Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим

Як соціальні підприємці комунікують зі своєю аудиторією? Як можна спонукати людей задумуватися над цінністю продукту соцпідприємства? Що таке соціальний вплив бізнесу? Та яке майбутнє у соцпідприємців в Україні? 

Над цими питаннями під час форуму Shkala розмірковували соціальні підприємці — учасники дискусії “Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим”:

Модераторка: Поліна Нюхіна — директорка Українського форуму благодійників, модераторка

Панелисти:

  • Анастасія Мартиненко — співзасновниця zero waste проекту OZERO, голова ГО «О.ЗЕРО»
  • Олексій Веренікін — власник та ідеолог компанії «Де Ла Марк», ініціатор соціальних проектів
  • Марія Сорокіна — засновниця бренда fashion-аксесуарів з переробленого пластику re-beau
  • Денис Охріменко — співзасновник проекту PAGL, засновник проекту TimeForMachine

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Соціальне підприємництво в Україні: розуміння ще немає, але зерно вже посіяно.

 Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання

Ігор Козловський: росія не врахувала, що в нас суб'єктне громадянське суспільство