Тендер на проведення онлайн-тренінгів за різними темами / INVITATION to participate in TENDER for conducting online trainings on various topics
ЗАВЕРШЕНО
Географія учасників проекту: Запорізька, Миколаївська, Херсонська та Дніпропетровська області.
Формат надання послуг: онлайн.
Період надання послуг: лютий 2025 р. – липень 2025 р.
Детальний перелік завдань вказаний у файлі “Технічне завдання”, який є невід’ємною частиною даного запрошення.
Вимоги до учасника наведені у файлі “Технічне завдання”.
З будь-яких питань щодо технічного завдання просимо звертатися до Юлії Гончар [email protected].
Інформація про тендер:
тендер включає в себе 10 лотів:
Лот 1: Проведення онлайн-тренінгів з теми: « Розробка стратегічного плану діяльності неприбуткової організації та операційного плану реалізації стратегічних пріоритетів.»
Лот 2: Проведення онлайн-тренінгів з теми: « Ефективні моделі організаційної структури неприбуткової організації, формування матриці ролей, розробка плану навчання виконавчої ланки команди».
Лот 3: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Розробка комунікаційної стратегії/плану для супроводу діяльності неприбуткової організації».
Лот 4: Проведення онлайн-тренінгів з теми:« Локальний фандрейзинг. Розробка фандрейзингової стратегії неприбуткової організації».
Лот 5: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Грантрайтинг для неприбуткової організації. Розробка фандрейзингової стратегії неприбуткової організації з акцентом на роботу донорами» .
Лот 6: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Розробка системи турботи та підтримки персоналу та волонтерів неприбуткової організації».
Лот 7: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Розробка та впровадження внутрішніх політик в неприбутковій організації».
Лот 8: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Розробка безпекової та цифрової політик».
Лот 9: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Створення системи моніторингу та оцінки результатів проектної діяльності неприбуткової організації (MEAL)».
Лот 10: Проведення онлайн-тренінгів з теми: «Побудова системи внутрішньої комунікації в неприбутковій організації. Впровадження цифрових рішень для управління процесами.»
Учасник може подати свою пропозицію як на один, так і на кілька лотів. Для кожного лота необхідно подати окрему пропозицію в окремих повідомленнях з відповідними темами.
За результатами тендера буде обрано по одному переможцю для кожної з тем (але один переможець може бути обраний для викладання кількох тем).
Учасник у будь-який момент, але не пізніше як за 2 (два) дні до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій може звернутися до Фонду за роз’ясненнями або уточненнями стосовно предмету закупівлі, надіславши лист із запитом на електронну адресу: [email protected]
За детальною інформацією щодо технічного завдання звертайтеся до Юлії Гончар [email protected]
З питань підготовки та подання пропозиції звертатися до Крістіни Ячник [email protected]
Учасник не має бути в санкційних списках України, ЄС, США, Канади, Японії, Великобританії.
Учасник не має перебувати в процесі припинення діяльності ТОВ або ФОП.
Вимоги подання технічної пропозицій зазначено в файлі “Технічне завдання” який є невід’ємною частиною цього запрошення.
Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додаток В).
Цінова пропозиція повинна бути подана за встановленою формою з використанням української гривні в якості валюти. Учасник самостійно визначає ціну на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю. Додаткові послуги та витрати, які не були погоджені та передбачені Договором, не оплачуються.
Просимо направити пропозицію на адресу [email protected] не пізніше 14:00, 06 лютого 2025 р.
ТЗ Лот 2 Організаційна структура
ТЗ Лот 3 Комунікаційні стратегії
ТЗ Лот 10 Внутрішні комунікації
________________________________________________________________________
Geography of project participants: Zaporizhia, Mykolaiv, Kherson and Dnipropetrovsk regions.
Service provision format: online.
Service provision period: February 2025 – July 2025.
A detailed list of tasks is specified in the “Terms of Reference” file, which is an integral part of this invitation.
Requirements for the participant are specified in the “Terms of Reference” file.
Tender information:
The tender includes 10 lots:
Lot 1: Conducting online training on the topic: “Development of a strategic plan for the activities of a non-profit organization and an operational plan for the implementation of strategic priorities.”
Lot 2: Conducting online training on the topic: “Effective models of the organizational structure of a non-profit organization, formation of a role matrix, development of a training plan for the executive team.”
Lot 3: Conducting online training on the topic: “Development of a communication strategy/plan to support the activities of a non-profit organization.”
Lot 4: Conducting online training on the topic: “Local fundraising. Development of a fundraising strategy for a non-profit organization.”
Lot 5: Conducting online training on the topic: “Grantwriting for a non-profit organization. Development of a fundraising strategy for a non-profit organization with an emphasis on working with donors.” .
Lot 6: Conducting online trainings on the topic: “Developing a system of care and support for staff and volunteers of a non-profit organization”.
Lot 7: Conducting online trainings on the topic: “Developing and implementing internal policies in a non-profit organization”.
Lot 8: Conducting online trainings on the topic: “Developing security and digital policies”.
Lot 9: Conducting online trainings on the topic: “Creating a system for monitoring and evaluating the results of project activities of a non-profit organization (MEAL)”.
Lot 10: Conducting online trainings on the topic: “Building an internal communication system in a non-profit organization. Implementing digital solutions for process management.”
A participant may submit a proposal for one or more lots. For each lot, a separate proposal must be submitted in separate messages with the corresponding topics.
According to the results of the tender, one winner will be selected for each topic (but one winner may be selected to teach several topics).
The participant may contact the Fund at any time, but no later than 2 (two) days before the deadline for submitting tender offers, for clarifications or clarifications regarding the subject of the procurement by sending a letter with a request to the e-mail address: [email protected]
For detailed information on the terms of reference, please contact Yulia Honchar [email protected]
For questions about preparing and submitting a proposal, please contact Kristina Yachnyk [email protected]
The participant must not be on the sanctions lists of Ukraine, the EU, the USA, Canada, Japan, or the UK.
The participant must not be in the process of terminating the activities of an LLC or individual entrepreneur.
The requirements for submitting a technical proposal are specified in the “Terms of Reference” file, which is an integral part of this invitation.
Your financial proposal must be submitted in accordance with the Financial Proposal Form (Annex B).
The price proposal must be submitted in the prescribed form using Ukrainian hryvnia as the currency. The Participant independently determines the price for the services it proposes to provide under the Procurement Agreement. Additional services and costs that have not been agreed and provided for in the Agreement will not be paid.
Please send your proposal to [email protected] no later than 14:00, February 06, 2025.
Proposals received later or to a different address will not be accepted for consideration.
TOR Lot 2 Organizational Structure
TOR Lot 3 Communication Strategies
TOR Lot 9 Monitoring and Evaluation
TOR Lot 10 Internal Communications