Менеджер/ка підтримки воїнів, ветеранів/ок та їхніх близьких

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
I.Haluzinska

Vacancy_dfrfycsz(6) prostirjob
Менеджер/ка підтримки воїнів, ветеранів/ок та їхніх близьких

Вже понад шість років Veteran Hub працює, аби підтримувати воїнів та їхніх близьких. Зараз ми шукаємо менеджера/ку підтримки ветеранів/ок та їхніх близьких. 

Нам потрібна людина, яка працюватиме в команді мобільного офісу у Вінницькому регіоні для виїзної роботи з цільовою аудиторією. Людина на цій посаді буде основним зв’язковим елементом між клієнтами/ками та всіма надавачами послуг мережі та партнерськими організаціями. Вона або він координуватиме клієнтів/ок всередині організації, надаватиме підтримку, скеровуватиме до інших консультантів та супроводжуватиме на шляху покращення їх добробуту.

Менеджер/ка підтримки — це людина, яка:

  • цікавиться сферою ветеранських послуг та орієнтується в ній; 
  • емпатична, гнучка та адаптивна до змін у потребах клієнтів і клієнток та можливих варіантах рішень;
  • вміє працювати в команді;
  • має організаторські здібності;
  • володіє відмінними комунікативними вміннями та навичками активного слухання;
  • має аналітичні навички, вміє знаходити та структурувати інформацію, розв’язувати проблемні питання та уважна до деталей;
  • має аналітичні навички, вміє структурувати інформацію, розв’язувати проблемні питання та уважна до деталей;
  • має високий рівень відповідальності, самоорганізації і тайм-менеджменту.

Що потрібно робити:

  • консультувати клієнтів щодо можливостей сервісного меню Veteran Hub;
    проводити ідентифікацію, аналіз і пріоритезацію потреб клієнтів;
  • розробляти та супроводжувати план підтримки;
  • скеровувати до внутрішніх і зовнішніх фахівців;
  • консультувати щодо послуг організації (пошуку можливостей оздоровлення та відпочинку, матеріальних потреб, житлових програм та інших ветеранських програм та ініціатив, створюючи та використовуючи Базу знань організації);
  • здійснювати моніторинг якості послуг та отримувати зворотний зв’язок;
  • працювати у тісній взаємодії з юристами, психологами, консультантами й координаторами/ками;
  • адмініструвати процес перескерування клієнта за послугами психічного здоров’я та підтримувати їх в процесі отримання;
  • дотримуватися етичних норм та принципів взаємодії з клієнтами.

Кваліфікаційні вимоги

  • Цікавитися сферою ветеранських послуг та орієнтуватися в ній
  • Бажано освіта у галузях соціальної роботи, соціології, педагогіки, психології або інших суміжних спеціальностей
  • Бажано досвід роботи соціальним працівником, кейс-менеджером з цільовою аудиторією від 2 років у громадському, державному чи корпоративному секторах
  • Бути в змозі надавати першу психологічну допомогу клієнтам та за потреби залучати психологів для надання кризового консультування
  • Володіє високими етичними стандартами, українською мовою (усно й письмово), базовими навичками кризової підтримки
  • Має навички комунікації, активного слухання, аналітичне мислення та вміння працювати в команді
  • Впевнений/а користувач Google Workspace

Обов’язково: відсутність зв’язків з росією з 2014 року.

Ми пропонуємо:

  • Причетність до важливої роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких
  • Робота роз’їзного характеру по Вінницькій області
  • Повна зайнятість (п’ять днів на тиждень, з вівторка по суботу, з 11:00 до 19:00)
  • Офіційне працевлаштування
  • Лояльність та підтримка на всіх етапах роботи
  • Підтримку і менторство від колег та керівництва, що дотримується демократичного підходу в управлінні
  • Дотримання принципів рівності, поваги, гідності та відсутності дискримінації за будь-якими ознаками
  • Зручне розташування pet-friendly офісу 

Етапи, які ми разом пройдемо, перш ніж стати однією командою:

  1. Дзвінок з HR
  2. Тестове завдання
  3. Підсумкове інтерв’ю в Хабі

Ми будемо щиро раді ветеранам, ветеранкам та їхнім близьким у команді Veteran Hub!

Ветеран Хаб має змогу дбати про добробут ветеранів і ветеранок завдяки роботі Сил безпеки та оборони. Ми подаємо відомості до ТЦК і принципово не бронюємо співробітників. 

Надсилайте резюме і обов’язково мотиваційний лист на адресу з вказаною заробітною платою із темою: «Менеджер/ка підтримки в Мобільний офіс / Вінниця / Твоє прізвище та ім’я» на адресу: Надсилайте резюме і обов’язково мотиваційний лист на адресу з вказаною заробітною платою із темою: : [email protected]

Шановні кандидати, коли ви відправляєте своє резюме та мотиваційний лист, ви даєте згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»


Останні публікації цього розділу:

Старший/-а Спеціаліст/-ка з Ментального Здоров'я та Психологічної Підтримки / (Senior Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Associate) - МОМ

Спеціаліст/-ка Програми / (Programme Support Associate (IP – Financials)) - МОМ

Послуги кар’єрних консультантів/-ок

Ехреrt оn Еnеrgу Еffісіеncу, Саtеgоrу 2

Закупівля спеціалізованих послуг для постраждалих від насильства та осіб із груп ризику

Тренер/ка (тема: послуги дітям з інвалідністю)