Community Manager (робота з учасниками асоціації)
IT Ukraine Association – найбільше профільне об’єднання країни, яке представляє інтереси 240+ компаній та понад 100 000 ІТ-спеціалістів. Ми — голос індустрії у діалозі з урядом, міжнародними партнерами та медіа. Наша місія — забезпечувати стабільний розвиток ІТ-галузі, сприяти інноваціям, експорту та глобальній конкурентоспроможності українського технологічного сектору.
НАВІЩО ПОТРІБНА ЦЯ РОЛЬ?
Масштабувати базу учасників ITU: системно працювати з лідами, розширювати спільноту й залучати компанії до екосистеми Асоціації.
Забезпечувати якісний онбординг нових учасників: від першого контакту до повного інтегрування компанії у сервіси, канали й ініціативи ITU.
Будувати сильні ділові зв’язки з бізнесом і партнерами: підтримувати стабільну комунікацію, швидко реагувати на запити, формувати довіру та підсилювати залученість компаній у діяльність Асоціації.
Створювати реальну цінність для членів ITU: координувати сервіси й можливості, сприяти активності в комітетах та ініціативах, і тим самим підвищувати задоволеність і утримання учасників.
ЩО РОБИТИ?
Залучати нових мемберів Асоціації
- Формувати та оновлювати бази потенційних компаній.
- Вести процес лідогенерації та первинної комунікації.
- Проводити зустрічі та презентації можливостей ITU.
- Супроводжувати вступ: членські пропозиції, документи, онбординг.
Підтримка й розвиток відносин з учасниками
- Забезпечувати оперативну підтримку та обробляти запити компаній.
- Координувати з іншими департаментами для вирішення запитів учасників.
- Актуалізувати дані щодо компаній, координувати процес продовження членства.
- Презентувати сервіси, проєкти й плани Асоціації; запрошувати на події.
- Збирати зворотній зв’язок та пропонувати можливості для залучення.
Комунікація та координація
- Проводити ознайомчі та робочі зустрічі з учасниками щодо їхньої участі в ініціативах ITU.
- Взаємодіяти з PR та маркетингом щодо анонсів нових членів, комунікацій та інтеграцій.
- Працювати з PM/івент-командою щодо включення учасників у події та активності ITU.
Звітність та CRM
- Вести та оновлювати CRM.
- Формувати регулярні звіти щодо залучення й активності учасників.
- Аналізувати динаміку росту та участі компаній.
ВИМОГИ
Ми очікуємо від вас:
- 2+ роки досвіду у сфері community management, account management, client relations або B2B-комунікацій.
- Досвід роботи з компаніями/спільнотами/клієнтськими базами.
- Вища освіта (менеджмент, маркетинг, міжнародні відносини, соціальні науки тощо).
- Відмінні навички комунікації, структурування інформації, організації процесів.
- Вміння працювати з CRM, Google Workspace, Microsoft 365.
- Англійська — B2 або вище.
- Клієнтоорієнтованість, дипломатичність, відповідальність, системність.
Nice-to-have:
- Досвід роботи в IT, асоціаціях, кластерах, бізнес-організаціях або громадському секторі.
- Розуміння ІТ-ринку України та специфіки взаємодії з технологічним бізнесом.
- Навички фасилітації, модерації зустрічей та роботи зі спільнотами.
ФОРМАТ РОБОТИ
- Повна зайнятість, гібридний графік (9:00–18:00).
- Офіс: м. Київ, вул. Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre).
- Можливі відрядження по Україні.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну фіксовану заробітну плату + бонус за виконання KPI.
- Розвиток у міжнародному та українському ІТ-ком’юніті.
- Професійне навчання та доступ до партнерських програм (у т.ч. міжнародних).
- Робоче місце в комфортному офісі в центрі Києва.
- Участь у ключових бізнес-подіях ІТ-ринку.
- Можливість реального впливу на розвиток української ІТ-галузі.
Хочеш працювати з нами? Присилай резюме – [email protected]
https://itukraine.org.ua/pro-asotsiatsiyu/itu-career/

