Комунікаційний/а менеджер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Комунікаційний/а менеджер/ка

Громадська спілка «Центр розвитку інновацій» (cid.center)  запрошує долучитись до своєї команди комунікаційного менеджера/менеджерку.

Запрошуємо до команди аналітичного центру, який понад 10 років розвиває цифрову демократію, інноваційну економіку та культуру управління на основі даних з використанням цифрових технологій. Наша команда вдало поєднує різні ідеї, дані та цифрові рішення в проєкти, що змінюють підходи до ефективного управління й розвитку громад. 

Наша місія: сприяти людиноцентричному розвитку України як демократичної держави з інноваційною економікою через посилення євроінтеграційних процесів, цифрової демократії та впровадження управління на основі даних із використанням цифрових рішень. Наші цінності та принципи: демократія, свобода, довіра, ефективність, відповідальність та партнерство.

Ключові напрями діяльності організації:

  • Цифрова демократія та соціальна згуртованість
  • Євроінтеграція, залучення інвестицій та Інноваційна економіка
  • Управління на основі даних та цифрова трансформація

Якщо ви поділяєте нашу місію та цінності, маєте експертизу в розробці стратегічних комунікацій і прагнете популяризувати інноваційні рішення в галузях цифрової демократії, інноваційної економіки та управління на основі даних – долучайтеся до нашої команди!

Ми шукаємо енергійного та креативного професіонала, здатного розробляти комунікаційні стратегії, промо кампанії, створювати чіпкі меседжі й контент, що резонує зі стейкхолдерами, бенефіціарами та медіа.

Основні обов’язки :

  • Розробка комунікаційної стратегії організації на основі цінностей, місії та візії.
  • Проведення ребрендингу й створення брендбуку, бренд-стратегії та message box.
  • Формування матриці цільових аудиторій і вибір оптимальних каналів комунікації й єдиних комунікаційних меседжів.
  • Розробка контент- та медіапланів проєктів у межах загальної стратегії організації та в рамках кожного окремого проекту.
  • Формулювання та підтримка єдиних ключових повідомлень, забезпечення їхньої узгодженості в усіх матеріалах.
  • Написання й редагування інформаційних матеріалів: пресрелізів, статей, історій успіху бенефіціарів, експертних коментарів.
  • Наповнення веб-сайту організації, а також ведення й просування сторінок у Facebook, LinkedIn та Instagram, моніторинг і аналіз залученості аудиторії.
  • Організація та інформаційний супровід публічних заходів (пресконференції, брифінги, круглі столи тощо) та навчальних заходів (тренінги, вебінари тощо).
  • Налагодження партнерств із громадськими організаціями, владою та бізнесом, формування й ведення бази контактів ЗМІ.
  • Координація роботи дизайнера, контроль якості візуальних матеріалів згідно з бренд-стандартами організації.
  • Аналіз ефективності комунікацій за ключовими метриками та оптимізація стратегій на основі даних.
  • Підготовка звітних і промоційних матеріалів для донорів, партнерів і внутрішніх команд.

Вимоги:

  • Вища освіта (гуманітарна, соціальна, журналістська або інша суміжна спеціальність).
  • Мінімум 2 роки досвіду роботи у сфері журналістики, комунікацій або суміжних галузях. 
  • Вільне володіння українською  мовою, володіння англійською мовою є перевагою.
  • Високий рівень письмових і усних комунікаційних навичок.

Фахові компетенції:

  • Досвід розробки, впровадження та оцінки ефективності комунікаційних стратегій, контент- та медіапланів.
  • Досвід побудови матриці цільових аудиторій і каналів комунікації, меседж-боксу для кожної цільової аудиторії.
  • Досвід взаємодії із зацікавленими сторонами, включно з медіа, партнерами, донорами, органами влади.
  • Досвід створення брендбуку, бренд-стратегії та побудови меседж-боксу організації.
  • Володіння аналітичними інструментами для оцінки результатів комунікаційної діяльності.
  • Високий рівень володіння комп’ютером, зокрема: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google сервісами, інструментами з медіа моніторингу та аналізу метрик, робота з пошуковими системами, базові навички користування графічними редакторами (Canva, Photoshop тощо).

Умови роботи:

  • Офіс розташований у центрі Києва зі зручним доступом громадським транспортом.
  • Гібридний формат: поєднання роботи в офісі та віддалено. Свіжа кава, чай та легкі перекуси в офісі.
  • Робочий графік з 09:00 до 18:00 з годинною перервою на обід.
  • Компанія організовує для своїх співробітників курси англійської мови для підтримки та підвищення рівня володіння.
  • Конкурентна заробітна плата.
  • Можливості професійного розвитку: участь у тренінгах, конференціях і внутрішніх воркшопах.
  • Щорічні тімбілдінги та виїзди для згуртування й стратегування команди.

Для участі у конкурсі необхідно заповнити аплікаційну форму за посиланням, та надіслати з CV разом з  мотиваційним листом до 23.59 15 серпня 2025 року на електронну адресу: [email protected].

У темі листа просимо зазначити: «Комунікаційний менеджер/менеджерка»_ваше ПІБ.

За результатами розгляду документів до співбесіди буде запрошено лише кандидатів/кандидаток, які успішно пройдуть перший етап відбору.

З нетерпінням чекаємо вас у нашій команді!


Останні публікації цього розділу:

HR Officer/Спеціаліст/ка з управління персоналом

Бухгалтер/ка

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проекту з соціально-правового захисту (повторне оголошення) / Protection Manager

Вакансія: Digital Transformation Strategy and Partnerships Specialist, NPSA-11, DS - Kyiv, Nationals Only

Консультанта/ка з підтримки діяльності мобільних клінік проєкту «Мобільні клініки»