Закупівля послуг офіцера/ки зі звітності та документації

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OsvitoriaNGO

prostirservice_tender
Закупівля послуг офіцера/ки зі звітності та документації

В рамках проєкту «Підтримка безпечної, інклюзивної та якісної освіти дітей, постраждалих від збройного конфлікту у Чернігівській, Харківській та Полтавській областях», що реалізується у партнерстві між ГС «Освіторія» та Finn Church Aid Foundation (FCA) оголошується тендер на закупівлю послуг офіцера/ки із звітності та документації.

Пропозиції до участі в тендері на закупівлю послуг офіцера/ки із звітності та документації просимо вас надсилати на електронну пошту [email protected] із темою листа «PR-UKR-08: Послуги офіцера/ки із звітності та документації» не пізніше 01 грудня 2025 року, 23:59 (за київським часом). 

Просимо вас детально ознайомитись з Запрошення до участі в тендері FCA_PR-UKR-08_Reporting & Documentation Officer.

Опис послуг та завдань, що підлягають виконанню:

  • Координація процесу підготовки щомісячних, квартальних та фінальних звітів (наративних і фінансових у частині узгодження змісту).
  • Збір, перевірка, редагування та узгодження внесків від членів команди (освітнього, фінансового, MEAL та комунікаційного напрямів).
  • Забезпечення дотримання встановлених стандартів щодо структури, форматування та змісту звітів.
  • Формування єдиної бази документів і звітів (Google Drive / SharePoint) із контрольними версіями та обмеженим доступом.
  • Підготовка інформаційних дайджестів, коротких аналітичних зведень і звітів на основі результатів реалізації проєкту.
  • Координація процесу узгодження документів із керівництвом проєкту та партнерами, включно з підготовкою супровідних листів і протоколів.
  • Забезпечення збереження та архівації документації відповідно до внутрішніх політик організації.
  • Підготовка звітів про виконання KPI та прогресу активностей відповідно до затвердженого робочого плану (Workplan).
  • Участь у розробці шаблонів і стандартів документування процесів (звітів про заходи, тренінги, менторинг, моніторинг).
  • Підтримка взаємодії з фахівцем із моніторингу та оцінювання (MEAL) у частині обробки результатів і візуалізації ключових досягнень для звітності.

Умови співпраці:

  1. Гнучкий графік та формат співпраці.
  2. Можливість поїздок у Чернігівську, Харківську, Полтавську області.
  3. Ринкова винагорода.
  4. Наявність або готовність відкрити ФОП (3 група).

Вимоги до кандидата/ки:

  • Вища освіта у сфері гуманітарних наук, менеджменту, журналістики або комунікацій.
  • Досвід роботи або надання послуг у сфері звітності, аналітики або документування у проєктах (освітніх/грантових) – від 2 років.
  • Уміння структурувати великий обсяг інформації, готувати звіти, узагальнення, аналітичні довідки.
  • Знання англійської мови на рівні не нижче B2.
  • Володіння Google Docs, Sheets, PowerPoint, PDF Editor; бажано – базові навички Power BI або Canva.
  • Відповідальність, уважність до деталей, уміння працювати з дедлайнами та у команді.
  • Досвід підготовки донорських звітів буде перевагою.

Документи, які подає підрядник:

  1. Заповнена та підписана Технічна пропозиція (Додаток 1).
  2. Заповнена та підписана Фінансова пропозиція (Додаток 2).
  3. Копія Виписки/Витягу з ЄДР або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
  4. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або Лист-готовність зареєструвати ФОП.
  5. Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
  6. Копія документу про вищу освіту.
  7. Підписані:

У разі відсутності будь-якого з обов’язкових документів подана заявка вважається недійсною та не підлягає подальшому розгляду.

У разі запитань, просимо звертатися за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Керівник/керівниця відділу з нетехнічного обстеження та інформування про ризики, пов'язані з вибухонебезпечними предметами

Фахівець/чиня із закупівель (Тендерів) - Київ

Психолог/иня

Recovery Officer/Спеціаліст/ка з відновлення

Консультант/ка з муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями

Закупівля послуг фінансового/ї та адміністративного/ї менеджера/ки