирним шляхом, заснованим на діалозі для відновлення гідності і досягнення взаєморозуміння у громадах.  

Наша мета і цінності 

Мета команди Простору Гідності – через просвітницьку і пряму дію поширювати інструменти Інженерії Порозуміння для трансформації деструктивних конфліктів у мирні діалоги, а також і навчати цьому тих, хто готовий здійснювати миробудівну роботу з використанням світових практик й експертизи міжнародних фахівців. 

Учасники колективу «Простору Гідності» у своїй роботі керуються щирим бажанням робити внесок у справу розбудови мирної країни; на всіх рівнях свого життя вони прагнуть впроваджувати і розвивати принципи емпатійного спілкування, де панує повага до гідності і людяності кожного. 

На цьому етапі ГО «Простір Гідності» розширює коло працівників і шукає колегу на посаду АДМІНІСТРАТИВНОГО АСИСТЕНТА.  

Наш ідеальний кандидат на посаду АДМІНІСТРАТИВНОГО АСИСТЕНТА має: 

  • досвід роботи на посаді – понад 6 місяців; 
  • вищу/незавершену вищу освіту; 
  • відмінні навички роботи з комп’ютером (включаючи Gmail та інші додатки Google, MS Office – Excel, Word,  PowerPoint тощо); 
  • усне та письмове володіння робочими мовами Центру: українською – на рівні ділової мови, англійською – на рівні робочої/ділової мови (російською – як перевага);
  • здатність ефективно працювати у команді та самостійно; 
  • організованість, відповідальність, вміння встановлювати пріоритети і їх дотримуватися; уміння помагати іншим організовуватися і координуватися у роботі; 
  • здатність та бажання швидко навчатися та застосовувати нові навички на практиці; уважність до деталей і точність у виконання завдань; 
  • стійкість до стресових ситуацій і вищий середнього рівень емоційного інтелекту; 
  • лагідність і стійкість – як риси характеру; 
  • співзвучні з командою цінності і прагнення в роботі; 
  • відданість справі та інтерес до розвитку – особистого і колективного. 

Додатковою перевагою будуть: 

  • організаторські навички; 
  • досвід роботи і знання принципів роботи неприбуткових організацій та функціонування місцевих громад. 

Яка робота очікує на АСИСТЕНТА команди? 

  • асистувати менеджеру(-ам) і координатору(-ам) у виконанні робочих завдань (наприклад: написання листів, організація нарад, проектних та ін. заходів, підготовка, форматування і друк документів, поточна комунікація, тощо); 
  • допомагати колегам у виконанні робочих завдань (наприклад: збір матеріалів, організація робочих внутрішніх та зовнішніх заходів Центру, комунікація з партнерами, тощо); 
  • забезпечувати безперебійну і ефективну роботу офісу: контролювати стан офісної техніки, вчасно забезпечувати її профілактику/ремонт, здійснювати замовлення постачальникам товарів та послуг (канцелярії, офісної техніки та ін.), контролювати своєчасну доставку і коректний фінансовий документообіг; 
  • контролювати документообіг та здійснювати архівацію програмних документів; 
  • брати участь у нарадах і зустрічах у якості протоколіста і асистента. 

Ми пропонуємо такі умови: 

повна робоча зайнятість; 
офіційне працевлаштування і соціальний пакет згідно КЗОТ України; 
ЗП у категорії відповідної посади в неприбутковому секторі з можливістю надбавки 10-15% з перспективою прогресії; 
регламентований робочий графік (9:00 до 18:00) з елементами гнучкості (обговорюються індивідуально);
можливість віддаленого режиму роботи в умовах місцевого запровадження/посилення карантину; 
зрідка внутрішні / закордонні відрядження у робочих та навчальних цілях; 
можливість відвідувати тренінги з Ненасильницького спілкування, миробудівництва та ін.;
робоча атмосфера, сповнена можливостей розвитку, викликів, турботи та емпатії;
триразове харчування у період навчальних заходів офлайн (2-3 тижні/міс). 

Очікувана дата початку роботи на посаді: 01.11.2020 (можливе відстрочення за домовленістю). 

Контактна особа: Іванна Кошелюк

тел: +38(050)2003707

e-mail: [email protected]

ЗАЦІКАВЛЕНИХ КАНДИДАТІВ ЗАПРОШУЄМО УВАЖНО ОЗНАЙОМИТИСЯ З ІНФОРМАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ТА ВИКОНАТИ КРОКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Project Coordinator on Urban Infrastructure and Resilience

Менеджер/ка проєкту

Координатор/ка фінансового відділу

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи