Дослідження закупівлі експертних послуг (подовжено до 15:00 04.08.23)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender ntylth(3)
Дослідження закупівлі експертних послуг (подовжено до 15:00 04.08.23)

Подовження терміну тендеру у зв’язку з малою кількістю пропозицій.

Закупівля експертних послуг – Запит пропозицій

Дослідження потенціалу програм соціального житла в Україні

Карітас України оголошує тендер на закупівлю експертних послуг з дослідження практики надання соціального житла громадянам в Україні (в тому числі тимчасового житла), що перебуває у власності державних установ та органів місцевого самоврядування.

Передумови:

Затяжний характер війни, що триває, вимагає від українського уряду, органів місцевого самоврядування та гуманітарних організацій пошуку довгострокових та альтернативних рішень житлових проблем внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та інших вразливих груп населення. Тому Карітас України зацікавлений у дослідженні потенціалу програм соціального житла в контексті зростання вартості гідного житла та відсутності довгострокових варіантів житла.

У цьому дослідженні під соціальним житлом розуміється житло, що належить державним та комунальним установам і надається громадянам, які потребують соціального захисту.

Карітас України має на меті зробити свій внесок у розробку довгострокових та альтернативних рішень цих проблем шляхом дослідження потенціалу програм соціального житла. Зокрема, буде проаналізовано доцільність використання державного майна та ресурсів, а також майна і ресурсів, що належать органам місцевого самоврядування, для розширення програм соціального житла. Це дослідження надасть цінну інформацію про можливості максимізації існуючих ресурсів та інфраструктури для створення додаткових одиниць соціального житла.

Мета дослідження – оцінити потенційну життєздатність та ефективність програм соціального житла як засобу забезпечення сталого та доступного житла для ВПО та інших вразливих груп населення. Вивчаючи потенціал програм соціального житла, дослідження прагне визначити стратегії та найкращі практики, які можуть бути впроваджені муніципалітетами у співпраці з Карітасом України. Мета полягає у створенні комплексної системи, яка використовує соціальне житло як життєздатне і довгострокове рішення житлових проблем, враховуючи специфічні потреби ВПО та інших вразливих груп населення.

Мета консультаційної допомоги Загальна мета дослідження полягає у визначенні ключових практик, проблем та нових перспектив реалізації програм соціального житла в Україні, які мають стати основою для розробки майбутніх проектів Карітас Україгни, спрямованих на підтримку органів місцевого самоврядування в Україні у впровадженні програм соціального житла.

Дослідження оцінить доцільність використання майна, що перебуває у державній власності та власності органів місцевого самоврядування, для розширення ініціатив соціального житла. Метою є створення комплексної системи, яка використовує соціальне житло як сталий і доступний варіант житла для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та інших вразливих верств населення. Дослідження спрямоване на визначення стратегій та найкращих практик, які можуть бути реалізовані органами місцевого самоврядування у співпраці з Карітасом України, враховуючи специфічні потреби ВПО та інших вразливих груп населення.

Конкретні завдання

  1. Ідентифікація проблеми:

Очікується, що консультант перевірить припущення (див. нижче та додаток 1), які лежать в основі логіки запланованого проекту соціального житла Карітасу України, оскільки вони стосуються відсутності доступних, довгострокових житлових рішень для ВПО та інших вразливих груп населення. Відповідаючи на питання, зазначені в додатку 1, Карітас України може краще зрозуміти припущення, що лежать в основі запланованих проектів соціального житла, і приймати обґрунтовані рішення для забезпечення успіху та ефективності у вирішенні житлових потреб постраждалих від конфлікту ВПО та інших вразливих груп населення..

Припущення 1: Постраждалі від конфлікту ВПО та інші вразливі групи населення не мають доступу до наявних варіантів гідного житла, а попит на нього постійно зростає.

Припущення 2: Місцеві органи влади володіють достатньою кількістю будівель, які можуть бути приведені у відповідність до житлових стандартів, і тому можуть вирішити проблему нестачі гідного житла.

Припущення 3: Місцевій владі бракує ресурсів для приведення цих будівель у відповідність до житлових стандартів.

Припущення 4: Карітас України може стабільно підтримувати місцеві органи влади у пошуку ресурсів для приведення цих будівель у відповідність до стандартів.

Припущення 5: Карітас України може підтримати місцеві органи влади у впровадженні/розширенні програм соціального житла для ВПО та інших вразливих груп

Припущення 6: Соціальне житло розглядається постраждалими від конфлікту ВПО та іншими вразливими групами як довгострокове, гідне житлове рішення.              

  1. Запропонувати дієві рекомендації щодо розробки та успішного впровадження програм соціального житла

Дотримуючись цих практичних рекомендацій, Карітас України та інші зацікавлені сторони можуть покращити розробку та успішну реалізацію програм соціального житла в Україні, вирішуючи житлові проблеми, з якими стикаються вразливі групи населення, та сприяючи створенню сталих та інклюзивних громад.

Завдання:

  1. Зібрати якісні та кількісні дані про існуючі програми соціального житла на державному та місцевому рівнях в Україні та оцінити основні досягнення та недоліки поточних практик.
  2. Проаналізувати законодавчу та нормативно-правову базу, що регулює реалізацію програм соціального житла в Україні, та оцінити її вплив на ефективність вжитих заходів, а також визначити будь-які правові або політичні зміни, необхідні для підвищення успішності майбутніх програм.
  3. Вивчити найкращі українські та зарубіжні практики реалізації програм соціального житла спільними зусиллями органів державної влади та неурядових організацій. Визначити інноваційні підходи, стратегії та отримані уроки, які можуть бути адаптовані до українського контексту.
  1. Запропонувати модель реалізації гуманітарними організаціями проектів, спрямованих на підтримку органів місцевого самоврядування у впровадженні програм соціального житла (у тому числі проектів, що передбачають реконструкцію існуючих житлових будинків та переобладнання нежитлових будівель у житлові). Ця модель має включати рекомендації щодо співпраці, мобілізації ресурсів, залучення громадськості та механізмів координації для забезпечення цілісного підходу.
  2. Розробити детальний план реалізації проекту гуманітарної організації з підтримки програм місцевого самоврядування у сфері соціального житла, висвітливши законодавчі, організаційні та технічні аспекти реалізації такого проекту з чіткими етапами та проміжними результатами, розподілом ресурсів, механізмами моніторингу та оцінки, а також механізмами залучення зацікавлених сторін..
  3. Забезпечити сталість та довгостроковий вплив: Враховувати міркування сталого розвитку при розробці програм соціального житла. Зосередьтеся на ініціативах, які виходять за рамки негайної допомоги і спрямовані на задоволення довгострокових потреб у житлі. Вивчити механізми участі громади, розбудови потенціалу та постійної підтримки для забезпечення довготривалості та ефективності програм.
  4. Сприяти обміну знаннями та співпраці: Заохочувати обмін знаннями та співпрацю між гуманітарними організаціями, органами місцевого самоврядування та іншими зацікавленими сторонами, які беруть участь в ініціативах соціального житла. Сприяти створенню платформ для обміну інформацією, навчальних заходів і партнерств для сприяння інноваціям, ефективності та координації.

Результати діяльності :

- Початковий звіт (максимум 5-8 сторінок) – детальний опис підходу до робочого плану, методології та часових рамок польових робіт і логістичних заходів. Звіт повинен включати опис методології та інструментів оцінки, які будуть використані.

- Підсумковий звіт з рекомендаціями щодо реалізації проектів, спрямованих на підтримку ініціатив у сфері соціального житла. Підсумковий звіт повинен включати, як мінімум, наступне 

  • (a) Титульна сторінка
  • (b) Зміст
  • (c) Перелік скорочень
  • (d) Короткий опис організації-виконавця (Карітас України), мети дослідження та методологічного підходу
  • (e) Звіт
  • (f) Висновки та рекомендації
  • (g) Додатки (технічне завдання, робочий план, список опитаних осіб, список використаних джерел тощо) 

Консультант(и)/фірма, що проводить дослідження, доопрацьовує та подає остаточний звіт призначеному відповідальному співробітнику Карітасу України, який запитує коментарі та відгуки від відповідних зацікавлених сторін. У звіті мають бути враховані всі зауваження та/або надані пояснення, чому зауваження не були враховані.

  • Виконавець бере на себе зобов’язання надавати консультації з питань дослідження протягом двох місяців з дати завершення контракту.
  • Всі звіти, включаючи чернетки, будуть написані українською мовою. Право власності на дані, отримані в результаті оцінки, належить Карітасу України. Авторське право на звіт про оцінку належить виключно Карітасу України. Використання даних для публікації та інших презентацій можливе лише за письмовою згодою Карітасу України.
  • За запитом результати цієї оцінки будуть надані будь-якій зацікавленій третій стороні.

Ролі та обов’язки

 – Нагляд за дослідженням: Карітас України здійснюватиме загальний нагляд і забезпечуватиме відповідність дослідження цілям і вимогам організації. Карітас України тісно співпрацюватиме з консультантами, надаючи рекомендації, зворотній зв’язок та підтримку протягом усього дослідницького проекту.

- Обмін даними: Карітас України ділитиметься відповідними даними та інформацією з консультантами для сприяння дослідницькому процесу, а саме

  • Надання детальної інформації про цільові громади в окремих регіонах з приблизною кількістю ВПО, які потребують сталого житлового рішення.
  • Визначення та залучення відповідних зацікавлених сторін, включаючи представників місцевих органів влади, гуманітарних організацій, представників громад та осіб з вразливих груп. 
  • Логістика: Карітас України підтримує логістичні заходи для консультантів, включаючи рекомендації або допомогу в забезпеченні житлом і транспортом під час роботи на місцях.
  • Етичні міркування: Карітас України гарантує, що етичні міркування будуть враховані протягом усього процесу дослідження, включаючи отримання необхідних дозволів і захист конфіденційності та прав учасників.
  • Рецензування та зворотній зв’язок: Карітас України перегляне проміжні та остаточні результати дослідження, надасть зворотній зв’язок та пропозиції щодо покращення. .
  • Поширення результатів дослідження: Карітас України відповідатиме за поширення результатів дослідження всередині організації та серед відповідних зацікавлених сторін .

Обов’язки консультантів:

  • Дизайн та методологія дослідження: Консультанти розроблять план та методологію дослідження, окресливши підхід, інструменти та методи, які будуть використані для збору та аналізу даних. Консультанти проведуть польові дослідження, інтерв’ю, опитування та аналіз даних на основі узгодженої методології.
  • Звітність: Консультанти підготують початковий та фінальний звіти про дослідження, включаючи презентацію результатів, аналіз та практичні рекомендації щодо розробки та успішного впровадження програм соціального житла, засновані на результатах дослідження.

Розклад:

  • Початок виконання дослідницького завдання : 01 серпня 2023
  • Подання фінального звіту: 25 серпня 2023
  • Завершення дослідження: 31 серпня

Необхідний досвід/кваліфікація :

Карітас України очікує, що консультант(и), які проводитимуть дослідження, матимуть:

  • Експертиза в українському законодавстві, будівництві та архітектурних стандартах 
  • Глибокі знання українського законодавства, пов’язаного з житлом, соціальними житловими програмами та містобудуванням.
  • Знання будівельних та архітектурних стандартів в Україні, включаючи будівельні норми та правила.
  • Професійний та академічний досвід:
  • Відповідний професійний досвід та академічна освіта в таких галузях, як соціальні науки, містобудування, житлова політика, гуманітарні науки або суміжні дисципліни.
  • Досвід роботи в гуманітарних контекстах з нестабільною безпековою ситуацією, що демонструє розуміння пов’язаних з цим викликів і складнощів.
  • Аналітичні навички, навички проведення презентацій та написання звітів:
  • Відмінні аналітичні навички для збору, аналізу та інтерпретації якісних і кількісних даних, пов’язаних з програмами соціального житла.
  • Сильні презентаційні навички для ефективного представлення результатів дослідження та рекомендацій зацікавленим сторонам.
  • Навички написання звітів, включаючи вміння синтезувати складну інформацію в чіткі та стислі звіти.
  • Мовні навики:
  • Відмінні навички усного та письмового мовлення українською та англійською мовами для проведення досліджень, спілкування із зацікавленими сторонами та підготовки звітів обома мовами.
  • Наявність такого досвіду та кваліфікації дозволить консультанту(ам) ефективно провести дослідження, проаналізувати дані та надати цінні висновки та рекомендації щодо впровадження програм соціального житла в Україні.

Процес подання заявки:

Для участі у закупівлі необхідно подати пропозицію, що складається з наступних документів, на електронну адресу [email protected][email protected] до 28 липня 2023 року до 18:00

  • технічна пропозиція з описом (максимум 3 сторінки)
    • запропоновану методологію проведення дослідження (включаючи зазначені методи дослідження та джерела інформації)
    • запропоновані заходи, часові рамки / графік проведення дослідження
    • етичні міркування
  • Бюджет на проведення дослідження (із зазначенням статей витрат).
  • Резюме всіх експертів, опис залученості кожного експерта.
  • Приклади попередніх досліджень, які мають відношення до контексту та предмету цього завдання. Якщо можливо, вони повинні чітко визнавати роль заявника(ів)
  • Документи ФОП або юридичної особи.

Додаток 1.

Конкретна ціль (SO)

 

Питання дослідження

 

Під-питання

 

SO1 Ідентифікація проблеми

Припущення 1 – Чи мають постраждалі від конфлікту ВПО та інші вразливі групи населення доступ до наявних варіантів гідного житла?

  • Які варіанти житла доступні для постраждалих від конфлікту ВПО та інших вразливих груп населення?
  • Чи задокументовано зростання попиту на гідне житло серед цих груп населення?
  • Які зобов’зання мають державні органи та органи місцевого самоврядування з питань соціального житла відповідно до законодавства України?
  • Як розподіляються обов’язки між центральними органами виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування?
  • Як соціальне житло розподіляється між різними вразливими групами громадян ?
  • Які виклики чи бар’єри заважають громадянам отримати доступ до відповідних варіантів житла?
  • Які територальні громади реалізують масштабні і ефективні програми соціального житла і які їх особливості?
  • Яка орієнтовна кількість громадян користується різними офіційними програмами соціального житла станом на 2023 р.?
  • На яких умовах, як правило, надається соціальне житло громадянам (строк проживання, оренда, порядок сплати комунальних послуг)? Якими законодавчими та місцевими актами це питання регулюється?

SO1 Ідентифікація проблеми

SO2 Дієві рекомендації щодо розробки та успішного впровадження програм соціального житла

Припущення 2 – Чи володіє місцева влада в Україні достатньою кількістю будівель, які можуть бути модернізовані до відповідних житлових стандартів, таким чином вирішуючи проблему нестачі гідного житла?

  • Яким способом наповнються фонди соціального житла в Україні ( будівництво нового житла, реконструкція існуючих житлових будинків, переобладнання нежитлових будівель тощо)
  • Скільки будівель перебуває у власності місцевих органів влади, які потенційно можуть бути використані під соціальне житло?
  • У якому стані ці будівлі? Чи потребують вони значного ремонту або модернізації, щоб відповідати відповідним житловим стандартам?
  • Чи розташовані ці будівлі в районах, доступних і придатних для цільової групи населення?
  • Яким стандартам мають відповідати будівлі, щоб вони могли бути включеними до офіційних програм соціального житла.

SO1 Ідентифікація проблеми

Припущення 3 – Чи бракує місцевим органам влади необхідних ресурсів для приведення цих будівель у відповідність до житлових стандартів?

  • З якими конкретними ресурсними обмеженнями стикаються місцеві органи влади при модернізації будівель під соціальне житло?
  • Чи бракує фінансування, досвіду або інших ресурсів, необхідних для ремонту та обслуговування?
  • Чи робили місцеві органи влади якісь ініціативи для подолання цих обмежень? Якщо так, то якими були результати?

 

SO1 Ідентифікація проблеми

Припущення 4 – Чи може Карітас України забезпечити сталу підтримку місцевим органам влади у забезпеченні ресурсів для модернізації цих будівель до відповідних стандартів?

  • Які ресурси та підтримку Карітас України може запропонувати місцевим органам влади у вигляді фінансування, експертизи чи партнерства?
  • Чи існують успішні приклади, коли неурядові організації підтримують місцеву владу в проектах, пов’язаних з житлом?
  • Як Карітас України може забезпечити довгострокову стійкість своєї підтримки місцевим органам влади?
  • Які нормативні документи повинні бути ухваленими органами влади для того, щоб підтримані Карітас України об’єкти соціального житла використовувались за призначенням протягом довгого періоду?
  • Яка модель управління соціальним житлом має бути впроваджена місцевими органами влади для ефективного використання об’єктів соціального житла?

 

 

SO1 Ідентифікація проблеми

SO2 Дієві рекомендації щодо розробки та успішного впровадження програм соціального житла

Припущення 5 – Чи може Карітас України може підтримати місцеві органи влади у впровадженні/розширенні програм соціального житла для ВПО та інших вразливих груп

  • Які механізми чи процеси може запровадити Карітас України, щоб полегшити ідентифікацію та відбір бенефіціарів, які мають право на отримання соціального житла?
  • Які ефективним механізми координації між Карітасом України, місцевими органами влади та іншими відповідними організаціями необхідно впровадити з цією метою?
  • Як Карітас України може забезпечити справедливий і рівноправний розподіл можливостей соціального житла?
  • Який іноземний досвід може бути корисним і реалістичним для розвитку програм соціального житла в Україні.

 

SO1 Ідентифікація проблеми

SO2 дієві рекомендації щодо розробки та успішного впровадження програм соціального житла

 

Припущення 6: Чи сприймають соціальні будинки як довгострокове та гідне житло постраждалі від конфлікту ВПО та інші вразливі групи населення?

  • Чи існував попередній досвід або пілотні проекти, в яких постраждалим від конфлікту ВПО або вразливим групам надавалося соціальне житло? Якщо так, то яким було їхнє сприйняття та досвід?
  • Які специфічні особливості чи є важливими для цільової групи населення, коли вони розглядають соціальне житло як довгострокове рішення?
  • Чи існують якісь потенційні культурні або соціальні фактори, які можуть вплинути на прийняття та освоєння соціального житла цільовою групою населення?

 

Кіцевий термін подання пропозицій до 28 липня 2023 року до 18:00 (подовжено до 15:00 04.08.2023 )


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг із організації Навчального візиту у Польщу представників 20 ТГ Тернопільської, Івано-Франківської, Харківської та Херсонської областей

Тренери для проведення тренінгів у 20-ти громадах Сумської та Чернігівської областей

Бізнес-інкубатор для ветеранів та ветеранок Львівської області

Тендер на закупівлю транспортних послуг (нерегулярних пасажирських перевезень) у м. Дніпро та Дніпропетровській області

RFP - Запит на надання пропозицій - конкурс на Прості ремонтні роботи в Сумській і Чернігівській областях

Проведення відкритого тендеру із закупівлі медичного обладнання для КП «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» м. Рівне