Юрист/юристка до Міністерства у справах ветеранів України

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
dia3dzed

prostirservice_tender(1)
Юрист/юристка до Міністерства у справах ветеранів України

ЗАПИТ на ПРОПОЗИЦІЇ (ЗП)/ 

Request for Proposal (RFP) 

 

До уваги всіх бажаючих 

ДАТА: September 4, 2025 / 4 вересня 2025 

ПОСИЛАННЯ: RFP Legal specialist_MoVA 

 Програма “Український фонд швидкого реагування”, яку втілює Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), за підтримки Державного департаменту США, оголошує відкритий конкурс на закупівлю консультаційних послуг «Юрист/юристка до Міністерства у справах ветеранів України». 

Програма “Український фонд швидкого реагування” IREX була створена з метою задоволення критичних потреб та підвищення стійкості українського уряду, громадянського суспільства та цивільного населення на тлі повномасштабного вторгнення рф. Програма Фонду реалізується з березня 2022 року завдяки фінансовій підтримці Державного департаменту США. Більше про програму на Facebook-сторінці.    

Програма “Український фонд швидкого реагування” шукає юриста/юристку, який/яка здійснюватиме правовий супровід модернізації та функціонування Реєстру суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги для ветеранів і членів їх сімей, розроблятиме правові механізми інтеграції Реєстру з іншими державними електронними системами та сервісами, тощо.  

Передбачена співпраця за консультаційною угодою (орієнтовно до 40 годин на тиждень), строком на 3 місяці, з можливістю пролонгації.  

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши Додаток 2 (у т.ч. таблицю 1), надіслати Додаток 3 (портфоліо) та Додаток 4 (резюме). Детальний опис послуг наведено у Додатку 1. Пропозиція повинна бути написана українською мовою, містити реквізити заявника, а ціни мають включати в себе необхідні податки та збори та залишатися в силі не менше 60 діб після завершення дати подання запиту на пропозиції.   

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати ваші комерційні пропозиції до 23:00 11 вересня 2025 р. на електронну адресу [email protected]  з темою листа “Legal specialist_MoVA”. Заявник несе відповідальність за вчасність подання та достовірність поданих комерційних пропозицій.   

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтеся, що вони підписані, відправляються у форматі *pdf чи *word і не містити вірусів чи пошкоджень. Запропоновані послуги будуть розглядатися і оцінюватися відповідно до повноти пропозиції та її відповідності до вимог (Додаток 1). Вибір постачальника залежатиме від того, чия пропозиція відповідає вимогам та критеріям оцінки та є найбільш економічно вигідною. На підставі чого буде укладено договір.  

Звертаємо увагу на те, що IREX не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору.  

Замовник вимагає від учасників уникати конфліктів інтересів. У випадку участі в тендері учасників, які є пов’язаними особами, тендерні пропозиції таких учасників буде відхилено.   

Замовник залишає за собою право скасувати закупівлю або не визначати переможця без будь-яких зобов’язань. Успішним кандидатам у першому раунді відбору замовник потенційно надішле письмове завдання та запрошення на співбесіду.  

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.   

 

Додаток 1  

Перелік вимог до Запиту на пропозиції  

  

Зміст вимог  

Юрист/юристка працюватиме з командою Міністерства у справах ветеранів. Передбачена співпраця за консультаційною угодою (орієнтовно до 40 годин на тиждень), строком на 3 місяці, з можливістю пролонгації. 

  

Вимоги до кандидатів/кандидаток:  

  • вища юридична освіта (магістр/спеціаліст права); 
  • спеціалізація у сфері інтелектуальної власності;  
  • досвід роботи в державному ІТ секторі не менше 2 років;   
  • загальний стаж юридичної роботи не менше 8 років. 

Перелік та опис основних завдань та обов’язків 

  • Правовий супровід модернізації та функціонування Реєстру суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги для ветеранів і членів їх сімей (далі – Реєстр);  
  • підготовка та правова експертиза проєктів внутрішніх положень, регламентів та процедур, що визначають порядок ведення та адміністрування Реєстру;  
  • розробка правових механізмів інтеграції Реєстру з іншими державними електронними системами та сервісами;  
  • участь у нормотворчій діяльності Міністерства, зокрема розробка проєктів наказів, методичних рекомендацій та внутрішніх актів, що регулюють порядок відбору, акредитації й діяльності суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги для ветеранів і членів їх сімей;  
  • перевірка відповідності нормативних і технічних документів щодо функціонування Реєстру вимогам законодавства України та міжнародним стандартам у сфері захисту персональних даних, інформаційної безпеки й кіберзахисту;  
  • моніторинг змін у законодавстві України та ЄС у сферах цифрових сервісів, реабілітаційних послуг і захисту інформації, адаптація внутрішніх документів Міністерства;  
  • забезпечення дотримання внутрішніх нормативних документів Міністерства під час ведення Реєстру;  
  • консультування з правових питань щодо реєстрації та діяльності постачальників послуг у Реєстрі, а також з дотримання законодавства про захист персональних даних (у т.ч. GDPR та національні норми);  
  • підготовка внутрішніх політик, інструкцій та правових висновків, що стосуються збору, обробки, збереження та використання даних у Реєстрі; 
  • правовий супровід процедур сертифікації, аудиту та перевірок безпеки інформаційних систем, пов’язаних із Реєстром;  
  • надання правових рекомендацій щодо мінімізації ризиків у процесі функціонування Реєстру та взаємодії з постачальниками послуг, донорами й партнерами. 

Перелік та опис очікуваних результатів  

роботи 

 

  • Забезпечено правовий супровід модернізації та функціонування Реєстру постачальників послуг з психологічної реабілітації; 
  • підготовлені та затверджені внутрішні положення, регламенти й процедури, що визначають порядок ведення та адміністрування Реєстру (Положення про ведення та адміністрування Реєстру суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги. Регламент подання, розгляду та верифікації заявок на внесення до Реєстру. Порядок моніторингу та виключення суб’єктів з Реєстру у разі невідповідності вимогам. Положення про взаємодію структурних підрозділів Мінветеранів у процесі ведення Реєстру. Регламент забезпечення захисту персональних даних та конфіденційної інформації, що обробляється в межах Реєстру. Процедура підготовки звітності щодо функціонування Реєстру та використання даних.)  
  • розроблені правові механізми інтеграції Реєстру з іншими державними електронними системами та сервісами Єдиний державний демографічний реєстр / портал «Дія» тощо; 
  • напрацьовані щонайменше 5 проєктів наказів, 2 методичних рекомендацій та 2 інших нормативних актів Міністерства, що регулюють порядок відбору, акредитації й діяльності постачальників послуг; 
  • проведена правова експертиза нормативних і технічних документів Реєстру на відповідність законодавству України та міжнародним стандартам у сфері захисту персональних даних, інформаційної безпеки та кіберзахисту. На основі аналізу підготований звіт;  
  • здійснено моніторинг змін українського та європейського законодавства, підготовлені аналітичні довідки (не менше 1) та проєкти документів для своєчасного внесення змін до внутрішніх актів Мінветеранів;  
  • надано щонайменше 10 юридичних консультацій та підготовлені щонайменше 3 висновків щодо діяльності постачальників послуг і дотримання вимог у сфері захисту персональних даних (у т.ч. GDPR);  
  • розроблені, підготовані та передані до впровадження внутрішні політики та інструкції щодо збору, обробки, збереження й використання даних у Реєстрі;  
  • підготовлені щонайменше 2 правових висновків та 2 рекомендацій щодо мінімізації ризиків у процесі функціонування Реєстру, взаємодії з постачальниками послуг, донорами й партнерами. 

Валюта пропозиції  

Валютою тендерної пропозиції є долар США. Сума виплат у гривні за контрактом буде обраховуватися відповідно до офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на дату  підписання кожного Акта прийому-передачі. Пропозиція та фінальна ціна не повинна містити у собі ПДВ.  

Звільнення від ПДВ  

Послуги, роботи мають надаватись  без ПДВ.   

БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Претенденти повинні заявити у своїй пропозиції, що вони розуміють, що IREX звільнений від сплати ПДВ і що це звільнення буде застосовано до всіх рахунків-фактур. Відсутність заяви претендентів про намір визнати звільнення від ПДВ може бути підставою для виключення з розгляду відповідно до цього Запиту пропозицій. Чинне законодавство безперешкодно дозволяє отримати таке звільнення від ПДВ для договорів.  

Строк дії пропозиції   

30 днів 

У виняткових випадках IREX може звернутися з проханням до автора пропозиції подовжити строк дії пропозиції. У цьому випадку сторони повинні підтвердити згоду у письмовій формі.  

Неповні пропозиції  

Не допускаються  

Умови оплати  

Із постачальником, обраним у результаті цього конкурсу, буде укладено договір із погодинною оплатою, які будуть надані за весь період. Тип договору буде залежати від статусу юридичної чи фізичної особи виконавця.   

Оплата за надані постачальником послуги/види робіт буде здійсненою у гривні (без ПДВ).   

Деталі щодо розміру, термінів та інших умов оплати послуг Виконавця є предметом узгодження між сторонами та будуть відображені в договорі.  

Розрахунок   

Безготівковий розрахунок  

Інші умови  

Якщо кількість потенційних подавачів менше ніж 2 (два), дана закупівля переоголошується. Організація залишає за собою право визначити переможця.  

Організація залишає за собою право скасувати закупівлю без будь-яких зобов’язань.  

Тривалість договору, який передбачається укласти  

Термін надання послуг: 3 місяці з дати укладення договору.  Консультант буде співпрацювати працювати разом з Міністерством  у справах ветеранів України 

Критерії оцінювання пропозиції   

  

Критерій оцінки  

Ваговий коефіцієнт  

Документи, які підтверджують відповідність критерію  

1.  

Ціна: порівняльна оцінка  

  

30  

Тендерна пропозиція, Додаток 2, Таблиця 1  

2.  

Якість портфоліо, що базується на попередньому досвіді надання послуг подібного виду  

40  

Додаток 3 (Портфоліо) 

3.   

Відповідність кваліфікаційним вимогам тендеру 

30  

Додаток 4 (Резюме) 

  

Контактна особа для уточнень  

(звернення виключно у письмовому вигляді)  

Зацікавлені сторони, можуть задавати уточнювальні запитання за е-адресою:   

[email protected] до 10 вересня 2025 року.  

Кінцевий термін подання пропозицій – до 23:00 11 вересня 2025 року на е-адресу [email protected] з темою листа “Legal Specialist_MoVA”.  

Таблиця нижче допоможе перевірити повноту вашої заявки. Переконайтеся, що всі вказані документи є в наявності:  

Документи, що мають бути надані разом із ціновою пропозицією, в т.ч. документи, що підтверджують відповідність вимогам:  

Документи додано до цінової пропозиції  
(ТАК       /          НІ)  

Документи на ведення комерційної діяльності (за наявністю)  

Заповнена та підписана форма пропозиції (Додаток 2)  

          ☐   

          ☐   

Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку  

          ☐   

          ☐   

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  

          ☐   

          ☐   

Кваліфікаційні документи  

Портфоліо (Додаток 3)  

Резюме (Додаток 4) 

          ☐   

          ☐   

 

Додаток 2  

Таблиця 1  

Цінова пропозиція    _________________  

    (назва учасника)  

Код ЄДРПОУ/ інд.номер__________________________________________________________, контактні дані___________________________________________________________________, П.І.Б. __________________________________________________________________________  

Цим листом _______________ (назва організації за наявності) в особі ______________________ (ПІП уповноваженої особи) повідомляє що бажає взяти участь у конкурсі, що проводить Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) – «Юрист/юристка до Міністерства у справах ветеранів України» та погоджується із умовами конкурсу. Підтверджую достовірність наданих IREX даних.  

Постачальник повинен пояснити, як і чому він може бути найкращим виконавцем вимог IREX та вказати таке:  

  1. Кваліфікація – опис діяльності постачальника послуг (релевантна освіта, кваліфікації, додаткове навчання, перелік професійних програм, якими володіє виконавець, перелік клієнтів, які отримали ті ж самі послуги, що потрібні IREX, типи виконаних робіт, інше);  
  2. Наявність документів на ведення комерційної діяльності – реєстраційні документи, свідоцтво платника податків і т.д. У випадку відсутності таких документів зазначте про це, а також вкажіть, якими методами оплати роботи ви користувалися в такому випадку.
  3. Вартість виконання робіт.    

  

Назва послуги / завдання  

  

Ціна за одну послугу, (дол.США)  

1.  

Надання послуг юриста/юристки (погодинна ставка)  

  

   

 

Додаток 3  

Портфоліо (ім’я учасника) 

Будь ласка, скористайтеся шаблоном нижче для Вашого портфоліо:   

Види робіт  

Приклади (Посилання на веб-сайт проєкту/програми/ініціативи/файл на гугл-диску,)  

Досвід роботи юристом/юристкою 

покликання на файл на гугл-диску з назвами та описом проєктів/програм/ініціатив в яких ви виступали в ролі юриста/юристки чи займали аналогічні за змістом посади 

Або покликання на інші документи, що підтверджують досвід роботи у сфері захисту персональних даних, інформаційної безпеки й кіберзахисту 

Приклад правового супроводу процедур сертифікації, аудиту та перевірок безпеки інформаційних систем 

[додайте покликання на гугл-диск] 

Приклад перевірки відповідності нормативних і технічних документів вимогам законодавства України та міжнародним стандартам у сфері захисту персональних даних, інформаційної безпеки й кіберзахисту 

[додайте покликання на гугл-диск] 

*У разі відсутності прикладів тих чи інших робіт, вкажіть навпроти відповідного заголовку “N/A”.  

**Якщо документи з портфоліо містять конфіденційну та/чи чутливу інформацію, просимо перед надсиланням її видалити або замінити таким чином, щоб зміст документу не зазнав суттєвих змін 

 

Додаток 4  

Резюме (у довільному форматі) 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка для надавачів соціальних послуг

Локальний (-а) координатор(-ка) (Ізюм)

Фінансовий асистент, асистентка

Локальний (-а) координатор(-ка) (Зміїв)

Програмний (-а) координатор(-ка) в Харківській області

Доглядальник/ця (Чернівецька обл.)