Бухгалтер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VChernenka

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Бухгалтер/ка

Громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» (ГС «ФПРУ») оголошує конкурс на вакансію БУХГАЛТЕРА/БУХГАЛТЕРКИ!

ГС «ФПРУ» — незалежна неурядова спілка, заснована у 2015 році. Першочерговою метою є сприяння розвитку України та зростанню благополуччя її громадян шляхом надання підтримки в розробці та впровадженні реформ в Україні.

Основне завдання:

Під безпосереднім керівництвом головного бухгалтера підтримувати Фонд у реалізації проєктів, що фінансуються міжнародними спонсорами та окремими українськими та іноземними організаціями.

Посада вимагає надання ефективної, висококомпетентної підтримки проєктів і в особистісно орієнтованому середовищі, яке сприяє позитивним відносинам.

Перелік обов’язків:

Допомога головному бухгалтеру, включаючи:

  • Участь в підготовці звітності;
  • Участь у проведенні інвентаризації та складання супутніх документів;
  • Підготовка первинної документації з виконавцями, ведення документообігу організації та проектів, ведення реєстрів;
  • Контроль за наявністю первинних документів;
  • Допомога в підготовці та здійсненні платежів;
  • Проведення первинних документів в обліковій системі;
  • Організація діловодства та документообігу;
  • Допомога у проходженні аудиту організації.

Підтримка проєктів організації:

  • Забезпечення відповідності проєктів процедурам, правилам та положенням;
  • Контроль за використанням бюджетів проєктів;
  • Забезпечення своєчасного звітування відповідно до вимог проєктів;
  • Керування платежами постачальникам та контроль наявності супровідної документації, включаючи цінові пропозиції відповідно до процедур закупівель;
  • Регулярна координація дій з керівництвом організації та своєчасне надання оновлень з питань фінансів та операцій;
  • Надання інформаційно-консультаційної підтримки координаторам та виконавцям проектів з приводу проведення розрахунків та оформлення фінансових документів та іншої проектної діяльності;
  • Забезпечення прозорості фінансових операцій відповідно до вимог донорів і законодавства;
  • Забезпечення відповідності всіх процесів закупівлі внутрішнім політикам та стандартам організації.

Вимоги: 

  • Вища освіта (бухгалтерська, фінансова або економічна);
  • Досвід роботи в громадських організаціях;
  • Досвід роботи з грантами (бюджетування, звітність, контролінг);
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді;
  • Знання англійської мови на рівні не нижче рівня Intermediate та професійне володіння українською;
  • Хороші аналітичні, організаційні та комунікативні здібності;
  • Знання основ діловодства;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування, включаючи хорошу координацію та ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами;
  • Відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel, MS365);
  • Знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
  • Проактивність та відповідальність до поставлених задач;
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насильства та дискримінації, дотримання етичних норм.

Посада передбачає повну зайнятість. Умови зайнятості та оплати праці обговорюються на співбесіді.

Організація залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо відповідного кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну подачі документів.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, надсилайте своє резюме та супровідний лист із зазначенням бажаного рівня оплати на електронну адресу [email protected], вказавши в темі листа: «ПІБ Резюме Бухгалтер FSR».

Кінцевий термін подачі аплікаційних документів: 29.08.2025

 

 


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з неюридичних питань

Sеnіоr Рrоjесt Маnаgеr on Іntеrnаtіоnаl Тесhnісal Аssіstаnсе, Category 1

Фінансова менеджерка і бухгалтерка

Радник/ця заступника Міністра з питань внутрішнього переміщення

Експерт/ка з інклюзивної освіти в проєкт "Відновлення для всіх"

Експерт/ка з організації інклюзивної освіти