Відкритий тендер на закупівлю корма для свиней

ЗАВЕРШЕНО

prostirtender_tender_ntylth(2)
Відкритий тендер на закупівлю корма для свиней

БО «БФ «Мирне небо Харкова» у рамках проєкту “MINDEROO- CLB- 3229″ оголошує відкриття Тендерної процедури на закупівлю  наступних товарів:

Лот 1:

  • Корм для свиней (престарт, старт, ріст, фініш)

Місце постачання наборів – м.Харків, вул. Беркова 86-А. Загальна кількість наборів, що підлягає постачанню, становить дві (дві) штуки. 

Дата початку тендерної процедури: 10.09.2025

Кінцевий термін отримання пропозицій до 15.09.2025 (включно)

 Учасник Тендерної процедури надає Фонду наступні документи:

Переможець тендерної процедури зобов’язаний разом із підписанням договору надати підписаний «Лист щодо дотримання принципів етичної поведінки, неупередженості та відповідальності постачальника» за встановленою формою Лист_неупередженисть_постачальник. Неподання зазначеного листа може бути підставою для відмови у підписанні договору та переходу до наступного за рейтингом учасника. 

До участі у Тендерній процедурі запрошуються: суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД, можливість виконати умови тендеру у вказаний строк.

До участі у Тендерній процедурі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення про тендер. Документи у складі тендерної пропозиції повинні бути складені учасниками українською мовою, підписані учасником або уповноваженою ним особою та засвідчені печаткою (за наявності) і надіслані у паперовому вигляді та/або у формі скан-копій на поштову адресу/електронну пошту Фонду відповідно.

Додаткова інформація:

Договір поставки Договір_поставки_20_80_шаблон

критерії та методика оцінки пропозицій відкритого тендеру Критерії_та_методика_оцінки_пропозицій_відкритого_тендеру

E-mail для надсилання тендерних пропозицій: [email protected]

Строк розгляду отриманих тендерних пропозицій складає 5 днів з моменту завершення строку їх прийняття Фондом.

Результати Тендерної процедури будуть повідомлені Фондом її учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою або за допомогою інших засобів звʼязку.

Контактна особа Фонду для отримання консультацій: Павлій Інна

e-mail: [email protected]

тел.  80671336922


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації кейтерингу (постачання готових страв)

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів психосоціальної підтримки для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в Карпатському регіоні

Тендер на закупівлю послуг з організації проживання, харчування та оренди конференц-зали для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів

Тендер на закупівлю послуг з трансферу для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів

Тендер на закупівлю послуг з трансферу для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в Карпатському регіоні

Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Меблі різні”)