“Я дізнався, як потрібно ставитися до своєї країни”: рецепти змін від полтавських школярів

«Я дізналася про парниковий ефект. Я тепер перестану використовувати аерозолі та придбаю екосумку замість пакетів. Мені було цікаво працювати».«Мені було дуже цікаво дізнатися багато нового. Я ...

Додано:
Elena Kramareva

Свою роботу представаляє комітет миру
“Я дізнався, як потрібно ставитися до своєї країни”: рецепти змін від полтавських школярів

«Я дізналася про парниковий ефект. Я тепер перестану використовувати аерозолі та придбаю екосумку замість пакетів. Мені було цікаво працювати».

«Мені було дуже цікаво дізнатися багато нового. Я зрозуміла, що час щось змінювати».

«Я почав цікавитися екологічними проблемами. Тепер я розумію, що це — найперше, що варто робити, щоб позбутися цих проблем».

«Я навчився шукати нестандартні способи для розв’язання проблем».

«Я дізнався більш детально про демократію. Тепер буду поширювати цю інформацію».

«Сьогодні я дізнався, як потрібно ставитися до своєї країни та як правильно потрібно змінювати все те, що тебе оточує».

Все це – відгуки учасників рольової гри «Модель ООН», яку з нагоди Всесвітнього дня Організації Об’єднаних націй провели в полтавській школі «Паросток». У такий спосіб заклад, асоційована школа ЮНЕСКО, вирішив об’єднатися з прогресивною молоддю міста та області. І це вдалося: в роботі моделі ООН взяли участь учні та вчителі 24 та 28 полтавських шкіл, а також Котелевської гімназії.

Старшокласники працювали в п’яти комітетах, які відтворювали зміст діяльності ООН: комітет з питань миру, комітет з питань зміни клімату, комітет забезпечення цілей сталого розвитку, комітет з питань соціальної включеності та демократії, комітет з питань забезпечення продовольством.

«Ми спланували нашу роботу так, щоб під час участі в цьому проєкті всі його учасники могли ознайомитися із діяльністю Організації Об’єднаних націй і сприйняти цінності, які пропагує ООН», – ділиться лідерка одного з комітетів одинадцятикласниця «Паростка» Анастасія Артюх.

Молоді люди аналізували найнагальніші виклики сучасності й мали серйозне завдання: знайти рецепти змін – в собі, в найближчому соціумі та територіальній громаді.

«Я дуже рада, що учасники моделі ООН сприйняли найголовніше, що в основі будь-якої зміни лежить власна включеність. До прикладу, презентуючи складову рецепта по збереженню озонового шару, учасники не тільки пропонували закони, але й планували конкретні власні кроки: кожен заборонив собі користуватися аерозолями, планував долучитися до екологічного маршу чи написати звернення», – говорить кураторка проєкту, вчителька історії Ольга Маслова.

Ідея, якою ООН планує відзначити своє 75-річчя, – «спільне майбутнє спільними силами». Полтавські школярі готові до цього долучилися.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році