Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

УМПД лого 2 (UA Black).png
Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Мета діяльності  спеціаліста/ки з адміністративної діяльності: надання ефективної адміністративної підтримки проєкту. 

Обов’язки: 

    1. Адміністративна підтримка:

    • організація та ведення паперового та електронного документообігу проєкту: договорів, актів тощо;

  • підготовка листів, ведення листування;

 

  • збір та систематизація звітних документів, файлування;

 

  • участь у підготовці необхідної звітності.

 

    1. Ведення закупівель:

    • проведення процесу закупівлі: тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів;

  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;

 

  • комунікація з постачальниками, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації.

 

    1. Організація логістичних послуг:

    • організація та координація логістичних процесів (транспорт, супровід, проживання);

  • комунікація з логістичними службами.

 

    1. Формування та видача товарів:

    • формування наборів базових потреб (гігієна, одяг, техніка, побутові речі тощо);

  • співпраця з кейс-менеджером щодо закриття базових потреб;

 

  • співпраця з фінансовим відділом для формування актів передачі. 

 

    1.  Комунікація з кейс-менеджером та психологом:

    • забезпечення безперервного інформаційного обміну між адміністративним блоком, кейс-менеджментом та психологічним супроводом;

  • оперативне інформування про зміни у логістичних чи організаційних процесах.

 

Перелік вимог до кандидата:

    • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);

  • наявність досвіду роботи з документообігом;

 

  • гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;

 

  • грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;

 

  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;

 

  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;

 

  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;

 

  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;

 

  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.

 

Умови роботи:

    • УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;

  • частково дистанційна робота: робота онлайн, робота в офісі, відрядження в межах України

 

  • можливості для особистісного та професійного розвитку;

 

  • оплата за результатами співбесіди.

 

Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

    • мотиваційний лист

  • резюме

 

 

з темою “Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності_прізвище”

до 5 грудня

на електронну адресу [email protected]

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.

УМПД дотримується у своїй роботі політик абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації, наруги та гендерної дискримінації до будь-якої особи. Кандидат повинен підтвердити своє розуміння та згоду на дотримання політик в процесі роботи.


Останні публікації цього розділу:

Аналітик/иня до Громадської ради доброчесності (ГРД)

Фахівець/чиня з повернення

Проєктний консультант/ка

Фахівець/чиня з комунікацій

Спеціаліст/ка з моніторингу та оцінки

SMM-менеджер/ка