Тренер/ка з кризових комунікацій
Громадська організація «Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції» (далі – ACREC) оголошує тендер на вибір постачальника послуг для проведення проведення тренінгової сесії з кризових комунікацій (тривалістю 8 годин) для команди організації.
Метою тендеру є відбір професійного консультанта або компанії, що має відповідний досвід у сфері комунікацій, зокрема кризових, для підвищення рівня обізнаності та готовності команди ефективно діяти у ситуаціях інформаційної або репутаційної кризи.
Послуга замовляється в рамках програми «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії».
Обсяг робіт:
-
Розробка програми тренінгу з урахуванням потреб команди ACREC.
-
Проведення (8-годинної) тренінгової сесії з кризової комунікації.
-
Підготовка короткого підсумкового документу із зазначенням ключових тем, рекомендацій і зворотного зв’язку.
Очікувані результати:
-
Посилено навички команди у сфері кризових комунікацій.
-
Підвищено готовність до реагування на інформаційні виклики та загрози.
-
Сформовано базовий алгоритм дій у кризових ситуаціях.
Термін виконання: послуги повинні бути надані в період з липня по серпень 2025 року, включаючи підготовку, проведення тренінгової сесії та звітування.
Для участі в тендері необхідно надати:
- орієнтовний план проведення тренінгової сесії;
- резюме;
- цінову пропозицію;
- рекомендації (за наявності буде перевагою при відборі);
- контакти (адреса, телефон, електронна пошта);
- посилання на профіль на порталі home.ednannia.ua (надавачі послуг, які подають документи на тендер, мають обов’язково бути зареєстровані та верифіковані на порталі).
Для юридичних осіб додатково необхідно надати:
- копії сторінок статуту (в чинній редакції) – першої, сторінки з видами діяльності й сторінки про повноваження керівника;
- копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- витяг з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (приймаються в тому числі витяги з відкритих джерел та особистого кабінету платника податків).
Для фізичних осіб-підприємців додатково необхідно надати:
- копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- витяг з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (приймаються в тому числі витяги з відкритих джерел та особистого кабінету платника податків).
Оплата податку на додану вартість (ПДВ) за кошти гранту не передбачається.
Критерії відбору експерта/експертки:
- Досвід проведення тренінгів з кризових або стратегічних комунікацій — не менше 3 років.
- Розуміння специфіки роботи громадських організацій, зокрема тих, що працюють у сфері антикорупції, правозахисту або демократичного розвитку.
- Наявність позитивних відгуків або рекомендацій.
- Наявність портфоліо, що підтверджує досвід розробки та проведення подібних тренінгів (програми, презентації, опис результатів).
- Знання українського локального контексту, включаючи ризики та виклики, пов’язані з кризовими ситуаціями у сфері громадської діяльності.
- Провайдер зареєстрований на вебсайті “Дім громадянського суспільства” і його профіль має статус “Верифіковано”.
- Провайдер повинен мати право на надання таких послуг організації, зареєстрованим субʼєктом господарювання в установленому законом порядку.
Детальніше: https://home.ednannia.ua/cabinet/tenders/945