Закупівля послуг методистів/ок у проєкт з подолання освітніх втрат
ГС «Освіторія» оголошує конкурс на закупівлю послуг Методистів/ок в рамках реалізації проєкту «Підтримка безпечної, інклюзивної та якісної освіти дітей, постраждалих від збройного конфлікту у Чернігівській, Харківській та Полтавській областях», що реалізується у партнерстві між ГС «Освіторія» та Finn Church Aid Foundation (FCA).
Закупівля здійснюється за такими ЛОТами:
- Послуги методиста/ки початкової школи
- Послуги методиста/ки з української мови
- Послуги методиста/ки з математики
- Послуги методиста/ки з розробки стратегії подолання освітніх втрат на рівні школи
Просимо вас надсилати свої заявки на електронну пошту [email protected] із темою листа, в якій зазначено ЛОТ, на який подається пропозиція: «PR-UKR-05: Послуги методиста/ки _______» не пізніше 23:59, 12 листопада 2025 року (за київським часом).
Обов’язки методиста/ки початкової школи, методиста/ки з української мови, методиста/ки з математики в рамках співпраці:
- Проведення аналізу освітніх втрат учнів у межах фокус-груп, інтерв’ю та досліджень.
- Визначення успішних практик викладання та ефективних підходів до відновлення навчальних результатів.
- Залучення команди експертів для розробки програм навчання для тренерів та педагогів з тематики catch-up learning (за відповідною галуззю) та координування їхньої роботи.
- Створення разом з експертами повного пакета навчальних матеріалів для вчителів: інтерактивних вправ, методичних рекомендацій, чек-листів, шаблонів уроків, презентацій, робочих аркушів, сценаріїв занять. Рецензування всіх матеріалів.
- Проведення навчання або методичний супровід проведення навчання експертами своєї галузевої групи та узагальнення результатів навчання регіональних тренерів, розробка рекомендацій щодо вдосконалення підходів.
- Розроблення діагностувальних інструментів для вимірювання освітніх втрат учнів спільно з MEAL-менеджером.
- Взаємодія з аналітичною командою та MEAL-менеджером під час розробки, тестування й валідації інструментів оцінювання результатів навчання.
- Участь у підготовці звітів, презентацій, довідкових і аналітичних матеріалів за напрямом діяльності.
Обов’язки методиста/ки з розробки стратегії подолання освітніх втрат на рівні школи в рамках співпраці:
- Проведення аналізу поточного стану шкільних політик і підходів до подолання освітніх втрат у школах-учасницях, визначати потреби педагогічних колективів і шкільних управлінських команд.
- Участь у фокус-групах з директорами/ками шкіл, заступниками/цями та педагогічними командами з метою виявлення ефективних управлінських практик у подоланні освітніх втрат.
- Залучення команди експертів для розробки моделі шкільної стратегії catch-up learning та програм навчання для тренерів та педагогів, що включає управлінські, педагогічні та аналітичні інструменти та координування їхньої роботи.
- Створення разом з експертами повного пакета навчальних та методичних матеріалів для директорів шкіл: презентацій, робочих аркушів, гайдів, план-графіків, матриць відповідальності, прикладів ефективних практик.
- Створення інструментів внутрішнього моніторингу (форми звітів, чек-листи, самооцінювання) для керівних команд шкіл.
- Взаємодія з командою MEAL у розробці індикаторів шкільного рівня для вимірювання прогресу у подоланні навчальних втрат.
- Проведення навчання або методичний супровід проведення навчання експертами для регіональних тренерів та директорів.
- Участь у підготовці звітів, презентацій, довідкових і аналітичних матеріалів за напрямом діяльності.
Вимоги до методиста/ки початкової школи, методиста/ки з української мови, методиста/ки з математики:
- Вища педагогічна освіта.
- Досвід роботи у якості методиста у відповідній галузі не менше 5 років.
- Досвід розроблення навчальних програм, навчально-методичних матеріалів, дидактичних ресурсів для вчителів у відповідній галузі.
- Участь у дослідженнях або педагогічних експериментах буде перевагою.
- Досвід або знання у сфері реалізації програм catch-up learning/remedial education або проєктів з підтримки учнів із освітніми втратами буде перевагою.
- Знання сучасних підходів на основі НУШ до формувального оцінювання, інклюзивної освіти, компетентнісного навчання.
- Навички підготовки текстів, структурованої документації та методичних рекомендацій.
Вимоги до методиста/ки з розробки стратегії подолання освітніх втрат на рівні школи:
- Вища педагогічна або управлінська освіта.
- Досвід роботи у сфері освітнього менеджменту, аналітики або розроблення стратегій розвитку шкіл – не менше 3 років.
- Розуміння сучасних підходів до управління якістю освіти, педагогічного лідерства та стратегічного планування.
- Бажано: досвід або знання у сфері реалізації програм catch-up learning / remedial education або проєктів з підтримки учнів із освітніми втратами.
- Навички аналізу даних, узагальнення практик і формування рекомендацій.
- Досвід підготовки аналітичних документів, шаблонів, планів або методичних матеріалів для керівних команд шкіл.
- Здатність модерувати дискусії, фокус-групи та надавати консультативну підтримку.
- Високий рівень письмової грамотності, системне мислення, орієнтація на результат.
- Досвід участі у міжнародних або грантових освітніх проєктах буде перевагою.
Умови співпраці:
- Тривалість контракту: 6 місяців (до квітня 2026 року).
- Ринкова винагорода.
- Наявність або готовність відкрити ФОП (3 група).
Для розгляду заявки просимо вас надіслати:
- Резюме із вказанням релевантного досвіду.
- Мотиваційний лист.
- Очікуваний рівень винагороди (Рівень винагороди на кожну із позицій не повинен перевищувати 1000 EUR/місяць).
Звертаємо увагу: заявки, у яких відсутній будь-який із зазначених документів або не вказано очікуваний рівень винагороди, не можуть бути розглянуті.
У разі запитань, просимо звертатися за електронною адресою: [email protected].

