Менеджер_ка проєкту з відновлення житла
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Менеджера проєкту з відновлення житла, який приєднається до команди в м. Харкові.
Загальна мета ролі
ДРБ здійснює свою діяльність в Україні через головний офіс у Києві та має офіси в Києві, Сумах, Миколаєві, Харкові, Слов’янську та Дніпрі. Менеджер проєкту з відновлення житла відповідатиме за управління житловими програмами ДРБ у Східному регіоні (команди в Харкові та Слов’янську), включаючи ремонт квартир та будинків, модернізацію колективних укриттів, ремонт освітньої та/або медичної інфраструктури. Також Менеджер проєкту з відновлення житла відповідає за досягнення стратегічних цілей організації в межах своєї діяльності, прийняття важливих рішень щодо функцій, ролі та ресурсів підрозділу а також прийняття важливих рішень, що грунтуються на основі політик ДРБ, стандартів та консультацій з технічними експертами. Менеджер проєкту з відновлення житла підпорядковується Менеджеру регіональному з програмної діяльності.
Вашими основними обов’язками на посаді будуть:
- Вибір найбільш відповідних форм житлових інтервенцій залежно від контексту.
- Проєктування, координація та управління житловими заходами ДРБ у відповідному регіоні.
- Забезпечення найвищої якості секторних інтервенцій.
- Відповідальність за своєчасну реалізацію, підготовку звітів, фінансовий огляд, тісну співпрацю з донорами, урядовими структурами та координаційними механізмами на місцях.
- Проведення програм з підвищення потенціалу для персоналу житлового сектору у співпраці з менеджерами баз/регіонів.
- Надання внесків до щомісячних, квартальних та річних звітів для донорів.
- Управління бюджетом проєкту, фінансами та витратами, включаючи дотримання мінімальних вимог DRC та донорів.
- Управління базами даних бенефіціарів на місцях.
Розвиток програми та стратегія
- Представлення ДРБ та активна участь у місцевих кластерних групах з питань житла.
- Забезпечення обміну знаннями між командами та використання результатів моніторингу та оцінки для покращення програм.
- Розвиток та розширення відповідних програм у межах стратегічних цілей ДРБ та внесок у загальнодержавну стратегію.
Підзвітність та звітність
- Постійний моніторинг та розвиток ініціатив з підзвітності у межах відповідної програми, керуючись Програмним посібником ДРБ, а також документування впливу діяльності.
- Забезпечення дотримання внутрішніх та зовнішніх вимог до звітності, включаючи закупівлі.
Управління персоналом
- Керівництво та управління відділом проєкту з відновлення житла, включаючи наставництво, координацію, управління ефективністю, набір та розвиток потенціалу.
- Проведення навчання на робочому місці та адаптація тренінгів/коучингу до потреб персоналу.
Координація
- Забезпечення координації з відповідними акторами житлового сектору в зоні втручання.
Про вас:
Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 3 роки досвіду в житлових проєктах НУО. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:
Обов’язково
- Магістерський або бакалаврський ступінь в галузі архітектури, цивільного будівництва або суміжній сфері Досвід реалізації житлових заходів у складних надзвичайних умовах.
- Досвід реалізації житлових заходів у проєктах раннього відновлення та розвитку.
- Щонайменше 3 роки досвіду управління персоналом.
- Досвід гуманітарних інтервенцій у співпраці з партнерськими організаціями є перевагою.
- Володіння англійською мовою не нижче рівня С1.
- Грамотне володіння українською мовою.
- Відмінні навички написання та редагування для зовнішньої аудиторії (включаючи уряд та донорів).
- Досвід створення якісних технічних матеріалів (навчальні матеріали, інструменти програм, пропозиції, стратегічні документи тощо).
- Досвід роботи з моніторингом, оцінкою та навчанням.
- Відмінні навички звітності.
Бажано
- Спокійний та дипломатичний характер.
- Здатність керувати пріоритетами та дотримуватись термінів.
- Ефективний командний гравець – вирішувач проблем.
- Попередній досвід роботи з DRC у надзвичайних умовах.
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Контракт: 3-місячний випробувальний термін, з можливістю продовження за умови отримання фінансування та задовільних результатів роботи
- Рівень посади: F.2
- Місце роботи: Харків
- Дата початку: якнайшвидше
Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців в Україні.
Процес подачі заявки:
Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Натисніть ТУТ щоб відгукнутись
Кінцевий термін подання заявок: 15/10/2025.
Зверніть увагу, що відбір кандидатів буде проводитися на постійній основі. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, як тільки буде визначено відповідного кандидата.