Тендер на закупівлю ноутбуків

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PMG

prostirtender tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю ноутбуків

Громадська організація «Повернись до мирного життя» (далі – Організація) у рамках реалізації проєкту «Психологічні ретрити для ветеранів та їхніх родин», що здійснюється за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбуків.

Предмет закупівлі: ноутбук – 2 (дві) одиниці.

Технічні характеристики товару:

  • Екран: від 15 дюймів, роздільна здатність не гірше 1920×1200; Full HD+, матове покриття // для MacOS — 13,6″, 2560 x 1664
  • Процесор: не гірше Intel Core i7 // для MacOS — не гірше M2
  • Оперативна пам’ять (RAM): DDR5, не менше 16 ГБ // для MacOS — не менше 16 ГБ
  • Накопичувач: SSD, не менше 1 TБ // для MacOS — SSD, не менше 256 ГБ
  • Модулі бездротового зв’язку: Wi-Fi, Bluetooth;
  • Встановлена ліцензійна операційна система Windows 11 // або MacOS
  • Попередньо встановлене програмне забезпечення Microsoft Office Home & Student або Home & Business;
  • Термін дії ліцензії Windows і Microsoft Office: безстроковий; 
  • Мінімальний комплект постачання: ноутбук, адаптер живлення, документація (за наявності акційних пропозицій комплектація може включати додаткові аксесуари, включені Постачальником до загальної вартості товару);
  • Тип зарядки: Type-C;
  • Підтримувати українську мову інтерфейсу та мати клавіатуру з українською розкладкою;
  • Гарантія: не менше 12 місяців офіційної гарантії.
  • Наявність розгалуженої мережі сервісних центрів виробника.

Вимоги до постачальника:

  • Бути суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстрованим за Законодавством України;
  • Мати відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
  • Мати можливість здійснити доставку у м. Київ (точну адресу буде вказано Замовником під час укладання відповідного договору);
  • Надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна тощо);
  • Відповідальність за якість товару, його зовнішній вигляд та неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на Постачальника;
  • Постачальник не здійснює діяльність на території російської федерації/республіки білорусь та не імпортує/експортує в/з території рф/республіки білорусь. 

Умови доставки:

  • Товар повинен бути новим, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів;
  • Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його під час транспортування;
  • Доставка, розвантаження товару, підйом на 2 поверх та занесення до місця встановлення здійснюються за рахунок Постачальника. Вказані послуги окремо не сплачуються та мають бути включені Постачальником до загальної вартості товару.

Умови оплати: Оплата здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні у розмірі 100% вартості товару протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання видаткової накладної.

Учасники тендеру повинні надати:

  • Реєстраційні документи: копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку;
  • Копію документу, що підтверджує податковий статус;
  • Фінансову пропозицію з підтвердженням технічних характеристик та зазначенням вартості  товару, який буде постачатися Замовнику, заповнену належним чином з підписом та печаткою (за наявності) Постачальника, в сканованому вигляді;
  • Специфікацію заповнену належним чином з підписом та печаткою (за наявності) Постачальника, в сканованому вигляді;
  • Реквізити організації/підприємства;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції на думку учасника тендеру.

Кінцевий строк поставки товару: 14 календарних днів з дня підписання договору про закупівлю. 

Місце поставки товару: м. Київ, точну адресу буде вказано Замовником під час укладання відповідного договору.

Дедлайн подачі заявок: 15 жовтня 2025 року, 23:59.

Пропозиції приймаються на електронну адресу: [email protected]. У темі листа зазначити: «Тендер на закупівлю ноутбуків».

Організація залишає за собою право контактувати лише з тими учасниками, чиї пропозиції відповідатимуть технічним вимогам, а також завершити процес відбору достроково за наявності відповідної пропозиції.

Фінансова пропозиція-2


Останні публікації цього розділу:

Закупівля побутової техніки

Закупівля меблів в асортименті

Тендер на закупівлю та доставку твердого палива (дрова колоті, паливні брикети, паливні пелети)

Запит цінових пропозицій на постачання планшетів

Запит цінових пропозицій на постачання захисного спорядження та рацій

Тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів