Тендер на закупівлю 15 теплиць з системою опалення

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
БО Щедрик

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю 15 теплиць з системою опалення

Благодійна організація «Благодійний фонд ЩЕДРИК» (далі – БО «ЩЕДРИК»)   в межах грантового проєкту “Підтримка самозайнятості та мікропідприємництва в Миколаєві та Миколаївській області у сфері плодоовочівництва”, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю 15 теплиць з опаленням.

Дата оголошення про тендер: 22 жовтня 2025 року

Термін подання тендерних пропозицій: до «06» листопада 2025, 18:00

 

Перелік предмету закупівлі:

Кількість предмету закупівлі: 15 комплектів (теплиця 6*15 м з полікарбонату + система опалення)

Доставка:

Строк поставки: не пізніше 01 грудня 2025 року.

Постачальник повинен доставити предмет закупівлі до адрес, наданих Замовником та визначених у Договорі.

Доставка адресна – 15 адрес в межах Миколаївської області.

У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає розрахунок (калькуляцію) транспортно-логістичних витрат з визначенням вартості таких послуг у вимірі грн/км (бажано). 

Повний перелік адрес доставки буде наданий та підписаний із переможцем у вигляді Додатку, що є невід’ємною частиною договору. Місце і кількість місць доставки можуть бути змінені.

Транспортні витрати по доставці, вантажно-розвантажувальні роботи, а також витрати по монтажу (збору) теплиці та системи опалення в кожному місці поставки, мають бути включені в ціну предмету закупівлі.

Супроводжувальні документи поставки:

- рахунок;

- видаткова накладна;

- договір поставки.

Вимоги до пакування та маркування

Постачальник повинен організувати навантаження предмета закупівлі на автотранспорт для перевезення у відповідності до встановлених загальнодержавних стандартів і технічних умов, а також таким чином, щоб уникнути можливості його пошкодження, знищення, псування, погіршення якісних характеристик, втрати товарного виду, деформування під час транспортування. Такі самі вимоги стосуються і зберігання.

 

Гарантія якості:

Постачальник гарантує якість товару та відповідну заміну товару відповідно до вимог чинного законодавства України.

Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).

 

Умови та спосіб оплати:

- на підставі укладеного договору;

- до 50% передплата від загальної ціни договору по безготівковому перерахунку відповідно до рахунку, протягом 3-х робочих днів після надання рахунку на оплату.

Оплата протягом 30 календарних днів по факту поставки товару та підписання видаткової накладної кожної партії товару.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за визначеними вимогами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару (бажано);
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано);
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.) (бажано);
  8. Баланс підприємства за 2024 рік або податкова декларація за 2024 рік (якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем) (бажано);
  9. Розрахунок (калькуляція) транспортно-логістичних витрат з визначенням вартості таких послуг у вимірі «грн/км» (бажано).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 18:00 «05» листопада 2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «UNDPUKR/2025/10/01/LH_62» та/або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля Теплиця з опаленням” за адресою: 54052, м. Миколаїв , вул. Океанівська, 28А/3 у строк до 18:00 «06» листопада 2025  року.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 «06» листопада 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

 Тендерне оголошення_Теплиці_з_системою_опалення Зразок Тендерної пропозиції

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні та регламентах, але не пізніше «07» листопада 2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа:

Лінник Віктор Вікторович, контактний телефон: 063 056 88 69, електронна пошта: [email protected]
Гальченко Олег Васильович (з технічних та логістичних питань предмету закупівлі), контактний телефон: 067 728 38 32, електронна:  [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції