Громадський контроль поліції. Як це працює на Буковині і на Херсонщині

Згідно з розділом VIII (“Громадський контроль”, ст.86-89) Закону України “Про Національну поліцію”, зокрема: керівники територіальних органів поліції мають щорічно звітуватися перед відповідними ...

поліція
Громадський контроль поліції. Як це працює на Буковині і на Херсонщині

Згідно з розділом VIII (“Громадський контроль”, ст.86-89) Закону України “Про Національну поліцію”, зокрема:

  • керівники територіальних органів поліції мають щорічно звітуватися перед відповідними громадами, оприлюднювати звіти;
  • органи місцевого самоврядування можуть висловити недовіру керівнику відповідного територіального органу поліції, така резолюція може бути підставою звільнення керівника вищим керівництвом;
  • керівники територіальних органів поліції мають не рідше як раз на два місяці проводити відкриті зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування;
  • “поліція взаємодіє з громадськістю шляхом підготовки та виконання спільних проектів, програм та заходів для задоволення потреб населення та покращення ефективності виконання поліцією покладених на неї завдань”.

Громадська організація “Чорноморська миротворча мережа”, займаючись безпековими студіями і вважаючи належну комунікацію між “силовими структурами” та суспільством вельми важливим складником національної безпеки, вирішила поцікавитися, як працюють (чи не працюють) ці норми закону, за підсумками 2016-го року. Опитавши всі головні управління Нацполіції та центральний апарат, ми починаємо оприлюднювати відповіді, надаючи читачам можливість самим порівняти і зробити висновки.

Сьогодні подаємо до вашої уваги інформацію з Чернівецької та Херсонської областей.
НПУ-Буковина-1НПУ-Буковина-2НПУ-Херсонщина-1НПУ-Херсонщина-2

Найближчого понеділка продовжимо.


Тематика публікації:                 

Останні публікації цього розділу:

Норвезький досвід для української медицини: ZDOROVI провели перший в Україні вебінар про роль медичного секретаря

Український кліматичний тиждень 2025: сотні ініціатив від Полісся до Херсонщини об’єднали країну навколо дій заради клімату

З Маріуполя до Мукачева: шлях випробувань і відновлення «Ради жінок Донеччини»

Від верифікації до вирішення: шляхи задоволення правових потреб деокупованих громад Півдня через

Спадщина, компенсації та реєстрація: які правові питання найактуальніші для деокупованих громад Півдня

Портрет цільової аудиторії Програми підтримки волонтерських центрів