Кейс-менеджер/ка у сфері захисту дітей
Опис проєкту та роботодавця: БО БФ «Добробут України» в межах проєкту «Шляхи до стійкості: Посилення психосоціальної підтримки та захисту дітей і сімей, постраждалих від війни в Україні», що реалізується в партнерстві з Відокремленим Підрозділом Фонду Terre des hommes – Допомога Дітям по всьому світу за фінансової підтримки Swiss Solidarity, запрошує Кейс-менеджера/ку у сфері захисту дітей в команду проєкту.
Технічне завдання для кейс-менеджера у сфері захисту дітей.
Кейс-менеджмент у сфері захисту дітей — це спосіб організації та проведення роботи із задоволення потреб окремої дитини (та її родини) належним, систематичним та своєчасним шляхом через пряму підтримку та/або перенаправлення та з урахуванням цілей проекту чи програми.
Кейс-менеджер відповідатиме за збір даних про клієнтів, відбір та спілкування з бенефіціарами, що проживають у Миколаївській та Харківській областях, а також аналіз їхніх потреб. Надає визначену супервізором проєкту інформацію про конкретні потреби сімей у яких виховуються діти. Підтримуватиме контакти з бенефіціарами, підрядниками та постачальниками, підтримуватиме процеси планування, закупівель, доставки, комунікації, збору даних та звітності. Буде працювати протягом усього терміну проекту, до кінця лютого 2026 року, вартість послуг 100% оплачується виконавцю. Витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.
Завдання кейс-менеджера:
Робота із сім’ями з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах або постраждали внаслідок військової агресії рф (ведення випадку за технологією кейс-менеджменту), а саме:
- оцінювання потреб сімей у регіоні, визначення запиту та основної проблематики – збір інформації, відбір бенефіціарів та аналіз їх потреб;
- формування плану роботи, залучення ресурсів, спеціалістів, команди до задоволення потреб сімей з дітьми;
- залучення мережі партнерських організацій, дотичних до ведення випадку (освітня, медична, юридична допомога, організація дозвільної та іншої рекреаційної діяльності тощо) – переадресацію до інших надавачів послуг;
- організація контактів з бенефіціарами та надання благодійної допомоги в рамках своїх повноважень;
- моніторинг виконання плану роботи;
- ведення необхідної документації, зокрема звітної, передбаченої проєктом;
- виконання поставлених індикаторів;
- представлення інтересів клієнтів в організаціях державного та недержавного сектору;
- організація та надання послуг з підвищення виховного потенціалу та батьківських компетенцій клієнтів;
- організація психосоціальної роботи з дітьми та їхнім найближчим оточенням із застосуванням міжвідомчого й мультидисциплінарного підходу;
- налагодження зворотнього зв’язку з бенефіціарами;
- надання інформації супервізору проекту в регіоні втручання про конкретні потреби бенефіціарів;
- допомога супервізору проєкту в організації та проведенні заходів у межах проекту;
- підготовка звітів та іншої документації для внутрішніх користувачів і зовнішньої комунікації;
Вимоги та побажання до кандидата/тки
- Вища освіта за спеціальністю соціальна робота або університетський/коледжний ступінь у галузі соціальних наук або суміжній технічній галузі.
- Знання у сфері захисту дітей в надзвичайних ситуаціях, прав дитини.
- Щонайменше 1 рік досвіду роботи в подібному контексті, захисту дітей або суміжній галузі (бажано в гуманітарному секторі).
- Проживання та можливість логістичних поїздок у Вознесенській, Новобузькій громаді Миколаєвської області або Харківський, Богодухівський, Лозівський та Чугуєвський райони.
- Відданість і розуміння прав дитини, цілей та гуманітарних стандартів, таких як Кодекс поведінки.
- Здатність і навички проведення дружніх до дітей інтерв’ю та оцінки потреб у захисті дітей.
- Демонстрація здатності адаптуватися до пріоритетів проєкту та надзвичайних пріоритетів, які можуть виникнути.
- Самостійність, здатність проявляти ініціативу та адаптуватися до змінних обставин і пріоритетів.
- Готовність до відряджень у межах своєї громади
- Готовність до навчання (онлайн/офлайн) та відвідування тренінгів (Київ, Харків, Івано-Франківськ.
Резюме надсилати до 25.05.2025 на електронну адресу:
[email protected]
[email protected]
*У темі листа вкажіть: «Кейс-менеджер/ка у сфері захисту дітей та вашу громаду».*
Політика захисту дітей:
Ми повинні гарантувати безпеку дітей, тому наш процес відбору передбачає сувору перевірку даних та відображає наше зобов’язання захищати дітей від насильства.
Здоров’я і безпека:
Очікується, що всі працівники виконуватимуть свої обов’язки відповідно до нашої глобальної політики щодо боротьби проти переслідування.
Різноманітність, справедливість та інклюзивність:
БО “БФ “Добробут України” прагне створити справді інклюзивну, ефективну та репрезентативну організаційну культуру, заохочуючи справедливість і різноманітність серед своїх співробітників і усуваючи незаконну дискримінацію.
Політика захисту дітей:
Зобов’язатися дотримуватися Політики управління ризиками БО “БФ “Добробут України”, включаючи Політику захисту дітей, Політику безпеки та охорони, Політику боротьби з шахрайством/корупцією, Політику інформування про випадки шахрайства.
Дотримання GDPR (General Data Protection Regulation):
Відправляючи свою заявку, ви погоджуєтесь, що ваші персональні дані будуть використані в процесі підбору персоналу. Всі документи, які ми будемо запитувати на різних етапах процесу найму, будуть використовуватися лише з цією метою.
Всі співробітники, які беруть участь у підборі та відборі персоналу, усвідомлюють, що застосовуються правила захисту даних, і що особиста інформація буде оброблятися конфіденційно. Згідно з нашою політикою, ми зберігатимемо ваші документи лише протягом періоду набору персоналу.
У зв’язку з очікуваною великою кількістю заявок, БО “БФ “Добробут України” не має можливості відповісти кожному кандидату індивідуально. Будь ласка, зверніть увагу, що лише кандидати, які потрапили до короткого списку, будуть запрошені на першу співбесіду.