Тендер на надання послуг з виготовлення анімаційного фільму
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з виготовлення 2D анімаційного фільму в межах проєкту «Підтримка Національної комісії з електронних комунікацій (НКЕК) у зміцненні внутрішніх комунікаційних можливостей її персоналу», що фінансується Detecon International GmbH.
МЕТА: вибір підрядника для надання послуг із розробки сценарію та виробництва анімаційного фільму про запуск спільного роумінгу між Україною та ЄС протягом грудня 2025 року – січня 2026 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги з повного циклу виробництва 2D персонажної анімації тривалістю від 2 до 3 хвилин. Детальні параметри тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів (шаблони за посиланнями), а саме: заповнена заявка, специфікація згідно описом послуг, реєстраційні документи, портфоліо тощо;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 27 листопада 2025 року на пошту tender@internews.ua з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_анімаційний фільм».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Зузанської Марини за електронною адресою: [email protected].

