Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим

Як соціальні підприємці комунікують зі своєю аудиторією? Як можна спонукати людей задумуватися над цінністю продукту соцпідприємства? Що таке соціальний вплив бізнесу? Та яке майбутнє у соцпідприємців в Україні? 

Над цими питаннями під час форуму Shkala розмірковували соціальні підприємці — учасники дискусії “Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим”:

Модераторка: Поліна Нюхіна — директорка Українського форуму благодійників, модераторка

Панелисти:

  • Анастасія Мартиненко — співзасновниця zero waste проекту OZERO, голова ГО «О.ЗЕРО»
  • Олексій Веренікін — власник та ідеолог компанії «Де Ла Марк», ініціатор соціальних проектів
  • Марія Сорокіна — засновниця бренда fashion-аксесуарів з переробленого пластику re-beau
  • Денис Охріменко — співзасновник проекту PAGL, засновник проекту TimeForMachine

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Соціальне підприємництво в Україні: розуміння ще немає, але зерно вже посіяно.

 Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями