Тендер на закупівлю жіночих гігієнічних наборів гідності

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ
Тендер на закупівлю жіночих гігієнічних наборів гідності

Проєкт SHARP PULSE фінансується FCDO та спрямований на захист і підтримку цивільного населення, що постраждало від конфлікту в Україні. Проєкт реалізується консорціумом українських та міжнародних організацій, де кожна організація привносить свою експертизу та працює у визначеному полі. Він спрямований на захист та підтримку ВПО й інших уразливих груп через екстрену допомогу (евакуації, тимчасове розміщення, грошова підтримка), забезпечення доступу до базових послуг (правова допомога, документування, соціальний транспорт), а також національну адвокацію для реформ у сферах захисту, компенсацій і соціальної політики. Особлива увага приділяється дітям, людям з інвалідністю, літнім людям, ветеранам, постраждалим від ГЗН та іншим вразливим категоріям.

В рамках проєкту громадська організація «Дівчата» оголошує тендер на закупівлю жіночих гігієнічних наборів гідності.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] з темою листа «Тендер PF.FCDO-Girls-2025-03 Жіночі гігієнічні набори гідності» не пізніше 23:59, 23 жовтня 2025 року.

Учасник/-ця тендеру може подати лише одну пропозицію, яка має відповідати вимогам, викладеним у цьому Запрошенні до участі в тендері ITB_№PF.FCDO-Girls-2025-03

Склад набору: Жіночий гігієнічний набір гідності - 2150 шт.

Набори мають бути доставлені 4 (чотири) партії по: 

  • Партія №1 – 540 шт.;
  • Партія №2 – 540 шт.;
  • Партія №3 – 535 шт;
  • Партія №4 – 535 шт.

Період  постачаннями партій: 

  • Партія №1 – Листопад 2025 року
  • Партія №2 – Грудень 2025 року
  • Партія №3 – Січень 2026 року
  • Партія №4 – Лютий 2026 року

*Дати можуть змінюватись за попереднього погодження!

Обовʼязковий перелік документів:

  1. Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці (Додаток А.)
  2. Належним чином підписана Технічна специфікація (Додаток Б.)
  3. Належним чином підписана Фінансова пропозиція (Додаток В.)
  4. Дійсний документ про державну реєстрацію.
  5. Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування.
  6. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці.
  7. Сертифікати якості до запропонованих товарів, які цього вимагають (див. Додаток Б)
  8. Мінімум два договори постачання аналогічних товарів або інформаційна довідка з контактами попередніх замовників за останні два роки, складена у довільній формі, щоб продемонструвати підтверджений досвід у відповідній галузі.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 22 жовтня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщень місць тимчасового проживання ВПО та евакуйованих осіб

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)