Запит на пропозиції: консультаційні послуги щодо інтеграції CRM-систем

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
capproject

тендер комп
Запит на пропозиції: консультаційні послуги щодо інтеграції CRM-систем

Програма: Всесвітня рада кредитних спілок (WOCCU), Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)» в Україні

Місцезнаходження: Україна

Тривалість: червень-листопад 2021 р.

Термін подання заявок до: 28 травня (17:00 за київським часом), 2021 р.

________________________________________________________________________

Опис послуг:

Всесвітня рада кредитних спілок (WOCCU) шукає консультанта/компанію для надання підтримки в інтеграції систем управління відносинами з клієнтами (CRM) в українських кредитних спілках з метою сприяння автоматизації процесу залучення клієнтів та бізнес-процесів, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів.

Про Проєкт:

Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)», який реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, що сприятиме їхньому зростанню, а також зниженню ризиків, одночасно покращуючи доступ до агрофінансування для сільськогосподарьского та сільського мікро, малого та середнього бізнесу з боку кредитних спілок. Зокрема очікується, що Проєкт сприятиме: (1) зміцненню спроможностей регулятора та національних асоціацій кредитних спілок; (2) покращенню та оновленню нормативних умов задля відповідності стандартам Європейського Союзу (ЄС), надаючи таким чином можливість кредитним  спілкам конкурувати з іншими фінансовими установами; та (3) усуненню обмежень, що перешкоджають розширенню сфери охоплення кредитних спілок та надання високоякісного кредитування аграрному сектору.

Обсяг роботи: 

КЕП працює над зміцненням сектору кредитних спілок в Україні частково шляхом нарощування спроможностей двох найбільших національних асоціацій кредитних спілок – Національної асоціації кредитних спілок України (НАКСУ) та Всеукраїнської асоціації кредитних спілок (ВАКС). Зокрема, КЕП працює з асоціаціями для покращення їхньої здатності задовольняти потреби своїх членів (кредитних спілок), які прагнуть спеціальних послуг та тренінгів для покращення операційної спроможності та розширення бізнесу, у тому числі використання цифрових технологій для того, щоб дотримуватися необхідних вимог та залишатися конкурентоспроможними. КЕП підтримує асоціації, щоб допомогти краще визначити та задовольнити потреби кредитних спілкок-членів, зосереджуючись у довготривалій перспективі на використанні цифрових технологій та подальшому розширенні агрокредитування.

З огляду на зазначену мету, КЕП шукає консультанта/компанію, які працюють в якості CRM-інтегратора з попереднім досвідом та знаннями у створенні підрозділів продажів, з розумінням процесів, пов’язаних із залученням та утриманням клієнтів. Консультант/компанія повинні спеціалізуватись на автоматизації та систематизації бізнес-процесів, проведенні експертної оцінки бізнес-завдань і процесів, а також володіти достатніми знаннями у впровадженні рішень CRM-системи Bixtrix 24. Впровадження CRM-продуктів у повсякденну діяльність кредитних спілок має потенціал для збільшення можливостей розвитку бізнесу українських кредитних спілок та підвищення їхньої конкурентоспроможності за допомогою автоматизації процесу залучення клієнтів та бізнес-процесів, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів.

Консультанту буде доручено розробити технічний опис проєкту та перелік технічних завдань під час підготовки до інтеграції програмного забезпечення CRM у 10 обраних кредитних спілках. Обрані кредитні спілки інвестуватимуть власні кошти у закупівлю ліцензій CRM, але не володіють жодним досвідом ні щодо впровадження CRM, ні щодо її використання та застосування на практиці.

Мінімальний, але не вичерпний обсяг роботи консультанта/компанії з кожною обраною кредитною спілкою включатиме:

  1. Проведення аудиту основних бізнес-процесів кожної з 10 обраних кредитних спілок з акцентом на залученні клієнтів, продажі кредитів та залученні депозитів, перехресних продажах, додаткових продажах та наданні послуг;
  2. Конфігурацію CRM-системи Bitrix24 (хмарна або коробочна версія); налаштування порталу, через який буде здійснюватися адміністрування/ управління системою.
  3. Створення організаційної структури компанії в Bitrix24 із додаванням користувачів відповідно до організаційної схеми;
  4. Забезпечення та завершення інтеграції з вебсайтом (у т.ч. інтеграцію з віджетами вебсайту);
  5. Забезпечення та завершення інтеграції із зовнішніми послугами (телефонія, електронна пошта, месенджери);
  6. Налаштування джерел генерування лідів;
  7. Налаштування таких функціональних можливостей, як «картка угоди», «картка ліда», «картка контакту», «картка компанії», а також встановлення етапів обробки угод;
  8. Конфігурацію сегментації лідів («потрібен зворотній зв’язок», «кваліфікований/нецільовий лід» або «комерційну пропозицію надіслано» тощо) та встановлення відповідних статусів;
  9. Налаштування автоматичних бізнес-процесів (мінімум 20 одиниць на кожну кредитну спілку);
  10. Імпорт бази даних з контактами та компаніями з основної банківської системи кредитної спілки та налаштування відповідних тегів відповідно до потреб кредитних спілок;
  11. Розробка та впровадження CRM-форм та налаштування функції «відкритої лінії»;
  12. Розподіл права доступу до даних відповідно до робочих обов’язків користувачів (супер адміністратор, кредитний менеджер, операційний спеціаліст)
  13. Інтеграція CRM-системи з сервісами електронної пошти для всіх працівників;
  14. Забезпечення підключення CRM до Viber, Telegram, SMS-розсилки;
  15. Створення спеціальних інструкцій по роботі з окремими процесами;
  16. Проведення демонстрації та тестування всіх налаштувань в кожній кредитній спілці;
  17. Навчання працівників робочим стандартам в CRM-системі Bitrix24 (онлайн-тренінг, присвячений роботі з CRM-модулем для всієї компанії, а також роботі із загальними інструментами: завданнями, чатами, графіками, календарем, диском);
  18. Створення мінімум 2 табличних звітів;

Конкретні завдання консультанта включатимуть:

  • Розробка детального технічного опису проєкту для типової інтеграції Bitrix24, який надалі буде адаптований для кожної з 10 кредитних спілок відповідно до викладеного вище обсягу робіт (залежно від конкретних бізнес-процесів кредитної спілки, її вебсайту тощо).
  • Здійснення щонайменше 5 візитів до кредитних спілок, а також проведення онлайн опитування серед ще щонайменше 5 кредитних спілок для оцінки основних бізнес-процесів;
  • Розробка карток BPMN (модель та нотація бізнес-процесів) перевірених бізнес-процесів для кожної кредитної спілки;
  • Забезпечення інтеграції CRM-системи Bitrix24 відповідно до вищезазначеного обсягу робіт;
  • Проведення онлайн тренінгу з робочими групами працівників кредитної спілки – 2 години для кожної кредитної спілки;
  • Надання консультаційної підтримки онлайн щодо здійснення продажів для працівників кредитної спілки після завершення всіх етапів інтеграції – приблизно 80 годин. Очікується, що кожна консультація після продажу буде сягати восьми годин для кожної кредитної спілки.

Вимоги:

  • Підтверджений досвід та знання у створенні відділів продажів з розумінням процесів, пов’язаних із залученням та утриманням клієнтів, а також систематизацією бізнес-процесів;
  • Досвід проведення експертної оцінки бізнес-завдань та процесів, вибору та інтеграції оптимальних CRM-систем, зокрема Bitrix24, для клієнтів «бізнесу для бізнесу» (B2B), які не мають попереднього досвіду впровадження CRM чи її використання та застосування на практиці;
  • Підтверджений досвід в успішній конфігурації CRM-систем, що призвело до збільшення обсягу продажів та зростання лояльності клієнтів;
  • Наявність рекомендацій щодо завершених інтеграційних проєктів від компаній, що працюють у сфері продажу послуг фізичним особам (фінансові установи, страхування, бажано банки)
  • Сертифікати від виробників програмного забезпечення CRM, що підтверджують партнерство та статус дилерів інтегратора.

Очікувані результати/показники: 

  • Технічний опис проєкту та аудит для кожної з 10 кредитних спілок;
  • Картки моделі та нотації бізнес-процесів (BPMN) для кожної кредитної спілки для графічного відображення бізнес-процесів та ролей учасників (розроблені після проведення аудиту бізнес-процесів).
  • Інтеграція та налаштування CRM-системи Bitrix24 (хмарна або коробочна версія залежно від типу ліцензії, придбаної кредитною спілкою) для 10 кредитних спілкок;
  • Надання письмового звіту щодо наданих послуг.

Подача заявки

Просимо надсилати свої пропозиції на ел.адресу [email protected] із зазначенням теми «CRM system integration service». Пропозиції повинні містити наступну інформацію:

  • Резюме/загальну інформацію про компанію
  • Супровідний лист, у якому зазначено:
    • Опис подібних проєктів, які були реалізовані у 2020-2021 рр.
    • Досвід у проведенні подібної роботи із зазначенням практичних проєктів для клієнтів, які працюють у сфері фінансових послуг.
  • Запропонований графік/часові рамки надання послуг (приблизний рівень зусиль консультанта/компанії для виконання завдань, розрахований з урахуванням робочого часу, плану роботи, розробленого за погодженням з представником Проєкту КЕП).
  • Детальний опис запропонованої роботи для проведення інтеграції CRM-системи; очікується, що бюджет для кожної кредитної спілки складатиме близько 1.300 доларів США, що сумарно становитиме близько 13.000 доларів США для 10 кредитних спілок)
  • Максимальний бюджет на запропоновані послуги за наступними напрямками:
    • Кадрові та додаткові виплати, інші прямі витрати та відрядження, якщо це буде можливо.
  • Якщо Ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU потрібна буде контактна інформація 2-3 осіб, які можуть надати рекомендацію.

Розглядатимуться як ІТ-компанії, так і індивідуальні консультанти.

Запитання та консультації:

Кандидати можуть запитати додаткову інформацію, необхідну для точнішого розрахунку бюджету для виконання роботи, електронною поштою шляхом відправлення листа на адресу [email protected]

Запитання від кандидатів приймаються до 21 травня 2021 р., 17:00 (за київським часом). Відповіді будуть надані протягом 48 годин (крім вихідних).

Період подачі заявок

Пропозиції прийматимуться до 28 травня 2021 року до 17:00 (за київським часом).

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ         

Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовуввти будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Технічна підтримка для квест-кімнати

Стартап Акселератор та бізнес-гранти для відновлення або відкриття власної справи

Грантова та Навчальна програми Агро-бізнес навичок

Консультаційні послуги з технічної допомоги щодо розробки та інтеграції IT-рішень в Республіці Таджикистан / Consulting services on development and integration of digital tools in the Republic of Tajikistan

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Мобільних телефонів та аксесуарів до них

Відкритий конкурсний відбір на закупівлю обладнання - меблі, спортивне обладнання (м. Дніпро, м. Одеса)